echt bizar,quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Babette over dat Wendy pissed was omdat ze niet hielp met schoonmaken: Wow je kent me nu toch al 8 maanden, ik ben gewoon een flierefluiter.
Zo kan je alles goed praten
Had dan zelf een TT bedachtquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Over smaak valt te twisten maar waarom slettebak??
ik kan hem voor je aanpassen, jij had de laatste.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Ja dit slaat nergens opquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan hem voor je aanpassen, jij had de laatste.
Helemaal mee eens, dit gaat te ver.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Zo doen we het al 8 maanden, degene met de laatste post heeft 2 minuten de tijd.quote:
e had twee min ik heb gewacht , wat een bullshitquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo doen we het al 8 maanden, degene met de laatste post heeft 2 minuten de tijd.
Hahaha en iedereen moet wel naar Bep toe komen en verantwoording geven over de podcast aan flierefluiter Babbet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Babette over dat Wendy pissed was omdat ze niet hielp met schoonmaken: Wow je kent me nu toch al 8 maanden, ik ben gewoon een flierefluiter.
Zo kan je alles goed praten
Doe nou niet zo, dat slaat nergens op, je weet hoe het werkt in de COS.quote:
Er waren nog geen 2 min voorbij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
e had twee min ik heb gewacht , wat een bullshit
Hou toch op ik heb netjes twee minuten gewachtquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, dat slaat nergens op, je weet hoe het werkt in de COS.
Het ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Het is een rok en een los topje, nu komt er stuk vet tussendoor
Idiote trol, letterlijk. Waarom maakt dat kind zich niet eens beter op, of helemaal niet. Denk dat het er niet slechter van wordt...maar echt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze dan, mevrouw de mennesjur
Ze kan zo mee doen aan zo tirolerfilm :quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze dan, mevrouw de mennesjur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |