abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209024707
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 08:45 schreef descon het volgende:

[..]
"Blame the game, not the players"

Vreselijke gast, maar de overheid heeft het zelf veroorzaakt

Vind alleen jammer dat niemand in de media nog meld dat die Vollenbroek er nog een advies bedrijf op na houd.
Het is toch al lang bekend dat "klimaat" een bijzonder lucratief verdienmodel is?
pi_209024738
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat ben jij
Wat bedoel je daar mee dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2023 10:17:37 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 10:23:06 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209024839
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
1980's acid rain will destroy all crops in 10 yrs - geen idee waar "all crops" over gaat, maar dat kwam door zwaveluitstoot, waar onderlinge verdragen over afgesloten zijn tussen landen, waarmee het opgelost werd
Verplichte katalysator in de auto's en over op loodvrije benzine hielp ook. Dat werd toen trouwens afgedaan als geldklopperij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 10:25:30 #54
3928 Ulx
pi_209024869
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 08:04 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Klopt eveneens. Alleen zijn die wetten onderhand volstrekt krankjorum.

Volkenbroek maakt hier handig gebruik van.
Nou en? Ik heb ook last van bezopen wetten, maar ik moet me er nog steeds aan houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 10:28:00 #55
3928 Ulx
pi_209024916
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:15 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het is toch al lang bekend dat "klimaat" een bijzonder lucratief verdienmodel is?
Slim om er dan geld aan te verdienen. Dat is kapitalisme. Overigens is een groot deel van de vervuilende boeren ook miljonair, dus je kunt beide kanten op.
pi_209025043
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Slim om er dan geld aan te verdienen. Dat is kapitalisme. Overigens is een groot deel van de vervuilende boeren ook miljonair, dus je kunt beide kanten op.
Aanvulling hierop: Miljonairs op een minimum: het inkomen van boeren onder de loep
pi_209025149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dat is dan ook de reden waarom "klimaatbeleid", wat door zulke mensen uitgestippeld wordt, uiteindelijk een miljarden kostend debacle gaat worden wat vooral de burgerbevolking in armoede zal storten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 mei 2023 @ 10:44:26 #58
3928 Ulx
pi_209025157
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:43 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
En dat is dan ook de reden waarom "klimaatbeleid", wat door zulke mensen uitgestippeld wordt, uiteindelijk een miljarden kostend debacle gaat worden wat vooral de burgerbevolking in armoede zal storten.
Zoals in de laatste dertig jaar?
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:13:24 #59
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209025474
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:43 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
de opwarming is niet te stoppen meer

maar maakt niet uit de komende 30 jaar zal t wel enigzins leefbaar blijven
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209026190
Klopt, het kabinet bepaald het beleid. En ander stemgedrag kan dat beleid weer doen veranderen. Dat is democratie. Je krijgt (tot op zekere hoogte, omdat partijen nou eenmaal water bij de wijn moeten doen om een kabinet te kunnen vormen) wat je stemt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_209026194
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:15 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
klopt en dat is helemaal niet erg en eigenlijk juist heel goed nieuws!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209026201
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef Montagui het volgende:
Klopt, het kabinet bepaald het beleid. En ander stemgedrag kan dat beleid weer doen veranderen. Dat is democratie. Je krijgt (tot op zekere hoogte, omdat partijen nou eenmaal water bij de wijn moeten doen om een kabinet te kunnen vormen) wat je stemt.
beleid moet alleen wel volgens de wet zijn, wat er ook gestemd wordt.
Ik heb kabinetsleden al vaak genoeg horen zeggen op TV dat als men het niet eens is met het beleid de rechter maar een beslissing moet nemen. Kortom: zoek het maar uit met de wet, wij gaan onze gang totdat een rechter anders zegt. En dat is doelbeuwst omdat ze heel goed weten dat ze dan heel lang hun gang mogen gaan ondanks dat het niet mag. Een uitspraak heeft toch geen consequenties op gedane zaken, ze hoeven helaas niet het gevang is en krijgen helaas geen straf.

Het is: in plaats van toestemming vragen achteraf sorry zeggen als het niet mocht.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:00:40 #63
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209026224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef Montagui het volgende:
het enige dat het kabinet bepaalt is op de knieen gaan , voor de heren van de provincies of ze alsjeblieft wat tijdelijke huisjes mogen bouwen ergens
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209026245
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
beleid moet alleen wel volgens de wet zijn, wat er ook gestemd wordt.
En laat nou de regering ook gaan over de wet. Zij kunnen wetten veranderen, laatst zelfs nog artikel 1 van de GW.
pi_209026251
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:02 schreef Montagui het volgende:

[..]
En laat nou de regering ook gaan over de wet. Zij kunnen wetten veranderen, laatst zelfs nog artikel 1 van de GW.
dat duurt te lang.....
pi_209026266
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het enige dat het kabinet bepaalt is op de knieen gaan , voor de heren van de provincies of ze alsjeblieft wat tijdelijke huisjes mogen bouwen ergens
en dat is hun eigen schuld omdat ze dat zelf uit handen hebben gegeven. Terugdraaien kunnen ze wel, maar willen ze niet.
pi_209026269
Natuurlijk is hij een activist. Schijnheilig mannetje dit zeg. Technisch gezien houdt hij Nederland niet gegijzeld, dat doet de rechter. Maar dat vindt Johan prima, dat is zijn doel. Het land platleggen totdat er gedaan wordt wat hij wil.

Al die verloren rechtszaken (tegen Zandvoort bijvoorbeeld) worden min of meer genegeerd hier, waar hij toch echt puur en alleen uit activistische overwegingen meer schade aan wil richten aan het land.
pi_209026283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:03 schreef MoreDakka het volgende:
Natuurlijk is hij een activist. Schijnheilig mannetje dit zeg. Technisch gezien houdt hij Nederland niet gegijzeld, dat doet de rechter. Maar dat vindt Johan prima, dat is zijn doel. Het land platleggen totdat er gedaan wordt wat hij wil.

Al die verloren rechtszaken (tegen Zandvoort bijvoorbeeld) worden min of meer genegeerd hier, waar hij toch echt puur en alleen uit activistische overwegingen meer schade aan wil richten aan het land.
en terecht... hij zou een heldenstatus moeten krijgen met een standbeeld.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:04:48 #69
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209026296
Het blijft hilarisch om te zien, dit soort activisten. 'Mijn ideologie is geen kwestie van links of rechts'. Leuk eufemisme om je eigen geradicaliseerde wereldbeeld bij anderen door de strot te kunnen duwen. Het blijft nog de vraag wanneer deze klimaatgekkies naar geweld gaan grijpen, ik denk dat het niet lang zal duren.

En dat staat de media natuurlijk meteen klaar om dit soort mensen te verdedigen. 'Ze hebben wel een punt'. 'Het is misschien niet juist, maar dit is de enige manier'. 'Waarom we naar Extinction Rebellion moeten luisteren'. 'De jonge, passionele activisten van Extinction Rebellion'.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Cappuccino met havermelk is veel lekkerder dan een met hormonen-uiersap.
Poeh, ja, lekker joh, die bittere namaaktroep. Blijf jezelf vooral voorhouden dat dit beter smaakt dan echte melk. Ik ken ook wel van die mensen, waarvan er sinds kort eigenlijk er één eentje heeft toegegeven (na jaren lyrisch er over te zijn geweest) dat veganistische 'kaas' eigenlijk gewoon smerig is en qua smaak en textuur gewoon niet lijkt op echte kaas.

Het is dan ook voornamelijk het gevoel dat dit soort producten mensen geeft, namelijk het idee dat ze goed bezig zijn en 'gezond' eten en bijdragen aan een betere wereld, maar lekker is het niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209026315
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:04 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft nog de vraag wanneer deze klimaatgekkies naar geweld gaan grijpen, ik denk dat het niet lang zal duren.
ik hoop het
pi_209026339
Ergens stoort het me wel, schijnbaar vinden we het ok dat 1 organisatie honderden rechtzaken start waarbij de niet direct belanghebbende zijn.

Waarom moet de MOB bijvoorbeeld iets vinden van een fabriek die gemaakt wordt.

Wat ook weleens makkelijk gaat is de Vollenbroek zijn schaapjes op het droge heeft, het voor het MOB inmiddels een verdienmodel is geworden terwijl voor bijvoorbeeld een boer zijn hele hebben en houden op het spel staat.

En waarom moet de MOB zich mengen in een discussie over oppervlakte water, dat lijkt me vooral een politieke keuze.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:07:31 #72
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209026349
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik hoop het
Poeh hé! Jij bent dus serieus een voorstander van het gebruiken van geweld?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209026351
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik hoop het
Ziek.
pi_209026360
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ergens stoort het me wel, schijnbaar vinden we het ok dat 1 organisatie honderden rechtzaken start waarbij de niet direct belanghebbende zijn.

Waarom moet de MOB bijvoorbeeld iets vinden van een fabriek die gemaakt wordt.

Wat ook weleens makkelijk gaat is de Vollenbroek zijn schaapjes op het droge heeft, het voor het MOB inmiddels een verdienmodel is geworden terwijl voor bijvoorbeeld een boer zijn hele hebben en houden op het spel staat.
als je je aan de wet houdt dan hoef je je geen zorgen te maken over de MOB.
pi_209026378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt en dat is helemaal niet erg en eigenlijk juist heel goed nieuws!
Het is goed nieuws dat "klimaat" als argument gebruikt wordt om de burgerbevolking kapitaal en welvaart te ontnemen en dat naar de happy few door te sluizen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')