Het is leuk op insta, TikTok en YouTube. In een tv show komt het veel minder uit de verf.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die twee kerels doen dit juist om zo idioot mogelijk over te komen, toch? Ik zie ze wel eens op Insta, via de reels.
Moet er juist altijd wel om lachen; juist omdat ze zichzelf niet serieus nemen.
En hij lacht er zelf nog het hardst om. Maarja, wat moet hij anders....quote:
Morgen Kwalbert Verlinken, die is volgens mij niet eerder geweestquote:Op maandag 8 mei 2023 22:18 schreef Gunner het volgende:
Nog steeds dezelfde gasten zie ik hier. Dat verveelt jullie nooit?
quote:
Zegt ie al tig jaar verkeerd jaquote:Op maandag 8 mei 2023 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe de MOKER MOKER MOKER
kan je niet het fucking verschil snappen tussen mits en tenzij
Hij moet er echt uit ja. Irritante vent. Chris net zo en Rutger denkt ook dat hij wat voorstelt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind Knoester echt een sukkel. Zat vandaag de hele uitzending een beetje stoer te doen alsof ie met de grote jongens op het schoolplein mocht staan en zich even moest bewijzen.
Chris is ook een parodie van zichzelf, maar die werd vandaag echt gekleineerd door nobuddy Knoester. Omdat hij niet weet dat de broer van Ziyech pas uitgebreid in het voetbalnieuws was met een frontale aanval op Ziyech, zit Woerts maar dom te lullen bijvoorbeeld. Pakt ie even een voorbereid psychopatenlijstje voor Rutte erbij.
Ik vind het echt helemaal niks als tafelgast, misschien zelfs erger dan rox. wat een zelfoverschatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |