Nou, dat valt best mee. Ik herinnerde me Nova van Dijk (scheelt hij 3 jaar mee), dus ging even neuzen. Vond een artikel uit '16 over acteurs die het vrijgezel zijn zat waren:quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel de eerste keer zijn dat Tygo iemand van zijn eigen leeftijd rommelde dus de kans is klein dat het om "onze" Tygo gaat... hoewel dat wel weer een mooie voor de bladen zou zijn, dat de vrouw van Kevin Costner hem verlaten heeft voor Tygo.
Het gros van de namen die genoemd worden zijn dan ook uit de tijd dat hij zelf veel jonger was, iemand van de helft van zijn leeftijd zou destijds minderjarig zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:25 schreef Samhain het volgende:
[..]
Nou, dat valt best mee. Ik herinnerde me Nova van Dijk (scheelt hij 3 jaar mee), dus ging even neuzen. Vond een artikel uit '16 over acteurs die het vrijgezel zijn zat waren:
Gernandt had relaties met onder anderen Tanja Jess, Nova van Dijk, Tatum Dagelet, Anna Drijver, Mirona Meseure en Victoria Koblenko, maar geen ervan hield stand.
https://www.ad.nl/show/bn(...)ezinsleven~ad8b8911/
Klopt, maar als je iedere keer mensen uit een andere generatie date dan is de kans wel groter dat de relatie weer gaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:38 schreef vencodark het volgende:
Nou en. Het is niet dat ze overal jonge vrouwen zwanger maken en gauw weglopen.
Relaties komen en gaan, wat je leeftijd ook is.
Ja, uiteraard. Maar toch gaat het niet op dat hij ze altijd veel jonger heeft. Ook wel ouder zelfs.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de namen die genoemd worden zijn dan ook uit de tijd dat hij zelf veel jonger was, iemand van de helft van zijn leeftijd zou destijds minderjarig zijn geweest.
Dat iemand in de 30 iemand van in de 20 date is nog niet heel raar, maar als iemand bijna 50 is en nog steeds vrouwen van in de 20 date is dat wel een gevalletje DiCaprio-syndroom.
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:55 schreef Felixa het volgende:
Ik moet bij dat soort leeftijdsverschillen altijd denken aan deze SNL-sketch.![]()
Die DiCaprio is gewoon bang om verliefd te worden volgens mij, die wil de rest van zn leven een beetje flierefluiten denk ik dan, en daarom zoek je alleen meisjesvan 25 op. Zo zou ik ook over Tygo Gernand denken, als ik niet ook heel erg de vibe kreeg dat ie stiekem ook eenzaam kan zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de namen die genoemd worden zijn dan ook uit de tijd dat hij zelf veel jonger was, iemand van de helft van zijn leeftijd zou destijds minderjarig zijn geweest.
Dat iemand in de 30 iemand van in de 20 date is nog niet heel raar, maar als iemand bijna 50 is en nog steeds vrouwen van in de 20 date is dat wel een gevalletje DiCaprio-syndroom.
Dat denk ik bij Tygo ook wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die DiCaprio is gewoon bang om verliefd te worden volgens mij, die wil de rest van zn leven een beetje flierefluiten denk ik dan, en daarom zoek je alleen meisjesvan 25 op. Zo zou ik ook over Tygo Gernand denken, als ik niet ook heel erg de vibe kreeg dat ie stiekem ook eenzaam kan zijn.
Nou er is heeeel watquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:38 schreef Claudia_x het volgende:
De middag is bijna voorbij. Komt er nog wat?
Dit klinkt niet heel erg plausibel als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou er is heeeel wat(Neem aan dat je op Mattie doelt?)
In het kort het verhaal: Mattie en Kirsten hadden een open relatie, Mattie had vruchtbaarheidsproblemen. Vanaf het moment dat Kirsten zwanger was, wisten zij twee dat Mattie hoogstwaarschijnlijk niet de vader was. Hun naaste familie was niet op de hoogte - in elk geval Matties moeder niet.
Doordat de tweeling veel te vroeg geboren is, waren er gezondheidsrisico's - ook op de lange termijn. Yvonne laat hier uit bescherming voor de tweeling weg waarom, maar Mattie besloot dat hij dat vaderschap niet wilde. Omdat zijn moeder niet op de hoogte was van hun open relatie, deed hij alsof hij er toen pas achter kwam dat hij niet de vader was, en ontzettend bedrogen was door Kirsten.
En zijn ex maar lijdzaam toekijken hoe zij de bitch van Nederland werd terwijl het eigenlijk anders zit. Hmm, nope.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:55 schreef vencodark het volgende:
Mattie zou wel een totaal mongool zijn als hij destijds gedacht heeft dat dit niet ooit uit zou komen.
Wie heeft trouwens geluld tegen Yvonne?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En zijn ex maar lijdzaam toekijken hoe zij de bitch van Nederland werd terwijl het eigenlijk anders zit. Hmm, nope.
Zou het met een W beginnen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie heeft trouwens geluld tegen Yvonne?
I wonder…
Tenzij zij een hele grote smak zwijggeld heeft gekregen van Mattie. Is die Mattie flink vermogend?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En zijn ex maar lijdzaam toekijken hoe zij de bitch van Nederland werd terwijl het eigenlijk anders zit. Hmm, nope.
Nee, die verlaagt zich niet tot zoiets.quote:
Nou ik kan me ook wel voorstellen dat je denkt dat niemand dit gelooft, en dat je ook een beetje de eer aan jezelf wilt houden. Zeker met twee van die jonge, zorgbehoevende babies kan ik me goed voorstellen dat je je energie beter elders kwijt kunt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen ook, dat Yvonne dit nog even moet oprakelen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben in dit alles nog het meest geshockt dat dat hele drama met die babies en die split al weer 7 jaar geleden is
Ik heb dat echt onder "rond vorig jaar november" gefiled ofzo
Maar de ergste details laat ze wel weg om de kindjes te beschermenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen ook, dat Yvonne dit nog even moet oprakelen...
Rijdt ze in een Tesla?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:34 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Tenzij zij een hele grote smak zwijggeld heeft gekregen van Mattie. Is die Mattie flink vermogend?
Ja, exact dit!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben in dit alles nog het meest geshockt dat dat hele drama met die babies en die split al weer 7 jaar geleden is
Ik heb dat echt onder "rond vorig jaar november" gefiled ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |