abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:49:30 #1
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:49:50 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209026070
Und weiter...

Laatste post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Blijkbaar vechten ze niet voor het geld.
Voor Volk en Vaderland? O-)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:49:51 #3
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209026071
quote:

[..]
nee kennelijk niet
zullen weinig keus hebben als ze aan de deur komen met een aankondiging, gaat zelfs per mail tegenwoordig
melden of problemen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:50:11 #4
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209026075
quote:

[..]
Dat schijnen ze dus wel te doen. Er zijn er vast die op de voorgrond treden met een dikke vette loonstrook.
pi_209026128
komt de derde wereldoorlog nog
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:55:16 #6
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209026147
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:50 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat schijnen ze dus wel te doen. Er zijn er vast die op de voorgrond treden met een dikke vette loonstrook.
De verhalen van: ja, het is geen oorlog, dus je krijgt niet de premie die je dan normaal zou krijgen, soldaten die bewust als standplaats een of ander shithole in rus krijgen, zodat ze in de byzantijnse bureaucratie ook geen deelnemen aan, soldaten die zodra ze gewond en afgevoerd zijn, meteen administratief uit het leger gegooid worden etc, zijn zo ontzettend veel voorkomend.

En als het je om de knaken gaat, ga je naar wagner, die betalen beter.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:55:54 #7
323876 michaelmoore
pi_209026152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:54 schreef Tjacka het volgende:
komt de derde wereldoorlog nog
hangt van Poetin af

als ie met nuclear gaat dan wel , dan gaat Kim il Un ook zijn raketjess wegschieten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:57:04 #8
323876 michaelmoore
pi_209026166
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:55 schreef ExTec het volgende:

of het prive leger van Gazprom of een andere gekke oligarch rus, ik zie ervan komen dat er straks 10 privelegers vechten om een deeltje van rusland

dan worden de oligarchen allemaal president
pi_209026185
quote:
Alleen zijn daar de secundaire arbeidsvoorwaarden (munitie van de zaak :7 ) weer minder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:59:03 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209026197
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Alleen zijn daar de secundaire arbeidsvoorwaarden (munitie van de zaak :7 ) weer minder.
In afrika speelt dat probleem niet zo.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:03:18 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209026263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De laatste kogel is wel van de zaak. Als het even tegenzit.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:51:25 #12
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209027152
quote:

[..]
De verhalen van: ja, het is geen oorlog, dus je krijgt niet de premie die je dan normaal zou krijgen, soldaten die bewust als standplaats een of ander shithole in rus krijgen, zodat ze in de byzantijnse bureaucratie ook geen deelnemen aan, soldaten die zodra ze gewond en afgevoerd zijn, meteen administratief uit het leger gegooid worden etc, zijn zo ontzettend veel voorkomend.

Er zitten zo’n 400k aan Russen?

Ik denk dat voor de meesten het helemaal nog niet zo erg is aan dat front. De helft ziet nauwelijks actie of een beetje over en weer vuren. Ik denk dat alles wat een beetje regulier in het leger zit wel betaald krijgt. Misschien later, maar dat heb je niet door aan het front.

Natuurlijk zijn er andere verhalen, maar dat zullen meer het lowrank wagner volk zijn of de gemobiliseerden uit verre oorden of zij die slecht in het gareel te houden zijn.

Ik schat dit in, het zijn geen feiten, het kan best anders zijn. Maar ik geloof niet dat 400k man, in de modder ligt, tussen de lijken, terwijl ze geen centen krijgen.

En vergeet de propaganda niet. Zodra er wat Oekraïners neer worden geschoten gelooft de helft van de westerlingen het niet of plaatst men vraagtekens. Ook de Russen zullen het nieuws liever horen dat alles goed gaat.

Belangrijk om naast de linies straks het moraal te breken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 13:06:01 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209027466
twitter

Lijkt me een complexe operatie om daar van positie te wisselen. Als dat maar goed gaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:06:14 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209027471
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik denk dat alles wat een beetje regulier in het leger zit wel betaald krijgt. Misschien later, maar dat heb je niet door aan het front.

Ja, en misschien ook niet.

quote:
Russian soldiers fighting in Ukraine and their families have increasingly been complaining of delayed salary payments, independent news outlet Verstka reported on Wednesday.

Residents of 52 Russian regions as well as the annexed Crimean peninsula have said their family members currently fighting in Ukraine have been receiving delayed or partial salary payments, while some haven’t been paid at all, according to the report.

Verstka identified the trend by examining an array of thematic pages and chats on the VKontakte social media website, where complaints about salary payments began to appear earlier this month.

“Are we going to start fighting for free?” one VKontakte user asked.
En bron hiervan is dus rus facebook, vkontakte.

quote:
Source: Vyorstka, a Russian news outlet

Details: According to the calculations of the news outlet, since the beginning of March 2023, the salaries of the servicemen have been delayed or not paid at all in 52 regions of Russia and in occupied Crimea.
Bron is een rus publicatie. En als de orcs zelf aan het janken zijn, denk ik dat je propaganda uit kan sluiten.

En ik denk dat je af kan vragen wat er dan "regulier" in het leger zit. Carriere soldaten? Zijn die er nog dan in rus?

Zwaar onverstandige acties, zoals je hele trainingskader in de gehaktmolen gooien, zijn ook al de revue gepasseerd. Wat bekend stonden als elite eenheden, spetsnaz, vdv, naval infantry, is dermate uitgeput dat die alleen nog elite in name only zijn.

Net als jij weet ik het niet hé, want we kunnen alleen lezen, maar ik sluit niet uit dat rus alleen nog beroeps officieren over heeft. Onderofficieren hebben ze nooit gehad, dus je hebt officieren, kanonnen voer, en her en der nog wat beroeps wat een meatgrinder heeft overleeft.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:12:04 #15
323876 michaelmoore
pi_209027584
zo Wagner groep heeft hun ontslag brief ontvangen
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:12:51 #16
323876 michaelmoore
pi_209027598
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
[..]
Bron is een rus publicatie. En als de orcs zelf aan het janken zijn, denk ik dat je propaganda uit kan sluiten.

En ik denk dat je af kan vragen wat er dan "regulier" in het leger zit. Carriere soldaten? Zijn die er nog dan in rus?

Zwaar onverstandige acties, zoals je hele trainingskader in de gehaktmolen gooien, zijn ook al de revue gepasseerd. Wat bekend stonden als elite eenheden, spetsnaz, vdv, naval infantry, is dermate uitgeput dat die alleen nog elite in name only zijn.

Net als jij weet ik het niet hé, want we kunnen alleen lezen, maar ik sluit niet uit dat rus alleen nog beroeps officieren over heeft. Onderofficieren hebben ze nooit gehad, dus je hebt officieren, kanonnen voer, en her en der nog wat beroeps wat een meatgrinder heeft overleeft.
Russen zijn het spuugzat , wagner groep ook
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:14:38 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209027638
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Uh huh.

Er moeten er gewoon nog meer dood. Nog veel meer, zo simpel.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:20:20 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209027754
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:47 schreef ExTec het volgende:
Interessant. Neem hij ook mee in z'n verhaal dat duitse soldaten stijf stonden van de amfetamine? Want het is waar, je reactie vermogen gaat daarvan door het dak. Alsook de bereidheid tot het nemen van risicos.
Euh, dat kan ik me niet meer expliciet herinneren -er wordt wel iets over gezegd met betrekking tot beide kanten geloof ik. Maar die verklaren niet het succes van de Wehrmacht. Dat zat hem volgens van Creveld vooral in de manier waarop en de mate waarin verantwoordelijkheid zo laag mogelijk in de operationele eenheden werd gelegd, icm superieure ondersteunde faciliteiten zoals regionale samenstelling van de eenheden, training, herstelmogelijkheden en vervanging.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:23:34 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_209027813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 09:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
weet je hoevel erussisch sprekende mensne er in Bulgarije wonen , zelfs in voormaalig joegoslavie

Nar de oorlog is de sovjet unie heeeel erg druk geweest met russificeren , iederenen kereeg voornmaleijk les in het russisch op de scholen en zelfs nu nog is putin druk met het uitdelen van russische paspoorten in Bulgarije
met voordelen als vrij reizen binnen de russische landen
Ja, dat weet ik, maar dat schijnt die halfgare kolonel niet helemaal te beseffen, volgens zijn redenering is een gebied waar veel Russen wonen automatisch een gebied waar Rusland aanspraak op kan maken. Of althans zo doet hij het overkomen. Hij schijnt een redelijk indrukwekkende carriere achter de rug te hebben, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij ergens onderweg de realiteit een beetje uit het oog verloren is, ik heb zelden een Amerikaanse ex officier gezien die zo de loftrompet afsteekt over de Russen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209027860
quote:

[..]
[..]
[..]

Of niet. En zit het heel anders.
Man wat luln onnie. _O-
Vakman pur sang
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:26:47 #21
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209027866
quote:

[..]
[..]
[..]

Geen idee nee.
Sowieso zal men aan het front misschien minder van die zaken meekrijgen.

Ik kan me ook voorstellen dat soldaten in een dure tank, of met een betere opleiding eerder knaken krijgen als Jan voetsoldaat die morgen sterven kan zodat zijn loon weggepist geld is.

Ik wil alleen maar zeggen dat 400k een hoop is, en als 300k enigszins loon krijgt en/of het niet zwaar heeft aan het front kun je best 100k sukkelaars verwaarlozen.
pi_209027911
Toch wel dus
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:31:12 #23
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209027922
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Waar blijkt dat massaal spuugzat zijn uit?

Wagner zal bestaan uit kanonnenvlees en die makkers die nadien, met de wagnervlag en topuitrusting, tussen de ruïnes staan te poseren.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:51:15 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028189
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Of niet. En zit het heel anders.
Man wat luln onnie. _O-
Als je met een plausibel argument komt, is dat het overwegen waard.

Maar bij jou is iets pas zo, als rob de wijk het zegt, want je engels is dermate slecht dat al die bronnen over je hoofd gaan, is het niet? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_209028222
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als je met een plausibel argument komt, is dat het overwegen waard.

Maar bij jou is iets pas zo, als rob de wijk het zegt, want je engels is dermate slecht dat al die bronnen over je hoofd gaan, is het niet? :)
Mijn Engels is uitmuntend.

Ik zet hier vaak een vertaling neer omdat ik merk dat dat beter wordt opgepikt (en het leest voor velen gewoon sneller)
Vakman pur sang
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:56:09 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028255
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Sowieso zal men aan het front misschien minder van die zaken meekrijgen.

Dat argument geef je eerder, maar dan neem je blijkbaar niet mee dat die mensen wellicht thuis een gezin hebben, en als daar een maand geen roebel binnenkomt, en er is gelegenheid voor de soldaat om contact op te nemen met het thuisfront, dan krijgen ze dat dus prima mee.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:56:47 #27
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mijn Google Translate's Engels is uitmuntend
Gefixed voor je.
&lt;signature here&gt;.
pi_209028278
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Gefixed voor je.
Zie mijn toevoeging. ;)
Vakman pur sang
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:59:52 #29
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028298
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zie mijn toevoeging. ;)
Uh huh. Alleen jammer dat we je meermaals betrapt hebben op hier EN teksten neerplempen waar je volstrekt verkeerde conclusies uit trok, blijkbaar omdat je het gewoon niet snapt.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:03:19 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209028347
Als je hieraan gaat toegeven dan bevestig je dat nuclear blackmail werkt en is het einde zoek

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/05/6/7400949/
Some Western politicians are urging Ukraine not to liberate Crimea

Tamila Tasheva, the President’s Permanent Representative in the Autonomic Republic of Crimea, has reported that several Western politicians are cautioning Ukraine against its plans to liberate Crimea, saying that this could lead to a "nuclear war".

Tasheva says that some "politicians, not countries", fearing Russian retaliation, are calling on the Ukrainian side to abandon plans to regain the peninsula.

Quote from Tasheva: "They argue that Crimea can indeed be retaken, but the potential consequences will be enormous, both for the inhabitants of the peninsula and for Ukraine as a whole. They believe that we should completely abandon attempts to reclaim it.

I do not think Russia will use tactical nuclear weapons, because Putin understands that this is the point of no return for him and [would entail] the destruction of the entire system he has been criminally building in the occupied territories.

We liberated Kherson six months ago and nothing happened, even though according to Moscow it was a so-called violation of Russia's territorial integrity. According to Putin's nuclear doctrine, they should have used tactical nuclear weapons immediately."

The permanent representative does not wish to reveal the names of the politicians she is referring to.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 14:07:14 #31
3928 Ulx
pi_209028392
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Als je hieraan gaat toegeven dan bevestig je dat nuclear blackmail werkt en is het einde zoek

Tamila Tasheva, the President’s Permanent Representative in the Autonomic Republic of Crimea, has reported that several Western politicians are cautioning Ukraine against its plans to liberate Crimea, saying that this could lead to a "nuclear war".

Tasheva says that some "politicians, not countries", fearing Russian retaliation, are calling on the Ukrainian side to abandon plans to regain the peninsula.

Quote from Tasheva: "They argue that Crimea can indeed be retaken, but the potential consequences will be enormous, both for the inhabitants of the peninsula and for Ukraine as a whole. They believe that we should completely abandon attempts to reclaim it.

I do not think Russia will use tactical nuclear weapons, because Putin understands that this is the point of no return for him and [would entail] the destruction of the entire system he has been criminally building in the occupied territories.

We liberated Kherson six months ago and nothing happened, even though according to Moscow it was a so-called violation of Russia's territorial integrity. According to Putin's nuclear doctrine, they should have used tactical nuclear weapons immediately."

The permanent representative does not wish to reveal the names of the politicians she is referring to.
In Nederland lijkt er vanuit de FVD hoek nogal snel naar de *O* noeks *O* te worden gewezen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209028424
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh. Alleen jammer dat we je meermaals betrapt hebben op hier EN teksten neerplempen waar je volstrekt verkeerde conclusies uit trok, blijkbaar omdat je het gewoon niet snapt.
Praat voor jezelf, jij denkt dat te zien. Maar ik ben nou eenmaal altijd 3 denkstappen vooruit. En volg niet altijd de conclusies van een media bericht.
Iets wat jij niet zult snappen.

Onbewust onbekwaam noemen WE dat.
WE (allemaal hier) vinden jou onbewust onbekwaam. Want zo werkt dat toch volgens jou; je zegt gewoon WE en dan heb je weer iemand gecanceld met je woke tactieken.

Trouwens mensen die trots zijn dat ze Engels kunnen lezen; en dan denken dat een ander het niet kan. :') :') :')
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 14:11:47 #33
3928 Ulx
pi_209028458
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]En [ik] volg niet altijd de conclusies van een media bericht.

Ik ook niet. Ik denk dat deze man een sigaret liet vallen.

twitter
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:13:39 #34
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028471
quote:
Praat voor jezelf, jij denkt dat te zien.
Ik was niet de enige.
&lt;signature here&gt;.
pi_209028472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

[ twitter ]
Dat lijkt me een goede move van de Oekrainse speciale dienst. Maar ieder verbind er zijn eigen conclusies aan. ;)
Vakman pur sang
pi_209028473
quote:

[..]
Praat voor jezelf, jij denkt dat te zien. Maar ik ben nou eenmaal altijd 3 denkstappen vooruit. En volg niet altijd de conclusies van een media bericht.
Iets wat jij niet zult snappen.

Onbewust onbekwaam noemen WE dat.
WE (allemaal hier) vinden jou onbewust onbekwaam. Want zo werkt dat toch volgens jou; je zegt gewoon WE en dan heb je weer iemand gecanceld met je woke tactieken.

Trouwens mensen die trots zijn dat ze Engels kunnen lezen; en dan denken dat een ander het niet kan. :') :') :')
Ben je dronken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:16:46 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209028511
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209028519
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

[ twitter ]
Zijn auto ontplofte, hij zal wel in een Lada gereden hebben.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:19:03 #39
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209028540
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat argument geef je eerder, maar dan neem je blijkbaar niet mee dat die mensen wellicht thuis een gezin hebben, en als daar een maand geen roebel binnenkomt, en er is gelegenheid voor de soldaat om contact op te nemen met het thuisfront, dan krijgen ze dat dus prima mee.
Vast wel, maar over het algemeen zullen ze niet 400k geen ene bal kunnen geven.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:19:03 #40
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028541
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zeg “dat lijkt” dus dan kun je dit niet zeggen. ;)
Maar ik zei net zo goed niet dat het zo moest zijn. En dat weerhield je ook niet.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:20:07 #41
117098 Hathor
Effe niet
pi_209028554
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat lijkt me een goede move van de Oekrainse speciale dienst. Maar ieder verbind er zijn eigen conclusies aan. ;)
Oorlogshitser,dus prima move, daar kunnen ze er niet genoeg van opruimen. Op de dag dat Solovyov in zijn auto stapt en kaboem gaat maak ik een vreugdedansje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:20:30 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_209028559
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:03 schreef slashdotter3 het volgende:

Het is waanzin een nucleaire oorlog te riskeren voor een gebied waarvan het juridische eigendom volstrekt arbitrair is. Toevallig in de jaren 60 administratief ondergebracht bij Oekraïne en daar nu WO3 voor riskeren ? Waanzin.

Rusland blijft toch bestaan, er zal altijd een verdrag gesloten moeten worden. Blijkbaar moeten er nog enkele honderdduizenden doden vallen voordat de geesten daar rijp voor zijn, goed.. maar de Krim is echt een ander verhaal dan Bachmut bijvoorbeeld.
The End Times are wild
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:20:56 #43
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209028562
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Vast wel, maar over het algemeen zullen ze niet 400k geen ene bal kunnen geven.
Hoeveel er dan niet of te laat betaald worden weten we niet, nee ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_209028584
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is waanzin een nucleaire oorlog te riskeren voor een gebied waarvan het juridische eigendom volstrekt arbitrair is. Toevallig in de jaren 60 administratief ondergebracht bij Oekraïne en daar nu WO3 voor riskeren ? Waanzin.

Rusland blijft toch bestaan, er zal altijd een verdrag gesloten moeten worden. Blijkbaar moeten er nog enkele honderdduizenden doden vallen voordat de geesten daar rijp voor zijn, goed.. maar de Krim is echt een ander verhaal dan Bachmut bijvoorbeeld.
Denk je echt dat Poetin atoomwapens gaat gebruiken als hij weet dat dit het einde van Rusland betekent? Dan is er helemaal niets meer. Dit gedreigd van hem duurt nu al meer dan een jaar. Er is tenminste 8 keer openlijk gedreigd met kernwapens. Ook met voorwaarden die ondertussen geschonden zijn, zoals aanvallen op Russisch grondgebied. Ik geloof er niet in.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_209028625
quote:
Het is waanzin een nucleaire oorlog te riskeren voor een gebied waarvan het juridische eigendom volstrekt arbitrair is.
Niets arbitrairs aan. De Krim hoort al bijna 70 jaar bij Oekraïne.

quote:
Toevallig in de jaren 60 administratief ondergebracht bij Oekraïne en daar nu WO3 voor riskeren ? Waanzin.
Lees je geschiedenisboekje nog eens na, de Krim werd in de jaren '50 ondergebracht bij Oekraïne, niet de jaren '60.
pi_209028655
Ik ben de kroning aan het kijken dus hou eens op met op elkaar reageren.
pi_209028687
quote:

[..]

Zal wel slecht vallen maar ben dit grotendeels met je eens.
Het is en blijft een lokale oud Sovjet oorlog. Dit zal niet mogen leiden tot WW3 of nucleaire escalatie.

Het is ook niet zo dat Rusland Polen is binnengevallen of een ander navo land.
Die kans is bovendien nihil.

Het is ook niet zo dat Rusland aansterkt hierdoor en die kans groter wordt.

Oekraïne had met de oostelijke gebieden ook behoorlijk gefaalt, de gebieden behoren tot de armste op het hele continenent.

Ik denk dat Oekraïne helemaal geen slechte deal heeft met de huidige grenzen + kandidaat EU en NAVO lid + een bak wederopbouw geld

Rusland zal de Donbas zelf moeten herbouwen en dat kost de EU dan niks.

Van mijn part zsm naar de onderhandelingstafel en ophouden met dit achterlijke escalerende bloedvergieten. Om een paar boeren gebieden in zuid oost Oekraïne
Vakman pur sang
pi_209028690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
i seen officiele overeenkomst oveeengekomen in Yalta
[ afbeelding ]

stalin kreeg zeggenschap over oostduitsland en oekraine kreeg de Krim
maar rusland (Sovjet Unie) had voor 1991 ook zeggenschap over oekraine

Van wikipedia:

Tijdens het bewind van Stalins opvolger Chroesjtsjov, zelf Oekraïner, werd de Krim in 1954 aan de Oekraïense Socialistische Sovjetrepubliek overgedragen, bij wijze van gebaar van vriendschap tussen het Russische en het Oekraïense volk.
pi_209028705
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat Oekraïne helemaal geen slechte deal heeft met de huidige grenzen + kandidaat EU en NAVO lid + een bak wederopbouw geld

Rusland zal de Donbas zelf moeten herbouwen en dat kost de EU dan niks.

Van mijn part zsm naar de onderhandelingstafel en ophouden met dit achterlijke escalerende bloedvergieten. Om een paar boeren gebieden in zuid oost Oekraïne
Ik denk dat het een heel slechte deal is. Rusland wordt dan beloond voor het grootschalig schenden van de soevereiniteit van een buurland.

Bovendien is ''een bak wederopbouw geld'' verwachten buitengewoon naïef.
pi_209028715
Rusland moet gewoon de grenzen van Oekraïne erkennen volgens de overeenkomsten die ze zelf ondertekend heeft. Zo moeilijk is het allemaal niet. Opdonderen uit de Donbass en Krim en andere bezette gebieden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')