quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
In mijn hoofd zing ik er ook iedere keer, dr who whooo hee, bij.![]()
Maar ik hoor het niet dus ik ken het ergens anders van dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het is erg gezellig en de geilheid spat eraf.quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:44 schreef Juud79 het volgende:
Jeutje, een zwoele lentedag en meteen duikt iedereen bovenop elkaar.![]()
Het is tenminste wel een gezellige bende. Nog ff Sas en Bern weg en dan is het huize weltevree en feestjes 🕺 💃🏻
Ik open niet
Ja dank je, ga hem nu ff kijken. En binnenkort toch de film maar eens doen.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Oeh die kijk ik zo dan ff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eunice ligt weer bij JW iig. Gelukkig wissel naar de muziekkamer.
Met Jeff en Mirthe gisteravond?quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan had jij nu ook die trapscene van The Joker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 4 mei 2023 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Jeff en Mirthe gisteravond?ja heb het orgineel even opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |