Heeft geen oordopjes in gekregen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:29 schreef H_T het volgende:
Lekker dan, pauk spelen en ondertussen proberen een trekpaard in bedwang te houden
Beetje goede moed houden hequote:
Ik kijk omdat het een historische gebeurtenis is, maar dan kan ik het nog wel een vrij belachelijke gebeurtenis vinden anno nuquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit is toch tof. En ik neem aan dat iedereen die dit kijkt het ook wel gaaf vindt op de een of andere manier, want als je het allemaal onzin en belachelijk vindt zul je uiteraard niet kijken
Nee hoor, die trommels kunnen daar best tegenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeft geen oordopjes in gekregen.
Is toch zielig die trommels
Twee weken nog, want dan begint de Isle of Man TT, dat is pas het échte feest!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:30 schreef Momo het volgende:
Mooi voor feestje voor de Britten. Echte grote feest begint over een week in het VK
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, die trommels kunnen daar best tegen
Echt zo'n nieuwerwets ding, bij de vorige kroning zag je dat allemaal niet hoorquote:
Het is een harde les, maar je weet wel zeker dat het paard het geen tweede keer doetquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die wordt morgen geslacht voor straf.
echt hequote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:32 schreef StephanL het volgende:
Muziek spelen op een paardWie heeft dat verzonnen?
Dit doen ze al een tijdje zo gok ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:32 schreef StephanL het volgende:
Muziek spelen op een paardWie heeft dat verzonnen?
heb ze allebei aanstaanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De site van de NOS is overbelast, dus zit ik nu maar via een BBC-stream te kiekn
Maandje nog, Epsom Derbyquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee weken nog, want dan begint de Isle of Man TT, dat is pas het échte feest!
Hoeveel zouden er dit jaar niet terugkomen?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee weken nog, want dan begint de Isle of Man TT, dat is pas het échte feest!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |