abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 4 mei 2023 @ 14:20:42 #1
364681 over_hedge
pi_209001377
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is geen achterlijk idee, Zalensky kwam ook naar de VS om Biden te ondersteunen.

Reken maar dat er gekeken wordt naar populariteitsontwikkelingen.
Zelensky komt naar Nederland om steun te vragen voor de strijd tegen Rusland, niet om kabinet Rutte IV een boost te geven. Om dezelfde reden bezocht hij de VS. Niet om Biden een electorale duw in de rug te geven, maar om Amerikaanse volksvertegenwoordigers ervan te overtuigen Oekrane te blijven helpen met geld en wapens. Je zou het op z'n hoogst kunnen omschrijven als het ondersteunen van Biden's beleid. Maar dat is iets heel anders dan Biden zelf ondersteunen.

Bovendien bezocht Zelensky de VS een maand na de tussentijds verkiezingen. Daar had Biden dus weinig aan, want de zetels waren op dat moment al verdeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209001388
twitter
pi_209001413
Zelensky doet wat hij kan om steun te krijgen om Rusland Oekrane uit te schoppen. En dat doet 'ie goed. En dan gaan een paar sneuneuzen hier verontwaardigd lopen zijn omdat het op 4 mei is dat hij op bezoek komt. En die Caroline met haar ondersteboven hangende vlaggen partij is ook gewoon :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209001491
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Wat lopen mensen nu ineens te haten op het bezoek van Zelensky? :')

I mean....c'mon man :')2
Het geeft vooral de beperktheid van begrip weer.
Al jarenlang worden er bij redevoeringen op 4 mei verbanden met andere brandhaarden gelegd.
En op de overeenkomsten gewezen... en de wanhopige vraag gesteld: waarom wil het maar nooit nooit ophouden, dat zinloze oorlogsvoeren?

En dan nu dergelijke reacties.

We kunnen vanaf 18:00 uur gewoon nog de vlag halfstok hangen, en om 20:00 uur 2 minuten stilte betrachten, allemaal om ONZE doden en helden te gedenken.

Potdome, ik heb vandaag alweer te veel mensen gesproken die helemaal NIKS meer hebben met WO2, 4 mei en wat niet al. Die even opkijken als ik erover begin, reageren met "boeiend" en weer overgaan tot de orde van de dag. Welkom in modern Nederland.
En dan zou de president van een (redelijk) bevriend land, dat tegen zijn zin in een kut-oorlog terecht is gekomen, op zo'n historische datum niet op visite mogen komen om aandacht voor diezelfde kut-oorlog te vragen?

Schandalig eigenlijk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_209001515
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het geeft vooral de beperktheid van begrip weer.
Al jarenlang worden er bij redevoeringen op 4 mei verbanden met andere brandhaarden gelegd.
En op de overeenkomsten gewezen... en de wanhopige vraag gesteld: waarom wil het maar nooit nooit ophouden, dat zinloze oorlogsvoeren?

En dan nu dergelijke reacties.

We kunnen vanaf 18:00 uur gewoon nog de vlag halfstok hangen, en om 20:00 uur 2 minuten stilte betrachten, allemaal om ONZE doden en helden te gedenken.

Potdome, ik heb vandaag alweer te veel mensen gesproken die helemaal NIKS meer hebben met WO2, 4 mei en wat niet al. Die even opkijken als ik erover begin, reageren met "boeiend" en weer overgaan tot de orde van de dag. Welkom in modern Nederland.
En dan zou de president van een (redelijk) bevriend land, dat tegen zijn zin in een kut-oorlog terecht is gekomen, op zo'n historische datum niet op visite mogen komen om aandacht voor diezelfde kut-oorlog te vragen?

Schandalig eigenlijk.
Maar dan wel grote schande spreken wanneer Zelensky op bezoek komt. :')
pi_209001533
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:35 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Maar dan wel grote schande spreken wanneer Zelensky op bezoek komt. :')
Ik weet niet zeker of dat altijd dezelfde mensen zijn.
Ik denk dat Caroline van der Plas heus wel oprecht genteresseerd is in het herdenken op 4 mei.

Maar er zullen er inderdaad genoeg zijn, van die social media knights, die niet eens weten wanneer WO2 precies ongeveer plaatsvond, en nu los gaan op die 'hondsbrutale' Zelensky.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_209001554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik denk dat Caroline van der Plas heus wel oprecht genteresseerd is in het herdenken op 4 mei.

Maar er zullen er inderdaad genoeg zijn, van die social media knights, die niet eens weten wanneer WO2 precies ongeveer plaatsvond, en nu los gaan op die 'hondsbrutale' Zelensky.
Veel van die social media knights postte waarschijnlijk 2 jaar geleden nog waarom we op 5 mei Bevrijdingsdag vieren terwijl we in de coronadictatuur gevangen zitten.... Het is gewoon simpel volk.
pi_209001565
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:37 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Want die "moet gewoon gaan onderhandelen met Rusland". Alsof dat ook maar enige zin heeft :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209001587
Even blazen Ivan

twitter
pi_209001689
pi_209001702
twitter
pi_209001744
Meer beeld van terroristische aanval van Rusland gisteren

twitter
pi_209001760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:56 schreef 3rr0r het volgende:

[ twitter ]
motten ze maar onderhandeluh
  donderdag 4 mei 2023 @ 15:00:03 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209001881
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 14:56 schreef 3rr0r het volgende:

[ twitter ]
:{

Maar Zelensky moet niet zo lopen bedelen om wapens want escalatie. Ffs :')
pi_209002020
Overigens is het volslagen idioot dat de voorzitter van het ICC nu Zelensky ontvangt. Wat bezielt die man? Hoe ga je ooit nog sceptici dat je volstrekt onafhankelijk bent als je dit doet.

Let wel: ik geloof heus wel dat die man als hij zijn toga aantrekt dit soort dingen achter zich laat. Maar het gaat ook om de schijn van, dit moet je gewoon niet doen.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 15:30:00 #18
236264 crew  capricia
pi_209002040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:27 schreef trein2000 het volgende:
Overigens is het volslagen idioot dat de voorzitter van het ICC nu Zelensky ontvangt. Wat bezielt die man? Hoe ga je ooit nog sceptici dat je volstrekt onafhankelijk bent als je dit doet.

Let wel: ik geloof heus wel dat die man als hij zijn toga aantrekt dit soort dingen achter zich laat. Maar het gaat ook om de schijn van, dit moet je gewoon niet doen.
Poetin is ook welkom hoor.
Alleen kan die dan niet meer terug naar huis. ;)

Maar even serieus. De warcrimes zijn op het grondgebied van Oekrane gepleegd. Lijkt me logisch als staatshoofd dat je dan even kennis met elkaar maakt.
Voor onderzoek heb je namelijk Oekranse medewerking nodig.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_209002063
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Poetin is ook welkom hoor.
Alleen kan die dan niet meer terug naar huis. ;)

Maar even serieus. De warcrimes zijn op het grondgebied van Oekrane gepleegd. Lijkt me logisch als staatshoofd dat je dan even kennis met elkaar maakt.
Partij A en Partij B zijn met mekaar in conflict. Je klaagt het opperhoofd van partij A aan en die van partij B ontvang je met alle egards? Ik weet niet hoor, maar ik vind dat heel ongelukkig. Een hof moet elke schijn van partijdigheid/afhankelijkheid/vooringenomenheid vermijden.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 15:33:21 #20
236264 crew  capricia
pi_209002071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Partij A en Partij B zijn met mekaar in conflict. Je klaagt het opperhoofd van partij A aan en die van partij B ontvang je met alle egards? Ik weet niet hoor, maar ik vind dat heel ongelukkig.
Het is op Oekraens grondgebied gebeurd. Je hebt Oekranse medewerking nodig om de vermeende oorlogsmisdaden te onderzoeken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 4 mei 2023 @ 15:37:19 #21
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_209002106
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is op Oekraens grondgebied gebeurd. Je hebt Oekranse medewerking nodig om de vermeende oorlogsmisdaden te onderzoeken.
Ja. Maar moet daar dan altijd perse de president van langskomen, of kan dat ook met (hoge) ambtenaren opgelost?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_209002108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Partij A en Partij B zijn met mekaar in conflict. Je klaagt het opperhoofd van partij A aan en die van partij B ontvang je met alle egards? Ik weet niet hoor, maar ik vind dat heel ongelukkig. Een hof moet elke schijn van partijdigheid/afhankelijkheid/vooringenomenheid vermijden.
Een tribunaal zal waarschijnlijk niet gaan over het conflict tussen A en B, maar over het gedrag van A. En misschien ook B, maar dat zal dan een apart tribunaal zijn.
pi_209002123
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 15:37 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Een tribunaal zal waarschijnlijk niet gaan over het conflict tussen A en B, maar over het gedrag van A. En misschien ook B, maar dat zal dan een apart tribunaal zijn.
Alleen is dit geen tribunaal maar een permanent hof.
zie email 27 oktober
  donderdag 4 mei 2023 @ 15:40:40 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209002135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 10:37 schreef Sabata het volgende:

wat ik trouwens wel apart vind, in Nl wist het hele parlement blijkbaar van dit bezoek maar kon het tot 24u van tevoren stil houden. in Duitsland zou zelensky volgende week ook een bezoek afleggen en daarvan liggen alle details 7 dagen van te voren al op straat. Blijkbaar heeft Handel durch Wandel daar een uitmuntende vijfde kolonne gecreerd
quote:
Berlijnse recherche onderzoekt lek over Duits bezoek Zelensky
Wat doorgaans een tot op het laatste moment bewaard geheim is, om veiligheidsredenen, ligt sinds gisteren in Duitsland al op straat: over twee weken zal de Oekraense president Zelenksy het land bezoeken, en ook details over zijn reisplan en slaapplek zijn al bekendgemaakt. De Berlijnse recherche doet nu onderzoek naar het informatielek.

Gisteren meldden meerdere Berlijnse media details over het bezoek. Zo zou het plan zijn dat Zelensky op zaterdag 13 mei landt op vliegveld Berlin-Brandenburg en daarna overnacht in het Ritz-Carlton Hotel aan Potsdamer Platz. Op zondagmiddag krijgt hij een ontvangst met militaire eer door bondskanselier Scholz, daarna luncht hij met president Steinmeier en vervolgens vliegt hij met een helikopter naar Aken, waar hij de Karelsprijs in ontvangst mag nemen.

"Ik vind het onverdraaglijk dat, als je de kranten mag geloven, een enkele medewerker het aanzien van de Berlijnse politie op zo een beschamende wijze nationaal en internationaal beschadigt", aldus politiecommissaris Barbara Slowik. Ze geeft aan dat er een onderzoek is gestart naar schending van de geheimhoudingsplicht. "Dat krantenkoppen belangrijker gevonden worden dan de betrouwbaarheid van de Berlijnse politie en het vertrouwen in ons, is op geen enkele manier te tolereren."

https://nos.nl/liveblog/2(...)ing-willem-alexander
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')