Nope, geen idee. Is nu de derde keer in een week. Haar ontlasting is eigenlijk wel normaal, hooguit iets "plakkeriger" dan normaal. Qua kleur niet gek.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat vervelend voor Dora (en dus voor jou). Jou kennende is het eten wat ze krijgt niet anders dan anders, maar gewoon goed eten. Verder enig idee wat het zou kunnen zijn?
Beetje? Misschien even wat ontlasting opvangen en na laten kijken?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Is nu de derde keer in een week. Haar ontlasting is eigenlijk wel normaal, hooguit iets "plakkeriger" dan normaal. Qua kleur niet gek.
Er begint zich wel een heel klein beetje zorg te ontwikkelen in mijn binnenkant.
Voor extra plezier gaan we natuurlijk volgende week een week weg met m'n familie. Zonder Dora.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beetje? Misschien even wat ontlasting opvangen en na laten kijken?
Vreet ze niks van de straat? Dat doet die van ons altijdquote:Op dinsdag 2 mei 2023 07:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope, geen idee. Is nu de derde keer in een week. Haar ontlasting is eigenlijk wel normaal, hooguit iets "plakkeriger" dan normaal. Qua kleur niet gek.
Er begint zich wel een heel klein beetje zorg te ontwikkelen in mijn binnenkant.
Als iemand het complete artikel wil lezen: DM me even, dan stuur ik een (legale!) link.quote:VetPartners, een Britse keten van dierenklinieken, heeft de Nederlandse Dierenartsen Groep Nederland (DGN) overgenomen. DGN is een landelijk netwerk van 33 samenwerkende dierenartspraktijken. De aankoopsom bedraagt tussen ¤70 en ¤80 mln. Daarmee is de overname de grootste ooit in de markt van dierenartsen.
Met de nieuwste acquisitie breidt VetPartners zijn aanwezigheid in Nederland uit. Eerder dit jaar werd het bedrijf al eigenaar van DierenDokters, waar veertien klinieken bij zijn aangesloten.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/samenleving(...)-groeit-ibe3ca41hup7
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een FOT meet ben geweest. Zelfs mijn vakantiekiekjes mislukken geheid zeg maarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien wel eens ooit op een FOT meet of zo, dat kan. Lang geleden
Ik heb ook al tijden geen contact meer hoor. Zelf voor gekozen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Troel heb ik al vele keren gemeet(zo jammer dat die meets via FOK ophielden, ik zat in een roerige periode in mijn leven en ben toen het contact met iedereen kwijt geraakt
)
Ik heb er toch vooral positieve herinneringen aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:42 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook al tijden geen contact meer hoor. Zelf voor gekozen.
NIET VOOR TELE6quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er toch vooral positieve herinneringen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook heel veel positieve herinneringen hoo, maar sommige dingen waren gewoon niet ok.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
NIET VOOR TELE6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook heel veel positieve herinneringen hoo, maar sommige dingen waren gewoon niet ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
De laatste week niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vreet ze niks van de straat? Dat doet die van ons altijd
Dat is ook wat ik me voorhoud hoor. Sterker nog, ik heb zelf ook al een week op en af buikpijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:32 schreef Isabeau het volgende:
En Lonaa, wij zijn ook wel eens een weekje niet lekker. Of duurt dit nu al veel te lang? (heb er nul komma nul verstand van hoor, weet alleen hoe mensendarmen werken)
Hetzelfde buikvirusje opgelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Lonaa het volgende:
Dat is ook wat ik me voorhoud hoor. Sterker nog, ik heb zelf ook al een week op en af buikpijn.
Omdat hij wel wil misschien en dan kan dat met jou samenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Jongen op datingapp: "Ik zie dat je ook van het hardlopen bent?"
Ik: "Ja ik loop graag, jij ook?"
Hij: "Nee niet meer."
Waarom vraagt hij dan of ik ook hardloop. Wat doet het woord ook daar dan.
Wat Isa zegt. Hij wil misschien wel, maar heeft niemand om het samen mee te doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Waarom vraag jij ook ook als je uit zijn ook had had geconcludeerd dat hij ook ook?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Dat je ook aan hardlopen doet net als aan fietsen en survival runnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
Ja ik vertrouw mensen hun junckeriaanse logica niet. (Überhaupt mensen en logica?) Je kan beter even checken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom vraag jij ook ook als je uit zijn ook had had geconcludeerd dat hij ook ook?
Had ik het al gehad over Junckeriaanse logica?
Social talk heet datquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:55 schreef Tele6 het volgende:
https://cycle.care/nl/de-vier-seizoenen-van-je-cyclus ?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:59 schreef Troel het volgende:
Weet iemand overigens een goede site waar simpel en duidelijk uitgelegd wordt wat de effecten zijn van je hormonen rondom menstuatie en dergelijke?
Hier staat al meer in dan wat ik allemaal heb kunnen vinden. Dank. Ik gebruik gewoon de verkeerde zoekwoorden ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
https://cycle.care/nl/de-(...)0creatiever%20voelen. ?
Ik had de link nog wat verbeterd zodat je bovenaan begint met lezen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier staat al meer in dan wat ik allemaal heb kunnen vinden. Dank. Ik gebruik gewoon de verkeerde zoekwoorden ofzo.
Dat googelde ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:59 schreef sigme het volgende:
Waarom vraag jij ook ook als je uit zijn ook had had geconcludeerd dat hij ook ook?
Had ik het al gehad over Junckeriaanse logica?
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had de link nog wat verbeterd zodat je bovenaan begint met lezen.
Ik zou bier/wijn over datum toch eerst even checkenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:13 schreef AnneX het volgende:
Vanavond ga ik wel teruglezen. Zag linkjes en kreten om te googlen.
Vanmorgen echt echt echt begonnen met de schuur uitruimen.
Gelukkig met hulp, die daadkrachtig 1000 meter aan kabels en coax en stekkers in de doos naar de vaalt gooit. Buiten staat drie kruiwagens vol voor de vaalt en de kringloop. Heel veel drank als bier en wijn over datum door het riool.![]()
Na de koffiepauze boodschappen voor de lunch.
En door!
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:13 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig met hulp, die daadkrachtig 1000 meter aan kabels en coax en stekkers in de doos naar de vaalt gooit. Buiten staat drie kruiwagens vol voor de vaalt en de kringloop. Heel veel drank als bier en wijn over datum door het riool.![]()
En door!
Eindelijk, wat zal jij blij zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:13 schreef AnneX het volgende:
En door!
Nou, inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar nu heeft hij weer ruimte in overvloed om nieuwe spulletjes te verzamelen en bewaren 😂quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaadHeerlijk dat de boel wordt opgeruimd
Dat is zo'n fijn gevoel (al denk ik dat MrX een fijn gevoel krijgt van allemaal spulletjes bewaren (misschien ooit nog nodig!!) en verzamelen
)
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef Sarabi het volgende:
En zoals verwacht zit ik met een serieuze aanval van maagpijn
Dat hoop ik van harte voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:53 schreef Sarabi het volgende:
En zoals verwacht zit ik met een serieuze aanval van maagpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk vooruitzicht toch, paar daagjes weg?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gewoon ziek melden. Mental health days, mental health weeks, who caresquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zou het acceptabel zijn om gewoon even een weekje bij te slapen? In de zon, bij voorkeur.
quote:
Zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk vooruitzicht toch, paar daagjes weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden. Mental health days, mental health weeks, who cares
Ik vind van welquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zou het acceptabel zijn om gewoon even een weekje bij te slapen? In de zon, bij voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
Ja mijn grootste issue is geloof ik niet dat ik buikpijn heb.Go Lonaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben een L! We hebben een O!
![]()
Zeg maar tegen haar dat zequote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja, Lonaa is er nog niet helemaal achter wat ze d'r van vindt.
Lonaa is fucking trots op zichzelf dat ze het toch weer probeert. Toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Ja, Lonaa is er nog niet helemaal achter wat ze d'r van vindt.
Heel herkenbaar. Ik ben op een gegeven moment alle maaltijden die mijn kinderen vraten op gaan schrijven op van die kaartjes en dan elke paar dagen gewoon willekeurig een paar kaartjes klaarleggen. Het idee was prima, alleen gingen ze steeds minder eten en wilde ik eigenlijk meer eten dan wat zij alleen maar aten en daarom is het nog steeds een zooitje bij mij, maar misschien werkt het bij jou wel!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
pffff ik haat elke dag maar moeten bedenken wat ik moet eten, ik weet het gewoon niet meer, en ik heb niet eens meer zin om te koken
Ik herinner me nog een fokker die elke maandag hetzelfde at, en elke dinsdag, en elke woensdag etcquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
pffff ik haat elke dag maar moeten bedenken wat ik moet eten, ik weet het gewoon niet meer, en ik heb niet eens meer zin om te koken
Jaa goed ideequote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:15 schreef Blues het volgende:
Lekker gefietst naar bieb en ah.
Ook weer eens onderweg een geocache gescoord,op leuk paadje vlakbij waar ik nog nooit had gefietst, makkelijk te vinden.
Heb er nu 20, vorig jaar rond deze tijd begonnen
Damn, het verhaal komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een fokker die elke maandag hetzelfde at, en elke dinsdag, en elke woensdag etc
Misschien is dat wat voor je?
Dit is ook mijn belangrijkste strategie gecombineerd met 'we hebben nu ècht heel veel zin in x'.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:20 schreef Morgane89 het volgende:
Ik maak m'n weekmenu meestal rondom wat er in de aanbieding is bij Lidl of Jumbo
Wat leuk! Ik zag er een paar hie rin de buurt, ben ooit begonnen ergens toen ik nog vlak bij Utrecht woonde. Maar vind het lastig om het alleen op te pakken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:15 schreef Blues het volgende:
Lekker gefietst naar bieb en ah.
Ook weer eens onderweg een geocache gescoord,op leuk paadje vlakbij waar ik nog nooit had gefietst, makkelijk te vinden.
Heb er nu 20, vorig jaar rond deze tijd begonnen
Hello Fresh een optie?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
Hier gaat dat enkel leiden tot een hongerdood of elke avond van die gepofte aardappels omdat niemand die dingen wil hebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik laat TGTG tegenwoordig bepalen wat de pot schaft en das mn beste systeem ooit
Mogelijk moet je hier wel voor verhuizen, want in Alblasserdam of Pijnacker is het vast een kutsysteem.
Vanavond een gerecht met langzaam gegaard buikspek in de micro wuave tjoppen
Het is wel makkelijk. Zeven maaltijden, beetje uitbalanseren + wat je lekker vindt en je hoeft er niet meer over na te denken. De gecompliceerdere versie is dan 7 winter, lente, zomer en herfstmaaltijdenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:21 schreef Troel het volgende:
Damn, het verhaal komt me bekend voor.
Overigens was dat vroeger heel normaal he. Mijn vader weigert daarom nog steeds op zondag bloemkool of karbonade te eten (vroeger was de zondag blijkbaar bloemkool met karbonade)
En dan pap van hetzelfde bordjequote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk. Zeven maaltijden, beetje uitbalanseren + wat je lekker vindt en je hoeft er niet meer over na te denken. De gecompliceerdere versie is dan 7 winter, lente, zomer en herfstmaaltijden
Bij ons elke zondag Soep met Vlees. Ik vind het nog steeds iets bizars. Dus dan kreeg je een kom soep. En daarna een bordje met een stuk vlees. En alleen een stuk vleesIk heb het nóóit begrepen.
https://www.lekkerensimpel.com/quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:23 schreef junkiesietze het volgende:
Mja, ik eet al best vaak hetzelfde want geen zin om lang in de keuken te staan etc.
Ik doe dagelijks boodschappen want ik haal waar ik trek in heb, houden aan menus kan ik me niet.
Maar nu met een lege AH weet ik al helemaal niet wat ik moet maken, denk dat ik maar bij de jumbo een maaltijd haal, hopelijk hebben ze iets lekkers vers liggen.
Maar pizza hoeft niet duur te zijn toch? deeg is zo gemaakt (en het is zo heerlijk om je frustraties daarop af te reageren) en het is lang niet zo pietje precies als andere dingen. En voor de rest kan je het zo duur maken als je zelf wilt of niet wilt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:23 schreef Lonaa het volgende:
F. was helemaal verbaasd toen ik gisteren zei "we eten soep maar ik heb zin in pizza"
"Waarom eten we dan geen pizza, jij gaat daar toch over?"
Ja pik, als we iedere dag alleen maar zouden eten waar ik zin in heb zouden we beide 140 kilo wegen en nog armer zijn.
Vla. En ik ging dan mijn bord in de keuken afwassen en dat vond iedereen stom/grappig. Ja, hallo, ik wil geen restjes jus en aardappel in mijn vla.quote:
Ja hallo ik had ook geen zin om te koken. Soep kwam ook uit de vriezer.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar pizza hoeft niet duur te zijn toch? deeg is zo gemaakt (en het is zo heerlijk om je frustraties daarop af te reageren) en het is lang niet zo pietje precies als andere dingen. En voor de rest kan je het zo duur maken als je zelf wilt of niet wilt.
Dit.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vla. En ik ging dan mijn bord in de keuken afwassen en dat vond iedereen stom/grappig. Ja, hallo, ik wil geen restjes jus en aardappel in mijn vla.
Ah, dat was dat bakje van de chinees dat op het aanrecht stondquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hallo ik had ook geen zin om te koken. Soep kwam ook uit de vriezer.
Iegh. Zo eet ik over het algemeen ook geen salade naast pasta ofzo. Dan wordt mijn sla warm. Haat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vla. En ik ging dan mijn bord in de keuken afwassen en dat vond iedereen stom/grappig. Ja, hallo, ik wil geen restjes jus en aardappel in mijn vla.
Vlaardappelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het eigenlijk wel moeten doen, dan haal ik misschien wat makkelijker mijn calorietjesquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Sowieso altijd vla (of vla + yoghurt) na het eten. Nu eten we echt nooit meer toetjes. Zijn hier mensen die elke dag een toetje eten na het avondeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |