SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwestie van tijd toch.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:19 schreef Tengano het volgende:
Subtitel: Kerolaain doet een Glennis Grace.
Haar volgens steunen dit precies. Zelensky prima maar niet over de rug van onze doden zullen de Boomers zeggen. + 10 zetelsquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:19 schreef Tengano het volgende:
Subtitel: En Kerolaain doet een Glennis Grace.
Lijkt mij logisch. Hij heeft geen lastminute geboekt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze laat wel weten dat het bezoek al dagen geleden bekend was.
Nee joh.quote:
quote:Here's what is included in the package and its capabilities, according to a statement released by the US Department of Defense:
Additional ammunition for High Mobility Artillery Rocket Systems (HIMARS)
155mm Howitzers
155mm artillery rounds
120mm, 81mm, and 60mm mortar rounds
Tube-Launched, Optically-Tracked, Wire-Guided (TOW) missiles
AT-4 and Carl Gustaf anti-armor weapon systems
Hydra-70 aircraft rockets
Small arms and small arms ammunition
Demolition munitions for obstacle clearing
Trucks and trailers to transport heavy equipment
Testing and diagnostic equipment to support vehicle maintenance and repair
Spare parts and other field equipment
Daarom had ik het gisteren al willen posten, maar zag er toch maar van af anders was de verrassing een beetje weg.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze laat wel weten dat het bezoek al dagen geleden bekend was.
Oh dus twee dagen in het jaar mag de vlag niet misbruikt worden. Ik ben niet zo’n vlaggentype / nationalist maar de logica hiervan ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch.
Ze was wel duidelijk tegen omgekeerde vlaggen morgen en overmorgen gelukkig..
Tja je kunt doen alsof alle BBB stemmers domme debielen zijn, maar daarvoor waren er toch echt te veel BBB stemmers.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haar volgens steunen dit precies. Zelensky prima maar niet over de rug van onze doden zullen de Boomers zeggen. + 10 zetels
Willen jullie meer of minder noeks???quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen eindelijk nukes jongens, hebben we er zin in?
Ik denk hetzelfde maar dan tegenovergesteld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:23 schreef Ronald het volgende:
[..]
Tja je kunt doen alsof alle BBB stemmers domme debielen zijn, maar daarvoor waren er toch echt te veel BBB stemmers.
Maar goed, dit zullen veel stemmers ook niet waarderen. Wat dat betreft begint Caroline ook de achilleshiel van BBB te worden, met haar solistische getwitter.
Moet dit?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar na Andre van Duin dus mogelijk weer een acteur die gaat spreken op de dam op 4 mei.
Vaak bi-j te bangequote:Op woensdag 3 mei 2023 23:24 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen eindelijk nukes jongens, hebben we er zin in?
En een jurist, en tevens president.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:25 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar na Andre van Duin dus mogelijk weer een acteur die gaat spreken op de dam op 4 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |