Het is nog niet gebeurd hequote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef deedeetee het volgende:
Nou daar gaat-ie dan. Ik gun het hem van harte.
Tuurlijk, gaat ook nergens over.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
Twee bejaarden in een koets. Als je er even bij stilstaat is dit toch wel een beetje belachelijk anno 2023.
Serieus, wat als Charles of Camilla ineens heftige diarree krijgt nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef maily het volgende:
Dat je in die koets zit en denkt; ik had gisteren geen uiensoep moeten eten .....
Dan gaan de gordijntjes in de koets dichtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Serieus, wat als Charles of Camilla ineens heftige diarree krijgt nu?![]()
de paarden hebben er geen probleem mee zo te zienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Serieus, wat als Charles of Camilla ineens heftige diarree krijgt nu?![]()
Met een beetje mazzel zit Charles ook 70 jaar op de troon en duurt het weer even voordat dit schouwspel weer voorbij komt…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deze hele poppenkast was in 1923 ook al belachelijk hoor. Of in 1823. Of in 1723
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit Charles ook 70 jaar op de troon en duurt het weer even voordat dit schouwspel weer voorbij komt…
Ik geef ‘m 10 jaarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit Charles ook 70 jaar op de troon en duurt het weer even voordat dit schouwspel weer voorbij komt…
Nou ja, ik bedacht me ook dat ik de kroning van William in principe nog wel mee maak, maar die van George wellicht nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een milieuvriendelijke auto. Dus dan toch maar een paard.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tuurlijk, gaat ook nergens over.
Doe gewoon in een auto. We leven in een moderne wereld, maar dit moet dan nog met een koets en apenpakkies.
Tuurlijk, dit is toch tof. En ik neem aan dat iedereen die dit kijkt het ook wel gaaf vindt op de een of andere manier, want als je het allemaal onzin en belachelijk vindt zul je uiteraard niet kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Poppenkast is het zeker, maar ergens is dit ook heel mooi. Dit kun je wel aan de Britten overlaten.
Je weet niet hoe het gaat he ..... misschien slaan ze William wel over of overlijdt hij voor zijn tijd .... of .....quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedacht me ook dat ik de kroning van William in principe nog wel mee maak, maar die van George wellicht niet
Of wordt je zelf 120!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het gaat he ..... misschien slaan ze William wel over of overlijdt hij voor zijn tijd .... of .....
Sowieso een uniek moment. Deze ceremonie is maar 1x eerder op TV geweest en dat was in 1953.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is toch tof. En ik neem aan dat iedereen die dit kijkt het ook wel gaaf vindt op de een of andere manier, want als je het allemaal onzin en belachelijk vindt zul je uiteraard niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |