Misschien dat dat op het ESF anders wordt, maar de zangeres tilde het ook niet echt naar een hoger niveau dan dat op de plaat klinkt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van die drie vind ik Estland wel het meest basic.
Speaking of Blankaquote:02 May 2023 at 13:26 CEST
Next up to rehearse - 🇵🇱 POLAND!
Ready for a some super-catchy pop? It’s time for Poland’s Blanka, who is half-Polish and half-Bulgarian, singing Solo. It’s all about getting rid of bad relationships and doing better on your own, so basically like Flowers by Miley Cyrus but with way bigger Eurovision dancefloor vibes.
FUN FACT: The most British thing Blanka has ever done is sipping tea in London whilst trying to talk with a British accent. We need video, and will be getting the digital content team on this immediately.
Azerbeidzjan had dan ook 0 punten bij de televoting natuurlijk. En Australi was ook vooral een jury-lieveling.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zeiden we vorig jaar ook van Australi, Polen en Azerbeidzjan. En dan vind ik die drie nog meer similarities hebben met elkaar dan de 3 landen die jij nu noemt.
Alleen Griekenland kan ik hebben. De rest sla ik over wanneer die op playlist langst komt. Van Griekenland vind ik het sowieso knap dat die jongen in zijn eentje alles geschreven en gecomponeerd heeft. Dat voor een 16-jarige.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:16 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit is wel echt een meh stukje so far in de line-up Cyprus -IJsland - Griekenland - Polen.
Ik vind IJsland wel leuk, maar is niet genoeg om dit blokje te redden voor mij.
Welke landen zien jullie dan wel doorgaan in plaats van Estland bijvoorbeeld? San Marino, Albani, Griekenland, Roemeni en Denemarken zijn in mijn ogen namelijk echt kansloos.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Azerbeidzjan had dan ook 0 punten bij de televoting natuurlijk. En Australi was ook vooral een jury-lieveling.
Armeni 3e, Georgi 9e en Estland 11e ofzo kan best.
Denemarken en Albani zie ik wel doorgaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Welke landen zien jullie dan wel doorgaan in plaats van Estland bijvoorbeeld? San Marino, Albani, Griekenland, Roemeni en Denemarken zijn in mijn ogen namelijk echt kansloos.
Denemarken gaat door denk ik wel. Griekenland kan ook goedquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Welke landen zien jullie dan wel doorgaan in plaats van Estland bijvoorbeeld? San Marino, Albani, Griekenland, Roemeni en Denemarken zijn in mijn ogen namelijk echt kansloos.
Durf te vragen: hadden ze alle ontwerpen van de staging al binnen toen ze de running order maakten?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:25 schreef molloot200 het volgende:
Lol, Cyprus, IJsland en Griekenland achter elkaar en alledrie lijken ze zo ongeveer dezelfde staging te hebbenLege stage, wat rook op de grond en de artiest die zelf maar wat bewegingen maakt. Toch een rare keuze van Twan zo. Om dat op te breken had er prima een Belgi of Armeni/Denemarken tussen gepast.
Ja die plannen moesten 15 maart opgestuurd worden naar EBUquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Durf te vragen: hadden ze alle ontwerpen van de staging al binnen toen ze de running order maakten?
Wel leuk met die planten zoquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat foto's, ik was in de war door die ene foto
1. Oostenrijkquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:32 schreef Thrts het volgende:
[..]
Zijn stem klinkt ook heel volwassen, net als Rmy van Zwitserlandquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen Griekenland kan ik hebben. De rest sla ik over wanneer die op playlist langst komt. Van Griekenland vind ik het sowieso knap dat die jongen in zijn eentje alles geschreven en gecomponeerd heeft. Dat voor een 16-jarige.
Albani is ondanks enige diaspora toch wel een lastig verhaal denk ik. Denemarken zou kunnen. Dat hangt er vanaf hoeveel 13-jarige meisjes er stemmen.quote:
quote:02 May 2023 at 13:41 CEST
It's time to meet...Jake 🐾🐾
Today in Dogs of Eurovision, our new best friend is arena police dog Jake. He's waiting for San Marino's Piqued Jacks to arrive so he can smell them like an animal.
Natuurlijk eerst even zien hoe Albani het vandaag doet, maar ik denk dat televoters de familie wel eens sympathiek zouden kunnen vinden. Denemarken zag er goed uit qua staging vond ik gisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Albani is ondanks enige diaspora toch wel een lastig verhaal denk ik. Denemarken zou kunnen. Dat hangt er vanaf hoeveel 13-jarige meisjes er stemmen.
Als Blanka doorgaat en Estland niet ben ik done.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hierom denk ik dat Blanka nog best wel eens door zou kunnen gaan
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:52 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:02 May 2023 at 13:53 CEST
🇵🇱 Poland takes to the stage…
After three performances with no backing singers/dancers, Blanka is NOT Solo. She's has four backing dancers, and this song is a huge summer MOOD from start to finish. Blanka sounds great and is totally owning that stage against a backdrop of tropical graphics - there's even a dress reveal AND a mid-song dance break, which is ticking all our Eurovision boxes.
You can see Blanka's outfit on the backstage photo below - the song (and the cocktail colours) are coming to a beach bar near you soon...
Ja eerste komt meestal pas na een uur of 3quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:55 schreef Thrts het volgende:
Duren de tiktoks altijd zo lang, we hebben die van Estland nog niet eens toch?
Ziet er wel uit als een mooie outfit, had van haar wel iets anders verwacht met weinig stof eigenlijkquote:
Ja, hij hoeft niet in driedelig pak te komen. Maar gewoon een t-shirt met iets lolligs erop was toch wel handiger geweest.quote:
Zit nog een reveal onder dus verwacht dat die er ook is.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een mooie outfit, had van haar wel iets anders verwacht met weinig stof eigenlijk
Ze heeft wel een mouw meer dan Dion.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:56 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry ik vind die jurk(?) van Blanka echt niet mooi
En een dance break "Kijk, ik kan Chanel nadoen!"quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:58 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Zit nog een reveal onder dus verwacht dat die er ook is.
quote:02 May 2023 at 14:01 CEST
Now I'm better PYRO 🔥
As if this performance wasn't hot enough, the final chorus is accompanied by a shower of fireworks. Poland are all in, and we're here for it.
quote:02 May 2023 at 14:05 CEST
Are you ready for 🇸🇮 SLOVENIA?
It’s our first band of the day, but definitely not the last. Following in the footsteps of LPS last year, Joker Out are one of Slovenia’s most successful acts of recent years. Their song Carpe Diem represents the only Latin in this year’s competition, and presumably it’s Joker Out’s intention to seize every day between now and next week's Semi-Final.
FUN FACT: Please enjoy Joker Out’s responses to the question “What’s the most British thing you’ve ever done?” 👀
Bojan: Co-wrote a song with Elvis Costello.
Kris: Crossed the channel straight by boat.
Jure: Partied during Covid like a UK Prime Minister.
Jan: Drove on the left side of the road (not in the UK though).
Nace: Girl from Brighton.
De stagiair vergeet zijn pizza break vandaagquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik dacht dat ze pauze hadden?
[..]
Had hij Laurence maar goed moeten spellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
De stagiair vergeet zijn pizza break vandaag
Ze;fde schoenen ook bijnaquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens de 2 jonkies in de contest gaan wel voor dezelfde move
Zo onder elkaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:17 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ook al deze liggende mensen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4/8
quote:02 May 2023 at 14:19 CEST
🇸🇮 Slovenia takes to the stage…
We talk a lot at Eurovision about making a connection with the audience – in the arena, obviously, but also with the hundreds of millions of people watching on TV. Mneskin did a masterful job, and Joker Out have the same kind of charisma. Their big stage experience really shows too - this is an effortless performance, and they look like they're having the time of their lives right now.
Very much enjoying Bojan's pink trousers too - more crushed velvet at Eurovision, please.
Een kleding reveal inderdaad, de kleuren zien er wel mooi uit zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:41 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/gallery/poland-blanka-solo-first-rehearsal link werkt nu ook
Do it for your loba-vibesquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:56 schreef Zigsky het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt niet zo mooi.
Ja dit gaat door naar de finale. Het is te hopen dat onze commentatoren zich daarna nog normaal kunnen gedragen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:58 schreef molloot200 het volgende:
Oh niemand is het eensMeh ok, ik vind het juist wel mooi eruit zien en ook passend.
Bereid je maar voor op kwalificatie mensenIk zeg het al een tijdje dat ik ervoor vrees maar dit bevestigde het voor mij wel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik dacht dat ze pauze hadden?
[..]
quote:Jure: Partied during Covid like a UK Prime Minister.
Jan en Cornald vast wel. Ik verheug me meer op het commentaar van Peter van de Veire van Belgiquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja dit gaat door naar de finale. Het is te hopen dat onze commentatoren zich daarna nog normaal kunnen gedragen.
Een dag van te voren komt pas het echte commentaar op je optreden, ik weet niet of je daar als land zelf ook blij van moet worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 13:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat blijft toch wel een twijfelachtige beslissing. Zelfs op een ietsjes groter podium als het WK Voetbal is niet elke training achter gesloten deuren.
Ik ben het eens!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:58 schreef molloot200 het volgende:
Oh niemand is het eensMeh ok, ik vind het juist wel mooi eruit zien en ook passend.
Bereid je maar voor op kwalificatie mensenIk zeg het al een tijdje dat ik ervoor vrees maar dit bevestigde het voor mij wel.
Isral niet dan??quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:13 schreef NailQueen het volgende:
Polen wil echt te veel op SloMo en Fuego lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |