Een tijd terug was het me nog gelukt om @Nova te laten denken dat @DombohetOlifantje1 onbetrouwbaar was, blijkbaar is het geheugen van @Nova niet al te goed.quote:
Stadionbezoek is eigenlijk maar een matige ervaring.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom niet alleen voor de wedstrijd natuurlijk
kan het mij niet voorstellen wat ik voor de arena moet gaan doen met een colaatje.
ja dat heb ik maar konijnenbrokken blijkbaar nog interessanterquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje pindakaas werkt heel aanlokkelijk.
No joke.
Wooowquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een tijd terug was het me nog gelukt om @:Nova te laten denken dat @:DombohetOlifantje1 onbetrouwbaar was, blijkbaar is het geheugen van @:Nova niet al te goed.
mwa anders spreek ik mijn broertje helemaal niet meerquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Stadionbezoek is eigenlijk maar een matige ervaring.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
No joke.
Bamigo?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn onderbroek. Vanavond wat nieuwe besteld.
Dit heeft iedereen op het moment.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga alleen nog maar drinken op ajaxdagen. want ik vind ajax veel minder leuk zonder
ik verwacht een gestaakte wedstrijd zaterdagquote:
Geen idee.quote:
Heb je alleen een broertje?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa anders spreek ik mijn broertje helemaal niet meer
dus ik zou het niet zomaar opgeven en ik vind Europees uit wel leuk en in Nederland ben ik al jaar of twee mee gestopt
ging alleen Heerenveen maar @:rensajacied is sinds kort echt een Ajacied geworden.
Heb ik ook weleens geprobeerd, die muizen bij mij waren net weer anti-pindakaas.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
No joke.
Oh dan zijn mijn ratten ook datquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens geprobeerd, die muizen bij mij waren net weer anti-pindakaas.
Het zijn gewoon vieze smerige stinkbeesten.quote:
mijn vriendin wilt dan niet meer buiten zittenquote:
Van die hele dikkequote:
Vervelend, je zit dus nooit met je vriendin buiten?quote:Op donderdag 4 mei 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vriendin wilt dan niet meer buiten zitten![]()
![]()
daar heb jij geen last van
leukquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend, je zit dus nooit met je vriendin buiten?
Zit je toch lekker alleen buiten, mooi weer komt er aan ookquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vriendin wilt dan niet meer buiten zitten![]()
![]()
daar heb jij geen last van
valt toch wel meequote:Op donderdag 4 mei 2023 21:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zit je toch lekker alleen buiten, mooi weer komt er aan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |