quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:09 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het is goed nieuws dat "klimaat" als argument gebruikt wordt om de burgerbevolking kapitaal en welvaart te ontnemen en dat naar de happy few door te sluizen?
Klimaatbeleid borduurt inderdaad gewoon voort op het neoliberale afbraakbeleid van de afgelopen decennia.quote:
nee dat is wel degelijk een groot probleemquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:09 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het is goed nieuws dat "klimaat" als argument gebruikt wordt om de burgerbevolking kapitaal en welvaart te ontnemen en dat naar de happy few door te sluizen?
Dat is niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
als je je aan de wet houdt dan hoef je je geen zorgen te maken over de MOB.
Daar heeft het allemaal geen reet mee te maken man. Ik vind het gewoon lekkerder. Plus normale melk heeft een naar effect op mn slijmvliezen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:04 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft hilarisch om te zien, dit soort activisten. 'Mijn ideologie is geen kwestie van links of rechts'. Leuk eufemisme om je eigen geradicaliseerde wereldbeeld bij anderen door de strot te kunnen duwen. Het blijft nog de vraag wanneer deze klimaatgekkies naar geweld gaan grijpen, ik denk dat het niet lang zal duren.
En dat staat de media natuurlijk meteen klaar om dit soort mensen te verdedigen. 'Ze hebben wel een punt'. 'Het is misschien niet juist, maar dit is de enige manier'. 'Waarom we naar Extinction Rebellion moeten luisteren'. 'De jonge, passionele activisten van Extinction Rebellion'.
[..]
Poeh, ja, lekker joh, die bittere namaaktroep. Blijf jezelf vooral voorhouden dat dit beter smaakt dan echte melk. Ik ken ook wel van die mensen, waarvan er sinds kort eigenlijk er één eentje heeft toegegeven (na jaren lyrisch er over te zijn geweest) dat veganistische 'kaas' eigenlijk gewoon smerig is en qua smaak en textuur gewoon niet lijkt op echte kaas.
Het is dan ook voornamelijk het gevoel dat dit soort producten mensen geeft, namelijk het idee dat ze goed bezig zijn en 'gezond' eten en bijdragen aan een betere wereld, maar lekker is het niet.
Je kunt er op rekenen dat er hier meer van zijn. Voor radicale klimaathysterici is alles gepast als het kan worden gebruikt om hun verknipte utopieën na te streven. Het is dan ook belangrijk, dat mochten die klimaatgekkies echt gewelddadig gaan worden, dat men daar flink tegen optreedt. Meteen zulke terroristen hardhandig in de boeien slaan en lange straffen uitdelen.quote:
dit klopt nietquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wie is MOB ?quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
O idiotenquote:
Dat klopt. Decennialang de agrarische sector niet voldoende aan banden gelegd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
Het stikstofprobleem in Nederland is voor een groot deel zelf gecreëerd
haha, de strijd tussen boeren/grondbezitters en overheden bestaat al wat langer dan dat hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat klopt. Decennialang de agrarische sector niet voldoende aan banden gelegd.
Jij weet niet wat decennialang betekent?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha, de strijd tussen boeren/grondbezitters en overheden bestaat al wat langer dan dat hoor
Ik zie dat jij met slogans te overtuigen bent. O well.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat klopt. Decennialang de agrarische sector niet voldoende aan banden gelegd.
Ik zie dat jouw oogkleppen nog steeds goed werken. O well.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij met slogans te overtuigen bent. O well.
Je doelt op het ongecontroleerde kapitalistische free-for-all beleid van de Groen-Links kabinetten?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Klimaatbeleid borduurt inderdaad gewoon voort op het neoliberale afbraakbeleid van de afgelopen decennia.
denk dat je dan eeuwen bedoeltquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij weet niet wat decennialang betekent?
we hebben geen kapitalistisch free-for-all beleidquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je doelt op het ongecontroleerde kapitalistische free-for-all beleid van de Groen-Links kabinetten?
Alsof hebzucht e/o macht daar wat om geeft.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is wel degelijk een groot probleem
de opwarming kan iedere moment gaan versnellen ,
oorzaken ,
volledige smelting van Pool
brandende permafrost in Rusland
het doodgaan van de oceanen
Je hebt een of ander handmatig geschreven plaatje van een boomer op facebook gevonden, dus moet het wel waar zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je hebt een of ander handmatig geschreven plaatje van een boomer op facebook gevonden, dus moet het wel waar zijn.
“The best argument against Democracy is a five-minute conversation with the average voter.”
Hier deze bekende quote van Churchill die op jou van toepassing is.Ik weet niet of een quote van een Engelse upperclass snob iets is om een statement mee te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
Jij hebt bij deze het punt gemaakt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet niet of een quote van een Engelse upperclass snob iets is om een statement mee te maken.
Havermelk is ranzig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cappuccino met havermelk is veel lekkerder dan een met hormonen-uiersap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |