Ik heb een advocaat en word inderdaad ergens van verdachtquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:25 schreef Lienekien het volgende:
Je wordt ergens van verdacht? Heb je een advocaat?
Die zou ik het eens vragen!quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb een advocaat en word inderdaad ergens van verdacht
Vraag het je advocaat als je geen info wil gevenquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb een advocaat en word inderdaad ergens van verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel heel erg algemeen. Jij weet er meer van dan wij, momenteel. Ervaring, vast wel. Je krijgt dus een strafbeschikking, en je hebt een advocaat. Dan neem ik aan dat die advocaat je wel het een en ander kan vertellen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Op 22 Juni moet ik naar de rechtbank voor een hoorgesprek, ze willen me een strafbeschikking aan me uitvaardigen, zijn er mensen die hier wat van weten of ervaring mee hebben, voor mij is dit nieuw
TOM-zitting?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Op 22 Juni moet ik naar de rechtbank voor een hoorgesprek, ze willen me een strafbeschikking aan me uitvaardigen, zijn er mensen die hier wat van weten of ervaring mee hebben, voor mij is dit nieuw
Tja, fout is het niet, maar als je verder helemaal geen informatie wil delen, dan wordt het wat lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had dit topic beter niet kunnen openen, mijn fout
Hij mag van mij op slot
Waar wil je heen met het topic? De OP is best algemeen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Hij mag van mij op slot
Meerdere info geven is lastig voor me merk ik, daarom mijn foutquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, fout is het niet, maar als je verder helemaal geen informatie wil delen, dan wordt het wat lastig natuurlijk.
Ken iemand die in 1985 een hoorgesprek had, nooit meer teruggezienquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:09 schreef realnice11 het volgende:
Ik had gehoord op de radio dat mensen die naar de rechter moeten en wachten op een uitspraak vrij zenuwachtig kunnen worden en als eenmaal de straf 100% duidelijk is dat er wat rust in je hoofd komt omdat je dan zeker bent waar je aan toe bent,
heb je al gegoogled wat andere mensen met beetje zelfde verhaal ongeveer voor een straf kregen?
Ongehoordquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:23 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Ken iemand die in 1985 een hoorgesprek had, nooit meer teruggezien
Dit is overduidelijk het goede antwoord.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik zou gewoon niet gaan. Dan kunnen ze die strafbeschikking ook niet uitvaardigen.
Het is lastig meer te vertellen omdat ik dan iets moet vertellen over de tweede betrokken partij en die hou ik liever buiten schot, het is een misdrijf waarvan het erg onduidelijk is in hoeverre ik hier schuldig aan ben en of ik hier wel schuldig aan ben.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 01:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Je kan in redelijke algemeenheden blijven, is het een overtreding of misdrijf, en wat voor vergrijp is het geweest.
Ik wil vooral weten of het een om hoorzitting of hoorzitting is.
Bij een om hoorzitting probeert de officier je schuld te laten bekennen zodat hij zonder tussenkomst van de rechter je een "strafblad" kan geven.
Negen van de tien keer is mijn advies hier niet in mee te gaan maar het voor te laten komen.
Maar ik wil dus echt iets meer informatie.
Daar hoef je toch geen excuses voor aan te bieden. Het is volstrekt normaal om anderen naar hun ervaring te vragen. Dat is juist zo fijn aan het forum. Contact met een arts maakt lotgenotencontact toch ook niet overbodig?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Hij mag van mij op slot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |