SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik vind deze TT ook primaquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Excuses DJ11 het moest zijn DJ11 in de avond...
Zo staat het er wel lekker modern. Ik hoor het al in straattaal. Yo, DJ11 is de avond, man!quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn dochter zou me keihard uitlachen, nu.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter zou me keihard uitlachen, nu.
Fixed!quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fixed!
Kan niet luisteren wegens visite.
Mijn vinyl collectie gaat weg…
Bedankt MadMaster.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fixed!
[..]
Fixed!
[..]
Fixed!
Bedankt voor het luisteren en welterustenquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien tot op heden DJ11, maar ik ga nu toch maar slapen.
Voor de rest nog een fijne avond, veel luisterplezier en alvast welterusten voor straks.
Welterusten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de rest nog een fijne avond, veel luisterplezier en alvast welterusten voor straks.
Slaap fijn!quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Welterusten aRd. Was leuk om je weer eens wat langer mee te zien posten!quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ja, ik ken het ook alleen van George. Leuk dit!quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
In de late 80s met veel succes gecoverd door George Harrison:James Ray - Got My Mind Set On You
Van mij?quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Hierna volgt een Nederlandstalig blokje met als eerste een verzoekje van Melting
Ik vertrouw Melting gewoon.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Hierna volgt een Nederlandstalig blokje met als eerste een verzoekje van Melting
Bijzondere uitvoering, maar niet verkeerdquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
In de late 80s met veel succes gecoverd door George Harrison:James Ray - Got My Mind Set On You
Dat zal best ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien, dat was wel een feestje
Het lag niet aan mij. Ik had er op gestemd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Tweede nummer in dit blokje van drie.Het Goede Doel - Vriendschap
Hierna één van mijn favoriete Nederlandstalige nummers ooit, waar laatst bij de Radio 2 "Koninklijke Top Zoveel" wél over werd gepraat, maar het stond niet in de lijst. Maar er werd wél over gepraat. Omdat het nummer nog steeds heel actueel is en (helaas) blijft.
Toen ook, ik vind zijn stem ook zeikerig. Maar snap dat mensen het mooi vindenquote:
Mooi liedje, maar ik kende het nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Dit is geen liefdesliedje...De Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
Soms worden dromen waar
Te waar om mooi te zijn.
Toch allemaal mooie liedjes.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik had alleen maar op Nederlandstalige liedjes gestemd. Anders was de keuze voor mij niet te doen. Deze hadden het niet gehaald:
Leen Jongewaard & Andre van den Heuvel
Op Een Mooie Pinksterdag
Boudewijn de Groot
Een Meisje Van 16
Jazzpolitie
Ze Zijn Terug
Hero
Toen Ik Je Zag
Die laatste twee had ik niet verwacht, maar het bleek dus echt dat Toen ik je zag van Guus Meeuwis wel in de top 500 stond en van Hero niet. Ik kende het hele nummer van Guus Meeuwis niet eens.
Nou, eerlijk gezegd zet ik de radio uit als ik "Zelfs je naam is mooi" hoor. Maar dat is Henk W. solo.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag nog hard mee zitten zingen met een solonummer van Henk W Als ze loopt te wandelen, geen kwaad woord over Henk&Henk
Het kan nog erger. Bij Q Music is een Top 80s gaande. En "Do-Wah-Diddy" van de Dolly Dots staat zo'n 70 plaatsen hoger dan Old And Wise van The Alan Parsons Projectquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik had alleen maar op Nederlandstalige liedjes gestemd. Anders was de keuze voor mij niet te doen. Deze hadden het niet gehaald:
Leen Jongewaard & Andre van den Heuvel
Op Een Mooie Pinksterdag
Boudewijn de Groot
Een Meisje Van 16
Jazzpolitie
Ze Zijn Terug
Hero
Toen Ik Je Zag
Die laatste twee had ik niet verwacht, maar het bleek dus echt dat Toen ik je zag van Guus Meeuwis wel in de top 500 stond en van Hero niet. Ik kende het hele nummer van Guus Meeuwis niet eens.
Heb je Even tot hier gezien met hun nummer gebaseerd op Dion en Mia? Ik vind het zielig voor hen, maar ik moest vreselijk lachen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:48 schreef DJ11 het volgende:
In "Dit Was Het Nieuws" was vorige week een quizitem waarin Songfestival-nummers op de hak werden genomen, onder de noemer "Songfestifaal"... Iets met een aap en zo...
Leuk hoor, maar dit geweldige nummer gaan we dus niet belachelijk maken.![]()
Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:
Was zeker leuk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je Even tot hier gezien met hun nummer gebaseerd op Dion en Mia? Ik vind het zielig voor hen, maar ik moest vreselijk lachen.
Knap, zo vals zingen. Gelukkig is de act van Dion en Mia inmiddels wat opgeknapt. Van slecht naar acceptabel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je Even tot hier gezien met hun nummer gebaseerd op Dion en Mia? Ik vind het zielig voor hen, maar ik moest vreselijk lachen.
Hier kan je toch niet bij stil zitten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Nina Simone - Ain't Got No, I've Got Life (Groovefinder remix)
ehm als balans voor de idioot luxe champagnevliegtuigvlucht naar timboektoe?quote:
Champagnequote:Op woensdag 3 mei 2023 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm als balans voor de idioot luxe champagnevliegtuigvlucht naar timboektoe?
Lekker bubbelig woesjquote:
Is die bepaalde luisteraar er nog welquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Living In A Box - Blow the House Down
Ik ga de BPM's wat opvoeren, want een bepaalde luisteraar zit al heel lang op zijn Wet te wachten...
Ja hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die bepaalde luisteraar er nog wel
Ik hoef er niet eens voor naar Timboektoe om er van te genieten. Gewoon thuis in leuk gezelschap is ook goed.quote:
Een vlucht naar Timboektoe zou ik ook niet afslaanquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoef er niet eens voor naar Timboektoe om er van te genieten. Gewoon thuis in leuk gezelschap is ook goed.
Ja, inderdaad. Het is 's ochtends ook nog best fris. Het is me nog te koud om de winterjas te verruilen voor de zomerjas.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat het morgen dusdanig aangenaam weer wordt dat we even kunnen wandelen op het strand en een ijsje kunnen eten. Vandaag was het uit de wind in de zon heerlijk, maar zodra je wind ving was het ijskoud
Ok… vooruit danquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
ehm als balans voor de idioot luxe champagnevliegtuigvlucht naar timboektoe?
Graag gedaan, bedankt voor luisteren. Fijne avond nogquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
We gaan verkassen richting de tv.
Dank DJ11 voor de lekkere muziek!
Ik ook. En niet met Oud en Nieuw, want man en kinderen doen niet mee en dan vind ik het niet leuk. Maar ik koop zo'n 1x per jaar een goede fles voor mijn ouders en die drinken we dan op. Zij kunnen er ook echt van genieten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een vlucht naar Timboektoe zou ik ook niet afslaanMaar dat is zo, champagne is altijd goed. Ik drink het echter maar 1x per jaar.
Het is wel leuk samen te drinkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. En niet met Oud en Nieuw, want man en kinderen doen niet mee en dan vind ik het niet leuk. Maar ik koop zo'n 1x per jaar een goede fles voor mijn ouders en die drinken we dan op. Zij kunnen er ook echt van genieten.
Fijne avond verder nog, Symph en DDM!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond verder nog, Symph en DDM!
Fijne avondquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik was al benieuwd..... ik ga het ook niet te lang meer maken hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
NB: Wie nog een verzoekje wil aanvragen, wacht niet te lang. Het kan nu nog via DM.
En ja, ik weet dat ik er nog eentje van Melting in de wachtrij heb staan.
Snap ik. Ik zal zo richting jouw verzoekje bordurenquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd..... ik ga het ook niet te lang meer maken hoor.
Morgen weer vroeg op.
Daar denken we nu gewoon nog niet aan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd..... ik ga het ook niet te lang meer maken hoor.
Morgen weer vroeg op.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar denken we nu gewoon nog niet aan.
Klinkt inderdaad fijn.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit gewoon één van de fijnste plaatjes van 2023 tot dusver. Echt aangename luistermuziek:Dan Croll - Talk To You
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna dan toch écht het eerste verzoekje van Melting
Daar heeft DJ11 twee uur naar toe moeten borduren.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heeft DJ11 twee uur naar toe moeten borduren.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heeft DJ11 twee uur naar toe moeten borduren.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:18 schreef Voxs het volgende:
Het mooiste nr van haar is toch wel dat nummer dat Whitney Houston vermoord heeft.
Eens, maar ik vind Jolene ook nog steeds mooi.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:18 schreef Voxs het volgende:
Het mooiste nr van haar is toch wel dat nummer dat Whitney Houston vermoord heeft.
Maar ik ga nu wel afhaken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
De lijnen voor verzoekjes zijn gesloten nuIk knal er nog een handvol liedjes tegenaan.
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Locomotion
Jolene is ook mooiquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind Jolene ook nog steeds mooi.
Welterusten Melting. Niet te vroeg opstaan hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik ga nu wel afhaken.
Dank voor de muziek, DJ11.
En welterusten allemaal.
Danke. Slaap lekker, Melt!quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En welterusten allemaal.
Ik snap wat je bedoelt...quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:18 schreef Voxs het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En welterusten allemaal.
Dank voor het luisteren en welterusten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En welterusten allemaal.
ook aardig, voor heel af en toequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt...
Ik vind 9 To 5 toch ook wel erg fijn.
Ook een mooi nummer. Normaal hou ik niet van hun muziek.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie liedjes, deze meegeteld:Lighthouse Family - Ocean Drive
De titelsong van hun eerste album, medio jaren 90
Soms komt het bij toeval zo uit. Ik had eigenlijk nog geen geschikte slotsong en kwam daar pas op tijdens het mopperen over de Q Music Top 80s...quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was me een overgang die compleet naadloos was.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Soms komt het bij toeval zo uit. Ik had eigenlijk nog geen geschikte slotsong en kwam daar pas op tijdens het mopperen over de Q Music Top 80s...
Dank je wel DJ11. Was weer aangenaam om naar je show te luisteren. Dank allemaal voor de gezelligheid ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren, fijne Bevrijdingsdag en tot snel
evenzo !quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel DJ11. Was weer aangenaam om naar je show te luisteren. Dank allemaal voor de gezelligheid ook.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Pfoe, heftig, hier gaan ze echt niet weg. Maar ze zijn gelukkig naar een goed opvangadres gegaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:59 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren is dus ongeveer de helft van mijn vinyl collectie, waaronder heel veel 80's 12 inches, naar een vriend gegaan, die ze ook echt draait. Beter zo dan ze verkopen voor een habbekrats, waarna er weer bakken winst op gemaakt wordt.
Deed op zich even pijn, maar de platen met een speciale herinnering/betekenis hebben we vooraf er uit gehaald en dus gehouden.
Het ruimt in ieder geval lekker op…
In ieder geval een goede bestemmingquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:59 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren is dus ongeveer de helft van mijn vinyl collectie, waaronder heel veel 80's 12 inches, naar een vriend gegaan, die ze ook echt draait. Beter zo dan ze verkopen voor een habbekrats, waarna er weer bakken winst op gemaakt wordt.
Deed op zich even pijn, maar de platen met een speciale herinnering/betekenis hebben we vooraf er uit gehaald en dus gehouden.
Het ruimt in ieder geval lekker op…
Ik weet nu wel weer wat een krat met LP's en 12 inches weegt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pfoe, heftig, hier gaan ze echt niet weg. Maar ze zijn gelukkig naar een goed opvangadres gegaan.
Cd-singles heb ik nauwelijks, ik denk nog geen 10. Gewone singles heb ik ook niet veel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nu wel weer wat een krat met LP's en 12 inches weegt.
Heb me gisteren een breuk getild…
Nu nog een paar duizend CD singles zien te slijten…
quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Heb net het bericht ontvangen dat de vriend met onlangs geconstateerd hartfalen, waarvoor geen passende medicatie was wegens allergie daarvoor, gisteravond is overleden… 😢
Rust zacht, Marcel/(Ajax) Mars! 💔
quote:Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Heb net het bericht ontvangen dat de vriend met onlangs geconstateerd hartfalen, waarvoor geen passende medicatie was wegens allergie daarvoor, gisteravond is overleden… 😢
Het begin is gemaakt zullen we dan maar denken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is in ieder geval een stereo nummer, verder kan ik er niets over vertellen.
Goedenavond!
Ach, wat triest. En wat is dat dan nog snel gegaan zegquote:Op donderdag 4 mei 2023 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Toch knap als je daarmee een nummer 1 hit in Italië scoort.quote:
Zekerquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch knap als je daarmee een nummer 1 hit in Italië scoort.
Ik heb mijn broek nog aan. Het is me nét te fris nog.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
Hier hangt de vlag ook halfstok te waaien in de wind.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek nog aan. Het is me nét te fris nog.
De broek halfstok is een uitdrukking voor een exhibitionist. Maar lucky is een watje, lees ik al.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De broek halfstok is een uitdrukking voor een exhibitionist. Maar lucky is een watje, lees ik al.
Ah.... die uitdrukking ken ik niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De broek halfstok is een uitdrukking voor een exhibitionist. Maar lucky is een watje, lees ik al.
Ik weet ook niet hoe de stemmen verdeeld zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh Sting ook nog, die haalde ik er niet uit.
Ja, dit is echt een stom trio.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh Sting ook nog, die haalde ik er niet uit.
Ik doe mijn best om niet echt goed te luisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe de stemmen verdeeld zijn.
Livelink misschien?
Een stuk beter. Ze wisten zeer goed de boodschap van het lied te benadrukken overigens.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hadden wat bassen over... die hebben ze maar in dit nummer gestopt.![]()
[ afbeelding ]
Dropveters, ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ik er al 2. Dat is vast wel goed voor een paar kwaliteit veters.
Die wil ik je wel opsturen, maar die ga je toch niet dragen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ik er al 2. Dat is vast wel goed voor een paar kwaliteit veters.
quote:
Als het die dropveters zijn niet nee.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Die wil ik je wel opsturen, maar die ga je toch niet dragen.
Nee, stoffen veters ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Als het die dropveters zijn niet nee.
Nee, veters voor in je schoenen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er nog meer voor veter z oooh een reetveter zeker.
Waarom zou je dan veters willen winnen?quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb wel een paar wandelschoenen met veters. Voor de rest allemaal instappers.
Voor zijn wandelschoenen? Ik heb het idee dat jullie vanavond niet echt op 1 lijn zitten trouwens.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je dan veters willen winnen?
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor zijn wandelschoenen? Ik heb het idee dat jullie vanavond niet echt op 1 lijn zitten trouwens.
Hindert niks. Soms heb je dat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanavond geen veter verdiend. Ik ken alles, maar kom op niks.
Fijne avond Lucky.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou mensen, een goede avond verder en dank voor de gezelligheid!
Dank je, Melting en succes het 2e uur.
Fijne avond.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou mensen, een goede avond verder en dank voor de gezelligheid!
Dank je, Melting en succes het 2e uur.
Geen probleem. Ik stop precies om 20.00 uur voor mijn 2 minuten stilte.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik stop rond 19.55 met luisteren, Melting. Voor de zekerheid.
Is dit die Noorse band wiens zangeres vorig jaar is overleden?
Tot straks.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
Dank je in ieder geval al voor dit eerste uur. Tot straks!
Prima sfeertje, fijn dat het niet de hits zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
Hoe is de muziek, tot nu toe?
Veel onbekends waarschijnlijk. maar bekende artiesten.
Herkenbaar geluid ditquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
Fijne vibe.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
Ik ging een keer naar hun optreden, waren ze net vetrokken naar de speeltuinquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic je kent de Zangeres Zonder Naam, en de Band Zonder Naam.
Maar ken je ook het Orkest Zonder Naam?
Maar toch niet van Heleentje van Capelle?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ging een keer naar hun optreden, waren ze net vetrokken naar de speeltuin
Jawel, ook deze versiequote:Op donderdag 4 mei 2023 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar toch niet van Heleentje van Capelle?
Alleen maar van haarquote:Op donderdag 4 mei 2023 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Kind tand door de lip, anderen jankend op de draaimolen, vervolgens misselijk. Moeder heeft de verbanddoos bij zich...
Dit is voor zover ik weet de enige versie die ik ken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen volgende keer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden echt een heerlijk ijsje bij het strand, die ijssalon is echt zo goed, ik had er nog wel een gewild
We nemen meestal samen 1 bakje met 3 bolletjes, nu was het Mascarpone met duindoorn, Spiced coffee en Willem van Oranjequote:
Klinkt als bijzondere smaken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We nemen meestal samen 1 bakje met 3 bolletjes, nu was het Mascarpone met duindoorn, Spiced coffee en Willem van Oranje
Wat is dat voor ijs dan? Smaakt dat?quote:Op donderdag 4 mei 2023 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben ook speciaal ijs voor diabetici trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |