Japie komt met de 'weet van niks troefkaart'quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:56 schreef ledn81 het volgende:
Sas is chagrijnig (what else is new)![]()
Jappie weet verder van niks![]()
Het gaat vooral over JW en Eunice, maar Sas vond het geinfestijn in de andere kamer niets.
Sas heeft Jappie buiten wakker gemaakt? Verder weet ie van niks meer. Dus het eventuele gedoe met Wendy weet ie niet meer?
Sas : "Ach als het maar gezellig was" zei ze nog.
[ afbeelding ]
Ik meende net te horen dat hij zo blijft zuipen tot hij er uit is. Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen verstond het niet helemaal goedd. Heb jij dat verstaan hij was in de badkamer toen hij dat zei.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meende net te horen dat hij zo blijft zuipen tot hij er uit is. Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen verstond het niet helemaal goedd. Heb jij dat verstaan hij was in de badkamer toen hij dat zei.
dat hoor ik nu pas ...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Hij stond paraat, de ballen waren geladen zegt Rupert ( over JW)
Dus toch wel. Toch triest dat je er op die manier moet zitten. Zouden ze dan echt niet weg mogen?quote:
O ik dacht anders om dat JW had gezegd in april ben je de mijnequote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
eunice vond het gezellig gister
ze had tegen jw al eens gezegd: in april ben jij de mijne..
babs; nou dat is gelukt
babs vraagt zich af hoe jw eruit ziet nu.. of die ook straalt van oor tot oor..
haha jaaa ik dacht dat zij het had gezegd..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht anders om dat JW had gezegd in april ben je de mijne![]()
NOu een van beide heeft het dus gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |