Klopt, maar dat zal hem er dan niet van weerhouden om te procederen. Het is gewoon een aflaat. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het staat ze gewoon vrij om een andere adviseur in te huren natuurlijk.
Ongefundeerde beweringen van jouw kant. Als een bedrijf zich aan de wet houdt is er niet veel om tegen te procederen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zal hem er dan niet van weerhouden om te procederen. Het is gewoon een aflaat. Succes gegarandeerd.
Niets meer als vage insinuaties die nergens hard gemaakt worden, maar als jij in zulke riooljournalistiek dit wel zo ziet zegt dat alweer genoeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Al lang op dit forum gepost, maar je zal het wel weer genegeerd hebben.
[..]
https://www.wyniasweek.nl(...)k-tegen-je-aanspant/
Heel goed dat zijn club zich hiermee bezig gaat houden! Drinkwater is voor het volk, niet voor de megaverbruikende grootindustrie.quote:Is de watercrisis de volgende stikstofcrisis?
'Zeker. Na jaren uitstel moet het Nederlandse oppervlakte- en grondwater in 2027 echt voldoen aan de Europese Kaderrichtlijn Water. Zoals het er nu voorstaat, gaan we dat niet halen.'
'Er komt een conflict over ons watergebruik: zetten we het in voor drinkwater of gaat het naar de landbouw of de industrie? Als MOB gaan wij ons in dat conflict mengen. De eerste bezwaarschriften zijn de deur al uit, waaronder eentje tegen de vergunning van een nieuwe yoghurtfabriek in Drenthe. In Luxemburg was die fabriek niet welkom vanwege het enorme drinkwaterverbruik. Maar in Nederland hebben we net zo goed problemen met de leveringszekerheid van schoon drinkwater. Dan moet je niet zo'n fabriek binnenhalen.'
Klopt eveneens. Alleen zijn die wetten onderhand volstrekt krankjorum.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ongefundeerde beweringen van jouw kant. Als een bedrijf zich aan de wet houdt is er niet veel om tegen te procederen.
Wat jij wilt. Ga er maar niet vanuit dat ik überhaupt verwacht je te kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niets meer als vage insinuaties die nergens hard gemaakt worden, maar als jij in zulke riooljournalistiek dit wel zo ziet zegt dat alweer genoeg.
De wetten zijn heel hard nodig. Goed dat Vollenbroek hier druk blijft zetten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Klopt eveneens. Alleen zijn die wetten onderhand volstrekt krankjorum.
Volkenbroek maakt hier handig gebruik van.
Da’s jouw mening. Ik heb niet de illusie dat dit postzegeltje de wereld gaat veranderen. Hoeveel miljarden je er ook tegenaan gooit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De wetten zijn heel hard nodig. Goed dat Vollenbroek hier druk blijft zetten.
Of je leest gewoon even over zijn strijd voor drinkwaterbehoud. Dat is gewoon een Nederlands probleem als dat allemaal naar de industrie gaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s jouw mening. Ik heb niet de illusie dat dit postzegeltje de wereld gaat veranderen. Hoeveel miljarden je er ook tegenaan gooit.
Idd, zo denken er meer over.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Hoewel sommige mensen het niet willen horen en Vollenbroek een irritante dwarsligger vinden heeft de man wel een punt. Het kabinet Rutte houdt machtige vervuilende bedrijven de hand boven het hoofd. Waarschijnlijk zal hij na zijn premier tijd(misschien mogen we het nog meemaken) zelf wel aan de top van zo'n bedrijf komen te staan, zal me niks verbazen.
En je hoeft ook geen hogere wiskunde te studeren om te zien dat al dat gif in de landbouw geen goed doet. Ik word spontaan beroerd als ik al die geel oranje weilanden zie. Zelfs een rat zal zijn eigen nest niet zo bevuilen zoals de mens dat doet.
Het ergste is nog dat de burger alles op zijn brood krijgt maar de rijksten in de wereld mogen alles om zeep helpen zolang het maar geld in het laatje brengt.
Wel is het zo dat Nederland een druppel op een gloeiende plaat is. Wij als klein klotenlandje zijn wel erg de lul terwijl om ons heen alles lachend doorgaat.
Schandalig dat zo'n yoghurtfabriek een vergunning kan krijgen in Drenthe terwijl de overheid ons deze zomer waarschijnlijk weer belerend gaat toespreken over de tuin sproeien.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even over zijn strijd voor drinkwaterbehoud. Dat is gewoon een Nederlands probleem als dat allemaal naar de industrie gaat.
"Blame the game, not the players"quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:31 schreef Seeburg54 het volgende:
Hoewel sommige mensen het niet willen horen en Vollenbroek een irritante dwarsligger vinden heeft de man wel een punt. Het kabinet Rutte houdt machtige vervuilende bedrijven de hand boven het hoofd. Waarschijnlijk zal hij na zijn premier tijd(misschien mogen we het nog meemaken) zelf wel aan de top van zo'n bedrijf komen te staan, zal me niks verbazen.
En je hoeft ook geen hogere wiskunde te studeren om te zien dat al dat gif in de landbouw geen goed doet. Ik word spontaan beroerd als ik al die geel oranje weilanden zie. Zelfs een rat zal zijn eigen nest niet zo bevuilen zoals de mens dat doet.
Het ergste is nog dat de burger alles op zijn brood krijgt maar de rijksten in de wereld mogen alles om zeep helpen zolang het maar geld in het laatje brengt.
Wel is het zo dat Nederland een druppel op een gloeiende plaat is. Wij als klein klotenlandje zijn wel erg de lul terwijl om ons heen alles lachend doorgaat.
ik denk dat alls Jetten zijn 28 000 muiljoen heeft uitgestrooid dat de wereld gered isquote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s jouw mening. Ik heb niet de illusie dat dit postzegeltje de wereld gaat veranderen. Hoeveel miljarden je er ook tegenaan gooit.
Hij zegt wel iets geks. Hij wil energie duurder maken. Goedkope energie is van levensbelang voor de mensen met lagere inkomens.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wel eens interessant om van deze man te horen. Hij zegt eigenlijk helemaal niks geks - althans, er is vast wel iets in het artikel aan te wijzen waar ik het persoonlijk niet mee eens ben, maar ok. De overheid zou gewoon eens de regels moeten volgen waar ze door de rechter steeds met hun neus op geduwd wordt en de burgers snappen dat het de overheid onder met name VVD en CDA bewind waren die deze problemen veroorzaakt hebben.
Dit is het belangrijkste punt. En echt walgelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij zegt wel iets geks. Hij wil energie duurder maken
Dat is het enige wat je tegen milieuaanhangers kan inbrengen, nl willekeurige onderbuik lijstjes gebaseerd op stropoppen. Meer is er niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat een raar willekeurig lijstje van stropoppen en generalisaties.
Je bent trouwens wel op de hoogte waarom zure regen geen thema meer is en het herstel van de ozonlaag is ingezet?
Wat is een milieuaanhanger?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je tegen milieuaanhangers kan inbrengen, nl willekeurige onderbuik lijstjes gebaseerd op stropoppen. Meer is er niet.
Ik hoop dat de zeer zeer zeer slechte kwaliteit van get oppervlakte water de crisis nog erger maakt inderdaad.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heel goed dat zijn club zich hiermee bezig gaat houden! Drinkwater is voor het volk, niet voor de megaverbruikende grootindustrie.
Dat ben jijquote:
Stengere wetten met handhaving tot directe permanente sluiting van bedrijven is nodig.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De wetten zijn heel hard nodig. Goed dat Vollenbroek hier druk blijft zetten.
Misschien doen ze dat al wel. Ze gaan immers ook ten strijde tegen fabrieken die te veel water verbruiken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:03 schreef spicymchaggis het volgende:
Wanneer trekt die Vollenbroek met zijn clubje eens eindelijk ten strijde tegen de ongebreidelde bouw van distributiecentra in Nederland?
Het is wel het postzegeltje waar ik woon, dus dat heb ik het liefst zo leefbaar mogelijk. Zonder ecologisch vrijwel dooie natuur, vuile lucht en een belachelijk teveel aan slachtvee.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 08:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |