Ik zou niet te vroeg juichen. Dat vertrek uit Nederland is pure speculatie van de NOS.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Kan iemand me even knijpen? Ik droom toch niet echt? Dit is echt categorie nieuws Max Verstappen naar Red Bull in 2016, wat heerlijk zeg.
Het zijn echt kampen. Er zijn inderdaad Ziggo-diehards maar ook mensen die ervan gruwelen. En alles ertussenin!quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je onderschat hoe populair Ziggo was en hoe erg het gemist wordt.
Ik heb ook vaak genoeg kritiek gehad op Ziggo en Mol tijdens de jaren dat de F1 bij hun te zien was. Maar de eerste paar maanden ViaPlay waren gewoon nóg veel en veel erger en slechter noem het allemaal maar op, en dat was gewoon voor mij een extreme tegenvaller, zkeer omdat ze ook nog eens een hele arrogante houding hadden dat het nu allemaal veel beter zou worden, nou het werd vooral heel veel slechter. De sfeer was namelijk weg, én de mensen die er zaten vond ik ook absoluut niet deskundiger dan een Doornbos en Tung etc die zaten ook gewoon bij Ziggo af en toe. Daarnaast dus alle andere ergernissen die Ziggo niet had. Na Zandvoort veel verbeteringen kan best, maar toen was ik allang geen proef abonnee meer, en bovendien is de prijs sinds die tijd ook veel hoger om het nog eens een maandje te proberen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je er zo'n omvangrijke mening op na houdt terwijl je zelf stelt alleen in het begin even abonnee te zijn geweest.
Ik vind de kwaliteit sinds ongeveer vorig jaar Zandvoort enorm gestegen. Zowel van de uitzendingen als van de mensen an sich. Het voornaamste probleem dat ze hebben (en dat moet ik toegeven) is de kwaliteit van het platform. Ikzelf heb relatief weinig tot geen storingen, maar dat moet niet eens een issue zijn. Zeker op de TV vind ik het platform erg traag laden. Als het eenmaal loopt heb ik nooit problemen, maar om het draaiend te krijgen is gewoon niet goed genoeg, zeker niet voor het geld dat het kost. Als teveel mensen problemen ervaren dan doet de kwaliteit er al bijna niet meer toe. Dat moet gewoon staan en daarin schieten ze tekort. Als alles gladjes zou draaien dan denk ik dat de kritiek ook al snel veel minder was geweest.
Persoonlijk verlang ik absoluut niet terug naar Ziggo. We zullen zien wat hierna komt, want dat ze het gaan verliezen is duidelijk. Ik verwacht dat als iedereen terug gaat / moet naar Ziggo er ook weer een hoop kritiek komt overigens. We hebben nu alternatieven gezien. Sommigen waren daar blij mee, anderen niet. Ik denk dat de geest nu uit de fles is.
Ik heb sws wel het idee dat jij veel ergernissen hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
, want die Coronel brothers veroorzaakten al heel erg veel van die popi jopi ergernis bij Ziggo destijds bij mij.
En dat komt ze nu 'duur' te staanquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is Ziggo niet zozeer "afgehaakt", maar heeft Viaplay gewoon een absurd bod gedaan.
Ho-Pin, Ernest Knoors en Guide vd Garde zitten er met grote regelmaat en dat zijn uitstekende analisten.. Coronel trek ik ook niet. Albers vind ik persoonlijk een heel vervelende man, maar je kunt niet zeggen dat hij geen kennis heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak genoeg kritiek gehad op Ziggo en Mol tijdens de jaren dat de F1 bij hun te zien was. Maar de eerste paar maanden ViaPlay waren gewoon nóg veel en veel erger en slechter noem het allemaal maar op, en dat was gewoon voor mij een extreme tegenvaller, zkeer omdat ze ook nog eens een hele arrogante houding hadden dat het nu allemaal veel beter zou worden, nou het werd vooral heel veel slechter. De sfeer was namelijk weg, én de mensen die er zaten vond ik ook absoluut niet deskundiger dan een Doornbos en Tung etc die zaten ook gewoon bij Ziggo af en toe. Daarnaast dus alle andere ergernissen die Ziggo niet had. Na Zandvoort veel verbeteringen kan best, maar toen was ik allang geen proef abonnee meer, en bovendien is de prijs sinds die tijd ook veel hoger om het nog eens een maandje te proberen.
Ik hoop dat ze bij Ziggo als ze de rechten weer hebben een mix vinden tussen het te veel popi jopi en het inhoudelijk houden.
Die lui van ViaPlay boycotten zoals zij bij Ziggo hebben gedaan zou al enorm veel schelen, want die Coronel brothers veroorzaakten al heel erg veel van die popi jopi ergernis bij Ziggo destijds bij mij.
eens, Winkelman is altijd heel professioneel, weet veel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
Hoewel ik Olav wel kan waarderen, ben ik heel benieuwd hoe Winkelman het zou doen.
Valt heel erg mee hoor, maar ik kan heel slecht tegen mensen/bedrijven die op een zeer discutabele manier handelen, niet hun beloftes nakomen, en dan ook nog een enorme arrogantie hebben én een air van woke gutmensch durven te ventileren. Dat triggert bij mij gewoon heel erg veel tegelijkertijd, en dan kan ik mij inderdaad extreem opwinden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb sws wel het idee dat jij veel ergernissen hebt.
Vooral hoe hij ook Nascar en Indycar doet. Echt tof. Dus hem zie ik ook wel F1 doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
eens, Winkelman is altijd heel professioneel, weet veel.
Gooi er een euro in en hij praat het aan elkaar heb ik altijd het idee.
Ben ik altijd van onder de indruk.
Als hij incidenteel een vrije training deed vond ik het ook altijd goed.
Daarin wordt zelfs specifiek de internationale activiteiten genoemd, in een opsomming van de gebieden waarin ze wijzigingen gaan doorvoeren om de tegenvallende financiële situatie weer recht te trekken:quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welke persverklaring? Die oorspronkelijk vandaag gepland stond is gecanceld, als ik dit bericht mag geloven. Of ze moeten dit bericht bedoelen waar niets instaat over een vertrek en het vooral gaat over de Scandinavische markt en wordt er met geen woord gerept over de internationale markt.
[..]
https://www.viaplaygroup.(...)ll-year-2023-outlook
quote:As announced on 28 June, the Group’s new management team is taking a broad range of actions to address the underlying deterioration in earnings. These measures will be presented on 20 July and include an ongoing redundancy programme, content savings initiatives, a review of the international operations and non-core assets, and discussions with distribution partners.
Die zaten ook al regelmatig bij Ziggo. Tung mogen ze terughalen, de rest graag tot nooit meer ziens, net als de commentatoren en presentatrice.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ho-Pin, Ernest Knoors en Guide vd Garde zitten er met grote regelmaat en dat zijn uitstekende analisten.. Coronel trek ik ook niet. Albers vind ik persoonlijk een heel vervelende man, maar je kunt niet zeggen dat hij geen kennis heeft.
Vooralsnog dus een review, maar nog niet iets concreets. Echter, gezien hoe slecht het gaat...quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarin wordt zelfs specifiek de internationale activiteiten genoemd, in een opsomming van de gebieden waarin ze wijzigingen gaan doorvoeren om de tegenvallende financiële situatie weer recht te trekken:
[..]
Waar het mij om ging was dat er specifiek gesproken werd over problemen in de Scandinavische markt, niet de internationale markt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarin wordt zelfs specifiek de internationale activiteiten genoemd, in een opsomming van de gebieden waarin ze wijzigingen gaan doorvoeren om de tegenvallende financiële situatie weer recht te trekken:
[..]
Ze lijken inderdaad niet letterlijk het vertrek uit Nederland al aan te kondigen, maar het nieuws is wel dat ze er financieel nog slechter voor staan dan al gedacht, dat ze alle vooruitzichten in de prullenbak gooien en alle activiteiten opnieuw gaan heroverwegen. Daar kun je imho toch wel een beetje uit proeven dat ze waarschijnlijk niet weer tientallen miljoenen voor F1-rechten in Nederland gaan betalen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar het mij om ging was dat er specifiek gesproken werd over problemen in de Scandinavische markt, niet de internationale markt.
Dat alles tegen het licht gehouden wordt was al eerder bekend, maar dat Viaplay mogelijk zou vertrekken uit Nederland is imho pure speculatie van de NOS dat verder nergens op gebaseerd is. In ieder geval niet op nieuwe informatie.
Ik verwacht eerder dat ze zich terugtrekken uit kleinere markten dan Nederland. En dan heb ik het over de VS, VK en zo.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze lijken inderdaad niet letterlijk het vertrek uit Nederland al aan te kondigen, maar het nieuws is wel dat ze er financieel nog slechter voor staan dan al gedacht, dat ze alle vooruitzichten in de prullenbak gooien en alle activiteiten opnieuw gaan heroverwegen. Daar kun je imho toch wel een beetje uit proeven dat ze waarschijnlijk niet weer tientallen miljoenen voor F1-rechten in Nederland gaan betalen.
Maar het klopt dat ze het niet zo expliciet uitspreken, voor zover ik kan zien. Misschien heeft de NOS nog meer bronnen dan alleen dit persbericht.
Winkelman doet geen Indycar. Dat is René Hoogterp.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral hoe hij ook Nascar en Indycar doet. Echt tof. Dus hem zie ik ook wel F1 doen.
Niet verbazingwekkend.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ertrek-uit-nederland
Het Zweedse streamingplatform Viaplay staat er nog slechter voor dan begin vorige maand werd gemeld. De nieuw aantreden topman Jorgen Madsen Lindemann maakte vandaag aan beleggers bekend dat Viaplay de voor dit jaar beloofde financiële doelen niet gaat halen. De kans bestaat zelfs dat het doek valt voor Viaplay in Nederland.
Thanks, dacht dat ik hem daar ook gehoord hadquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Winkelman doet geen Indycar. Dat is René Hoogterp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop