Ik geloof hem directquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regie heeft gezegd net, langer vergaderen oud managers. Tijdens de SL.
DIKKE AANNAME
Op tv vast wel...quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
Komop er gaat me niet iemand vertellen dat ze voor deze poppenkast geloofwaardig over komen
Dikke sturingquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Regie heeft gezegd net, langer vergaderen oud managers. Tijdens de SL.
DIKKE AANNAME
Ik laat mij niet in de maling nemen, weet dat dit toneelspel is dat Zoë manager wordtquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef juul. het volgende:
Is niet de eerste keer dat we zo in de maling worden genomen
Ik durf te wedden dat ze zelfs een dansje hebben gedaanquote:
En ze kunnen er zelf een draai aangeven om Zoë niet te doen dan weten ze voor een volgende keer dat dit niet helptquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe it is ... De 'is toch zielig kaart' is getrokken..
Na streamlock gaat het overleg toch weer anders, Marciano zegt toch eigenlijk Bern te willen kiezen.
Isaac zegt dat het de schuld van de rest is, ze stellen zich niet verkiesbaar waardoor ze oud-managers in dit hoekje drijven en dan roepen ze dat het een poppenkast is waar ze niet aan mee willen doen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze zelfs een dansje hebben gedaan
Ik zag ze een fortnite dansje doenquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Tijdens die SL net zag ik in mijn hoofd snel een oempa loempa tevoorschijn komen die wat gezegd heeft tegen ze.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Maar jij bent in ieder geval benaderbaar! Kun jij nog lopen met al die veren in je reet!?"
Wendy: "Ben ik toch een keer genomen hier in deze loods!"
hmmmmmm ice jullie zijn met dit spelletje begonnen vorige maand alquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe it is ... De 'is toch zielig kaart' is getrokken..
Na streamlock gaat het overleg toch weer anders, Marciano zegt toch eigenlijk Bern te willen kiezen.
Isaac zegt dat het de schuld van de rest is, ze stellen zich niet verkiesbaar waardoor ze oud-managers in dit hoekje drijven en dan roepen ze dat het een poppenkast is waar ze niet aan mee willen doen.
Volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Toch lieten ze dat overleg tussen de ex managers vorige maand niet zien...Weet niet of dat toen ook was of dat ze gelijk over gingen tot stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |