SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik bedoel dat het raar is als Oekraïne het westen zou passeren wat handel betreft.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:02 schreef Tengano het volgende: [..] Trots, trots? We hebben gewoon lithium nodig in de wereld. Punt. En het liefst had Poetin dat aan China verhandeld, maar de conclusie is, dat hem dat na 438? dagen toch niet gaat lukken, zo lijkt het. Maar die lithium is wel nodig met waar we met de ontwikkeling naartoe willen. Dus waarom zou je het dan niet af willen nemen van een sympathieke, diplomatieke, bescheiden en betrouwbare Zelensky die zat van dat spul heeft liggen? We moeten gewoon vooruit, want stilstand is achteruitgang; ook voor China. Als het China geld gaat kosten gaan ze gewoon participeren omdat de handel belangrijker is dat het spelletje 'wie de grootste heeft'. Het is gewoon niet volwassen en mature wat Rusland doet en ik denk toch dat China daar gewoon geen zin in heeft. En daarnaast Rusland kan toch niet bepalen met wie China zaken doet
![]()
Putin leeft in waan dat oorlog nog steeds te winnen is met een onuitputelijke bron aan mensenlevens. Dat die mensenlevens net zo gemotiveerd zijn als tegen de Duitsers in 45.. Ook zijn consveratisme lijkt uit de jaren 40 te komenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:53 schreef Barbusse het volgende: [..] Nu ja, het moge duidelijk zijn dat Putin z'n hand echt volledig overspeeld heeft met deze invasie, diplomatiek gezien. Wie vertrouwd Rusland nu nog?
De kaarten hadden iets anders gelegen als hij na 3 dagen het hele land had overgenomen, Zelensky had afgevoerd naar het Russische achterland en kans had gezien de gehele Oekrainse bevolking te onderdrukken en richten zoals hij dat ook met zijn eigen russen doet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
Putin leeft in waan dat oorlog nog steeds te winnen is met een onuitputelijke bron aan mensenlevens. Dat die mensenlevens net zo gemotiveerd zijn als tegen de Duitsers in 45.. Ook zijn consveratisme lijkt uit de jaren 40 te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 02-05-2023 18:22:44 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Tis een beetje zoals Hitler die dacht dat de oorlog nog te winnen was toen Berlijn omsingeld was.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Putin leeft in waan dat oorlog nog steeds te winnen is met een onuitputelijke bron aan mensenlevens. Dat die mensenlevens net zo gemotiveerd zijn als tegen de Duitsers in 45.. Ook zijn consveratisme lijkt uit de jaren 40 te komen
Dit zijn wss de afleidingsmaneuvres om Rusland op het verkeerde spoor te zetten.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik volg niet alles. Kun je iets meer info geven wat dat inhield?
LOL Straks gaat China nog drones aan Oekraine leverenquote:
En met zulke vrienden...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alleen Belarus, Noord Korea Syrie en Nicaragua waren tegen net als uiteraard Rusland.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:43 schreef Tengano het volgende:
Hier moet je toch wel nerveus van worden als je rus bent
[ afbeelding ]
Dus al dat gebral en gedreig over kernwapens wordt dan wss ook niet zo gewaardeerd.quote:
Maar wat bezielt Nicaragua?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En met zulke vrienden...
Edit: zelfs Iran heeft gewoon geen stem ingebracht
Zou wel cool zijn als Belarus ook afwezig wasquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dus al dat gebral en gedreig over kernwapens wordt dan wss ook niet zo gewaardeerd.
Die dude pas wel op, voor je het weet flikkert ie uit het raam :-)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn als Belarus ook afwezig was
Goede vraag, echt geen idee. Misschien alleen vanwege de VS die Oekraïne steunt?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik volg niet alles. Kun je iets meer info geven wat dat inhield?
quote:Op maandag 1 mei 2023 13:18 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Oók China stemt in VN verband voor een resolutie waarmee Rusland als agressor erkend wordt... Sinds Xi in Moskou is geweest begint de eindeloze vriendschap barsten te vertonen. Ze waren in Moskou ook "not amused" over het telefoontje van Xi aan Zelensky.
- de Terra unit heeft gewoon hun eigen Youtube kanaal, geweldigquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Laatst was er hier een post met een stukje uit deze film, gooien handgranaat naar Wagner soldaat. Lange versie met uitleg erbij en tentoonstellen dronedropprojectielen: (uncensored versie via telegram)
Nicaragua = Daniel Ortega. Het is het aloude standaard riedeltje; commie wordt dictator.quote:
Die trench was ook wel een beetje understaffedquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Laatst was er hier een post met een stukje uit deze film, gooien handgranaat naar Wagner soldaat. Lange versie met uitleg erbij en tentoonstellen dronedropprojectielen: (uncensored versie via telegram)
Ze halen zelfs Cuba rechts in.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:58 schreef oheng het volgende:
[..]
Nicaragua = Daniel Ortega. Het is het aloude standaard riedeltje; commie wordt dictator.
En de reden voor hun anti Oekraine standpunt? Amerika.
Sorry als je een diepgaande, ethische, historische beredenering verwacht van het pro Kremlin krapuul.
Donaties ophalen gaat wat makkelijker zo en als je content uitbrengtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
- de Terra unit heeft gewoon hun eigen Youtube kanaal, geweldig
- de beelden zijn zo stabiel dat je gewoon vergeet dat het door een drone in de lucht is opgenomen.
Op hun Telegram channel kan je de ongeblurrede versie vinden (maar helaas weer geen Engelse subtitles):quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Klopt, zei ik alquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Op hun Telegram channel kan je de ongeblurrede versie vinden:
https://t.me/terraops/181
quote:
CNNquote:A criminal investigation was launched after a Russian-installed deputy head of a regional police department was hospitalized by an explosive device in the occupied southern Ukrainian city of Melitopol on Tuesday, Russia's Investigative Committee said in a statement.
The incident happened at the gate of a residential building, the statement added.
"An improvised explosive device was planted, which was set off when the deputy head of the Russian Central Internal Affairs Directorate for the Zaporizhzhia region opened the gate on his way to work. As a result, the man suffered a mine-explosive injury. The victim was admitted to a medical facility," it said. The statement did not name him.
Ja er zijn her en der wel meer van dit soort claims. Zoals Oekrainsche terreinwinst in het noorden van Bakhmut Stad, ten westen van Vuhledar/Pavlivka, en op een paar andere plaatsen in Zaporizhia Oblast. Zelfs russische bronnen melden meer en meer activiteit aan het Zaporizhia front.quote:
quote:Never before has Russia found itself in such international isolation. Neither under the kings, nor under the general secretaries. And the President of the Russian Federation V. Putin bears personal responsibility for this, since, according to Article 86 of the Constitution of the Russian Federation, it is the President of the Russian Federation who directs the foreign policy of the Russian Federation.
But unfortunately, most of our fellow citizens are sure of the opposite. They believe that it was under Putin that the Russian Federation gained unprecedented influence on the world stage. They are convinced that it was under him that she got up from her knees and can dictate her will to anyone.
And I am very afraid of the consequences of that catastrophe, when these millions of people fooled by propaganda will finally realize that they were simply deceived, but in fact Russia is in an extremely humiliated and helpless state. When it dawns on them that she has no allies and no friends. And that no one will lend her a helping hand and support in this difficult situation.
Ik zei het een paar weken geleden al: de 6 maanden contracten van de gevangenen lopen af.quote:
Over het hele zuiden lijkt Oekraïne het niemandsland te pakken. Zou hier ook wel eens aan de hand kunnen zijn.quote:
quote:"We are committed to protecting human rights. Our brands are taking steps to restrict access to their services in Russia and will complete their withdrawal from the Russian market by June 30, 2023," Match Group said in its Annual Impact Report published on Monday.
Dat maakt de implosie van Rusland wel af zeg..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Tijdje geduurd eer Tinder die human rights schendingen van dat land zag.
[..]
Dit is niet zo erg, want ik zit die POW interviews van Zolkin te kijken, en ik denk dat rusland toch meer een Grindr land is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die gevangenen als kanonnenvoer werden ingezet. Of is er ook een groot deel ervan ingezet voor andere zaken waardoor ze niet naar de frontlinie hoefden? 🤔quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg, want ik zit die POW interviews van Zolkin te kijken, en ik denk dat rusland toch meer een Grindr land is.
ik denk dat er via tinder heel wat info te delen was , dus er zal wel een andere waarheid bij zittenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met apps, programma's of bedrijven zoals microsoft vraag ik mij soms ook wel af of er misschien niet meer bij komt kijken. Als inlichtingendiensten kunnen meekijken kan ik mij voorstellen dat meer belangen meespelen en dat het juist goed kan zijn om een bepaalde dienst in Rusland actief te houden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk blijft het nog wel mogelijk voor Russen in Oekraïne om te tinderen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |