Hoi Charrel.quote:
We hebben het over sport en dan kom jij aan met "Slowmotion wandelend over het groene perceel op een mooie zonnige dag.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Extra mensen in je nek, is meteen je gevoel van vrijheid weg.
Slowmotion wandelend over het groene perceel op een mooie zonnige dag.
Had jij eigenlijk een nagelprinter?quote:
Wat ordinair, je lijkt @Karina wel. Ik zag op internet een keer een nagelprinter langskomen toen jij een nagelstudio had en hier niet postte, toen moest ik gelijk aan jou denken.quote:
Helemaal oversekst die charzquote:Op zondag 7 mei 2023 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ordinair, je lijkt @:Karina wel. Ik zag op internet een keer een nagelprinter langskomen toen jij een nagelstudio had en hier niet postte, toen moest ik gelijk aan jou denken.
Sowquote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je trouwt voor de centen
Maar golf is sereen, Niels. Pure rust. Tussen de dagelijkse drukte door.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben het over sport en dan kom jij aan met "Slowmotion wandelend over het groene perceel op een mooie zonnige dag."
Dit is GEEN goede topsportmentaliteit.
Komt echt niet tekort hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Die komt meer tot rust met zijn jekkerhamer, dan op een golfbaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar golf is sereen, Niels. Pure rust. Tussen de dagelijkse drukte door.
Het zou iets voor @:littlerabbit kunnen zijn.
Juist na een dagje hameren moet je gaan golfen.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die komt meer tot rust met zijn jekkerhamer, dan op een golfbaan.
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Is je merrie niet thuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |