quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:11 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die is toch maar 1 keer als invaller langsgekomen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Of hij door de ontwikkelingen heeft overwogen z'n naam te veranderen naar Vin Biofuel
Viniofuel!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Of hij door de ontwikkelingen heeft overwogen z'n naam te veranderen naar Vin Biofuel
Jaquote:
Nice, thnxquote:
een getergde max zien we graagquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Reken maar dat Max gebrand is om Perez te verslaan.
Hij zal zondag met 15+ seconden winnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
een getergde max zien we graag
die gaat vaak harder
ik hou je er aanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zal zondag met 15+ seconden winnen.
Het is ze gegundquote:
Hebben ze net als Mercedes hun momentje ook even gehad dit weekend.quote:
Terwijl ze zelf ook in de weg rijdenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
Contract bij Merc -> zeiklicentie ipv superlicentie
Hij heeft Animal Farm van George Orwell gelezenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf ook in de weg rijden
tijd verbeterdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ie al sinds ie Norris onttroonde.
Wat geloof je allemaal wel? Dat gras blauw is? Dat Ferrari de rest van het weekend met gele auto's rijdt? Dat Miami in Mexico ligt?quote:
Doen ze expres, om meer spanning te creeren.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:08 schreef greysbones het volgende:
tijden worden echt slecht in beeld gebracht
te laat of niet
Ik dacht (ongeveer) hetzelfdequote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc staat weer in de muur. Gras is groen
Als je al die momentjes eens gaat optellen dan begint het inderdaad wel op te vallen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc staat weer in de muur. Gras is groen
contragewichtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef Sally het volgende:
Mercedes bij Ham niet helemaal zeker van zaken?
Een Go Pro op de voorvleugel...
Will zei iig "extra weight" - lolquote:
Compensatiegedragquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef Sally het volgende:
Die is gewoon z'n film met Brad Pitt aan het draaienquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:23 schreef Sally het volgende:
Ik hoop gewoon zweet.quote:
Oh ja, dat zou ook nog kunnenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:25 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die is gewoon z'n film met Brad Pitt aan het draaien
Zag er niet helemaal zo uit. En hij schudde ook zn hoofd, voor zover ik het interpreteerde.quote:
Veiligheid staat hoog in het vaandel bij de FIA. Dat zagen we in Baku ook alquote:
was een beetje boel raarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Kom op, dit had Charles toch wel kunnen redden?
Tis Sjarrel.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Naar rechts sturen in een bocht naar links loopt meestal niet goed afquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Zeg dat...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Veiligheid staat hoog in het vaandel bij de FIA. Dat zagen we in Baku ook al
Vreemde stuurbeweging.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Naar rechts sturen in een bocht naar links loopt meestal niet goed af
Voor straf zelf die Tecpro barrier terugzetten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
Verf. Warm rubber.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Naar rechts sturen in een bocht naar links loopt meestal niet goed af
In de motorwereld wordt het een 'tankslapper' genoemd. De achterkant wil uitbreken, de coureur corrigeert (stuurt in dit geval naar rechts in een linkerbocht), de achterkant krijgt weer grip en 'overcorrigeert' (kan geen beter woord verzinnen) naar de andere kant, waardoor de coureur nog een keer moet corrigeren. Op het moment dat hij weer 'controle' heeft bevindt hij zich al op de uitloopstrook waar vrijwel geen grip is. Slim van Charles dat hij niet probeert te sturen. De onderdelen aan de voorkant vervangen is veel makkelijker dan aan de achterkant.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vreemde stuurbeweging.![]()
Hij had meer grip dan hij dacht leek wel.
Dank! Mooie uitlegquote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
In de motorwereld wordt het een 'tankslapper' genoemd. De achterkant wil uitbreken, de coureur corrigeert (stuurt in dit geval naar rechts in een linkerbocht), de achterkant krijgt weer grip en 'overcorrigeert' (kan geen beter woord verzinnen) naar de andere kant, waardoor de coureur nog een keer moet corrigeren. Op het moment dat hij weer 'controle' heeft bevindt hij zich al op de uitloopstrook waar vrijwel geen grip is. Slim van Charles dat hij niet probeert te sturen. De onderdelen aan de voorkant vervangen is veel makkelijker dan aan de achterkant.
Nog een paar keer naast de baan en ik ga hem denk ik de 'De Sjaak' noemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank! Mooie uitleg
Maar ik blijf erbij... Charles is en blijft Sjarrel?
Hij belandt relatief gezien wel vaak naast de baan.
Ik schiet elke keer weer in de lach als het gebeurt, lol
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:32 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nog een paar keer naast de baan en ik ga hem denk ik de 'De Sjaak' noemen.
Of anders Sjakie uit Flodder
Perez is 1e dit seizoen geworden door een SC en omdat Verstappen als 14e begon anders had Verstappen alles gewonnen tot nu toequote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:25 schreef Eagles89 het volgende:
Met verbazing dit artikel gelezen, die Perez is alweer compleet van het padje af, hopelijk wordt die dit weekend helemaal zoekgereden door Max, om te beginnen vanavond.
https://www.nu.nl/formule(...)k-max-ingehaald.html
Een topic is wel genoeg om je verbazing te uiten.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:25 schreef Eagles89 het volgende:
Met verbazing dit artikel gelezen, die Perez is alweer compleet van het padje af, hopelijk wordt die dit weekend helemaal zoekgereden door Max, om te beginnen vanavond.
Wist niet welk topic het correcte was om het te plaatsen, snap sowieso niet waarom er twee verschillende F1 topics zijn, alles wat geplaatst wordt tijdens een race weekend gaat toch al over de betreffende race, en tussen races in wordt er toch nauwelijks geplaatst in een race topic dus dan kan het gewoon over de algemenere F1 zaken gaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een topic is wel genoeg om je verbazing te uiten.
Er is een heel F1 subforum, dus met veel meer topics dan deze tweequote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wist niet welk topic het correcte was om het te plaatsen, snap sowieso niet waarom er twee verschillende F1 topics zijn, alles wat geplaatst wordt tijdens een race weekend gaat toch al over de betreffende race, en tussen races in wordt er toch nauwelijks geplaatst in een race topic dus dan kan het gewoon over de algemenere F1 zaken gaan.
Ik moest ook echt lachen. Ik vind het echt dikke prima dat hij voor WK wil gaan, zou stom zijn als dat niet zo is, maar hij gaat nu wel erg naast zijn schoenen lopen en dat is meestal geen goed teken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:25 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zie Perez ook wel nog expres crashen in de kwalificatie in Monaco, zoals vorig jaar. Zodat hij een betere startpositie heeft dan Verstappen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moest ook echt lachen. Ik vind het echt dikke prima dat hij voor WK wil gaan, zou stom zijn als dat niet zo is, maar hij gaat nu wel erg naast zijn schoenen lopen en dat is meestal geen goed teken.
Hm. Perez reed het gat op Verstappen dicht en kwam in de DRS. Verstappen verloor ik dezelfde situatie in 30 ronden alleen maar tijdquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:25 schreef Eagles89 het volgende:
Dan plakt Max hem achter een mooi stukje behang denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie Perez ook wel nog expres crashen in de kwalificatie in Monaco, zoals vorig jaar. Zodat hij een betere startpositie heeft dan Verstappen.
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:22 schreef Sally het volgende:
Sow... Hamilton weet echt ff niet wat te zeggen(of... te verzwijgen
)
Hij werd gevraagd naar wat hij had geleerd deze vrijjdag (het interview van F1TV wat men na afloop van de 2 VT's had gehad)quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij werd gevraagd naar wat hij had geleerd deze vrijjdag (het interview van F1TV wat men na afloop van de 2 VT's had gehad)
Grote/ grootse stilte in 1e instantie, zuchten en even wegkijken
Zeker voor Mercedesquote:
quote:
Tesla poweredquote:
En dan komt hij bij Red Bull afkijken?!quote:
Camera's in zijn zoontjequote:
Onze rasoptimist weerquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee bedrijven die over 10 jaar niet meer bestaan.
Maar ze staan bij Perez!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die heeft toch al de naam van een camera-model
Op zich zou dat best een geschikte partner kunnen zijn voor het elektrische deel van de aandrijving, zeker met de 2026-motorenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef DKUp het volgende:
Ze kunnen wel wat leren van Tesla qua techniek.
Bescheiden man.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef ZaZoe het volgende:
Musk had volgens mij een shirtje van de Hema aan
Alonsow.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat Alonso de Merc even afsneed
Oh noeees!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie de Hema heeft overgenomen
laatstequote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:34 schreef DKUp het volgende:
Gaat Charlie hem nu wel heel houden of kapt de Ferrari er vanzelf mee?
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:34 schreef DKUp het volgende:
Gaat Charlie hem nu wel heel houden of kapt de Ferrari er vanzelf mee?
Vind voor allebei wel iets te zeggenquote:
Die laat zien hoe het moetquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Max is voor zijn doen weer vroeg naar buiten
Dat wisten we in 2005 alquote:
In hetzelfde land waar ze nu racen, wel ander circuitquote:
Was jij niet fan van George?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
george incoming
iedereen de sidepods binnenboord
Daarom heeft Mercedes zero sidepods conceptquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:39 schreef greysbones het volgende:
george incoming
iedereen de sidepods binnenboord
Dat was wel een dingetje zeg..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In hetzelfde land waar ze nu racen, wel ander circuit
Valt dit binnen de budgetcap?quote:
Zolang ie weer niet in de muur zit, zeker.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:41 schreef DKUp het volgende:
Charlie zit er weer goed bij. Mooi om te zien.
ik ben nooit fan geweest van die theelurkende blimey roepende engelse zeurzakquote:
Ik zou het wel weten!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Als ze aan mijn een miljard geven niet![]()
Zoveel geld hebben dat je niet weet wat je er mee moet
Eh nee, dat niet. Dat dacht ik niet eens - geen woorden in de mond leggen aub.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik het erg zou vinden als ze niet meer bestaan.
"These tyres man."quote:
Op een gegeven moment heb je wel allesquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten!
Oh nee toch niet
Dat voor een 6-voudig kampioenquote:
Einde tijdpe- oh wacht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
in een mindere auto is hij niet top nee
Slippery?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:44 schreef DKUp het volgende:
Hammie op 9 op soft en dan heeft hij tot nu toe de slechtste tijd.
Jaaaaaaquote:
Ja dit zijn de echtequote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:48 schreef DKUp het volgende:
Jeff Bezos
Nou deze GP trekt wel echte ondernemers in plaats van die fake Hollywood sterren in COTA
je ui!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee joh, onmogelijk dat RB zoiets zou doen
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee joh, onmogelijk dat RB zoiets zou doen
En kan nog wel sneller denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:48 schreef Donderkonijn het volgende:
Lol, Perez snelste tijd en dan Max die die ijdele hoop even met ruim 6 tiende de grond in boort...
Wat vreemd dat de echte WC op 6 tiende wordt gezet.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:48 schreef Donderkonijn het volgende:
Lol, Perez snelste tijd en dan Max die die ijdele hoop even met ruim 6 tiende de grond in boort...
als hij hoort op hoeveel seconden hij zit wel denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
Zou dit voor Hamilton aanvoelen als vernederend, als hij ziet hoe hij om de oren wordt gereden?
Blokkerend linksvoor ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
Bocht 17 is wel een dingetje voor #44
6 en 8quote:
1.8?!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij hoort op hoeveel seconden hij zit wel denk ik
met zijn set-up gaan ze dan dus niet bij MERCquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
Zou dit voor Hamilton aanvoelen als vernederend, als hij ziet hoe hij om de oren wordt gereden?
Het is...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
met zijn set-up gaan ze dan dus niet bij MERC
tis ook geen lelijke ventquote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Damn dat doet Hulkie toch goed.... mooie dame is dat.
Of een Red Bullquote:
Heineken 0.0quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar werd een pilsje opengetrokken bij Viaplay.
Ik vind ze niet zo van het bier. Eerder Sinas.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Daar werd een pilsje opengetrokken bij Viaplay.
Net als het niveau somsquote:
Ich bin dum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |