De decision documents en de gridopetelling zijn hier te vinden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:18 schreef Starflyer het volgende:
Weer een lekkere chaos bij de Formule E in Monaco.
Nu zouden zowel Fenestraz en Hughes hun tijd van de finale kwijt zijn vanwege respectievelijk power overuse en track limits, maar verandert er niets aan de pole, omdat of Fenestraz eerder bestraft werd of sneller was in de halve finales.
Sowieso waren er 7 under investigations en 6 penalties uitgedeeld. Naast de eerder genoemden werden ook Rowland en Buemi bestraft.
Edit: Blijkbaar is Hughes de pole toegewezen.
[ twitter ]
NIO, Maserati, Mahindra en Jaguar zijn ook (elektrische) autofabrikantenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:11 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe lang gaat dit circus nog duren? Er kijkt niemand, alleen Porsche en Nissan zijn echte namen en het rijdersveld is ook niet om over naar huis te schrijven. Fabrikanten stappen massaal uit en al die domme gimmicks doen ook niets.
Nou, dan kijk je niet. Hier wordt al de nodige jaren enthousiast gekeken, net zoals door miljoenen anderen wereldwijdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:11 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe lang gaat dit circus nog duren? Er kijkt niemand, alleen Porsche en Nissan zijn echte namen en het rijdersveld is ook niet om over naar huis te schrijven. Fabrikanten stappen massaal uit en al die domme gimmicks doen ook niets.
Ik kijk ook niet, maar kun je de vraag beantwoorden? En nee, er kijken geen miljoenen mensen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, dan kijk je niet. Hier wordt al de nodige jaren enthousiast gekeken, net zoals door miljoenen anderen wereldwijd
Ik weet niet wat precies de vraag is, behalve 'hoe lang gaat dit circus nog duren?'. Uh, hoe lang gaat F1 nog duren? En wielrennen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, maar kun je de vraag beantwoorden? En nee, er kijken geen miljoenen mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Starflyer op 25-06-2023 18:01:35 ]No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
@Nattekatquote:Op zondag 30 juli 2023 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van Dam's laatste commentaar voor Ziggo![]()
Ach, Formule E kijk ik vrijwel altijd via Eurosport en dan het Engels commentaarquote:Op zondag 30 juli 2023 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Nattekat
@:heywoodu
@:Zorro
@:Peterselieman
Nee, nee, Van Dam vertrekt helemaal bij Ziggo begreep ik..quote:Op zondag 30 juli 2023 18:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Formule E kijk ik vrijwel altijd via Eurosport en dan het Engels commentaar
Ach, was hij daar überhaupt vast in dienst dan? Hij is al jááren op allerlei zenders tegelijk 'in dienst', freelancer pur sang lijkt mequote:Op zondag 30 juli 2023 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, Van Dam vertrekt helemaal bij Ziggo begreep ik..
Maar wellicht heb ik het mis![]()
Hij is freelancer, maar gaat ergens in vaste dienst (zei hij een week of zo terug). Maar blijkbaar niet bij Ziggo, anders zou hij waarschijnlijk de Formule E wel blijven doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, was hij daar überhaupt vast in dienst dan? Hij is al jááren op allerlei zenders tegelijk 'in dienst', freelancer pur sang lijkt me
Ja, dat was het. En daar zo lang op gewachtquote:
Ze beginnen in oktober al weer met de pre-season testen in Valenciaquote:Op zondag 30 juli 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren die chaos en alles en dan vandaag een van de sufste races ooit als seizoensafsluiter
Gelukkig was het gisteren al beslist. Nu op naar seizoen 2023/24, met precies nul races in 2023!
Bewijst inderdaad onder meer hoe volstrekt kansloos je in de F1 bent als je bij een op dat moment matig team rijdt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandoorne kon geen potten breken in F1 en is Formule E kampioen geweest.
Bewijst het niveau helaas
Dat bewijst niet zoveel. Formule E en F1 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken, al komen ze sinds afgelopen jaar iets dichter bij elkaar. De eerste twee jaargangen waren de auto's zwaarder dan een WTCC toerwagen, langzamer dan een WTCC toerwagen, maar wel veel steviger dan WTCC toerwagen. Coureurs die goed waren in single seaters hadden vooral met remmen heel veel problemen met het grote gewicht van de accu's. Eerdere ervaringen stelden geen ruk voor, je moest je snel kunnen aanpassen op dit onbestuurbare blok betonquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandoorne kon geen potten breken in F1 en is Formule E kampioen geweest.
Bewijst het niveau helaas
vrees dat Mahindra een heel grote inhaalslag moet gaan maken willen ze volgend seizoen competitief zijn. dit jaar was de Mahindra aangedreven auto de allerslechtste van het veld (niet heel toevallig ook sinds Ferrari bedrijf magnetti marelli zich terugtrok)quote:
Het hele team zegt mij niks. Volg het eigenlijk niet zo.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
vrees dat Mahindra een heel grote inhaalslag moet gaan maken willen ze volgend seizoen competitief zijn. dit jaar was de Mahindra aangedreven auto de allerslechtste van het veld (niet heel toevallig ook sinds Ferrari bedrijf magnetti marelli zich terugtrok)
En Eurosportquote:Op woensdag 27 september 2023 13:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het hele team zegt mij niks. Volg het eigenlijk niet zo.
Is in Nederland op Ziggo te volgen toch?
Ik denk dat ze zich gaan richten op 2025 wanneer er weer veranderingen aan de powertrain komen. Volgend seizoen zal vooral in het teken staan van de schade beperken.quote:Op woensdag 27 september 2023 13:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
vrees dat Mahindra een heel grote inhaalslag moet gaan maken willen ze volgend seizoen competitief zijn. dit jaar was de Mahindra aangedreven auto de allerslechtste van het veld (niet heel toevallig ook sinds Ferrari bedrijf magnetti marelli zich terugtrok)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Helaas hetzelfde voor Vergne en Vandoorne 😢quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:32 schreef Sabata het volgende:
Verrassend dat Camara zo goed meekomt in die ERT, terwijl Dick Tantrum weer eens achteraan bengelt
quote:“It’s the single lap which we still need to improve with him and he needs to be regularly in the duels and that’s the target,” said Modlinger of da Costa.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Dit moet wel een van de beste races ooit in de Formule E zijn geweest, wat een genot om ze eindelijk op een (op een paar krappere bochtjes na) normaal circuit te zien racen, dat heeft heel vet uitgepakt zeg
Gebeurt in bijv. de Indycars en de F1 ook hoor. Brandstof besparen en daardoor tactisch moeten rijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:40 schreef Xylos het volgende:
Alleen maar constant energie besparen en tactisch rijden.
Wtf heeft dat met racen te maken? Lijkt meer op een dansvoorstelling.
Weet ik en daar denk ik hetzelfde over maar bij FE is het wel heel extreem.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gebeurt in bijv. de Indycars en de F1 ook hoor. Brandstof besparen en daardoor tactisch moeten rijden.
het doet me eigenlijk vooral aan de nascar denken. men blijft zo lang mogelijk de gunstigste positie hanteren tot het er echt toe doet. en gelukkig hebben we met wehrlein ook een goede schurk in huisquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:28 schreef Xylos het volgende:
[..]
Weet ik en daar denk ik hetzelfde over maar bij FE is het wel heel extreem.
Gaan pas twee ronden voor de finish gas geven.
quote:
Gebeurt echt té vaakquote:Op zondag 30 juni 2024 23:09 schreef Starflyer het volgende:
Bird staat laatste maar rijdt op P10. Weer transponder problemen
Geen fijn weekend voor Cassidyquote:
Out, ja, maar waarom, geen idee.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Nyck? Blijft in de pits
Out dus?
Niet gezien. Er kwamen er drie tegelijk de pits in (Cassidy, De Vries en Collet)quote:
Welke klasse?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:00 schreef nils7 het volgende:
Iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
Het is geen FE maar wel elektrisch
FG door Nick Heidfeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |