Man man man, laat Charles na 598 jaar wachten nou even één jaar genieten joh.quote:
"wij zitten lekker droog!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:34 schreef maily het volgende:
waar zouden Charles en Camilla het over hebben nu?
Schat, wat gaan we morgen eten?
Een spelletje wie de meeste vlaggen herkentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:34 schreef maily het volgende:
Hé Cam, zet jij maandag de vuilniszakken aan de stoep?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:34 schreef maily het volgende:
Beetje een mood whiplash, maar wel zo efficiënt. Iedereen was er toch alquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:34 schreef Guanabana het volgende:
Merk wel dat ik nogal verzadigd ben qua ceremonieel vertoon, na afgelopen september.
Hadden ze ook wel in één moeite door kunnen doen toen.
Sirdanilot?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:42 schreef Jane het volgende:
Ik meld me maar even in dit topic in de hoop dat jullie wisten wie er net allemaal binnenkwamen. Ik herkende alleen de Ierse president.
Als je nú niet all out gaat, waar wacht je dan op?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:35 schreef Jane het volgende:
Ze hebben letterlijk alle paarden van stal gehaald, he?
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood met blauwquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een spelletje wie de meeste vlaggen herkent
Raam van die koets staat ook open. Beetje chilly binnen.quote:
Majoor Kees!quote:
Een smurf met een bloedneusquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:36 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is rood met blauw
Hoe zou jij doen met een stuk ijzer in je mond, iemand in een apenpak op je rug, terwijl je door de regen moet lopen en mee moet doen aan een poppenkast?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom doen de paarden zo met hun hoofd
Rustig maar... Was maar een vraag. Heb geen verstand van paarden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe zou jij doen met een stuk ijzer in je mond, iemand in een apenpak op je rug, terwijl je door de regen moet lopen en mee moet doen aan een poppenkast?
Onrust, worden strak gehouden.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom doen de paarden zo met hun hoofd
De Kamasutrabeurs is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe zou jij doen met een stuk ijzer in je mond, iemand in een apenpak op je rug, terwijl je door de regen moet lopen en mee moet doen aan een poppenkast?
Een keertje war horses kijken helpt je misschienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:32 schreef StephanL het volgende:
Muziek spelen op een paardWie heeft dat verzonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |