Ben het wel eens met ze dat beginnen met Berghuis op het midden en Fransico ernaast nog best leuk had geweest. Wellicht wat voor de volgende wedstrijd?quote:Op maandag 1 mei 2023 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja de nieuwe kale en Kokkie is uit!?
@:elan @:zipportal @:caland
Bij Simeone gespeeld hè, z'n grote voorbeeld, maar dan ben je bij Ajax als trainer niet op je plek, niet alleen vanwege dat maar ook de manier van voetballen, al had ik nog wel respect gehad als hij het verdedigend beter had neergezet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja, ook met dat debiele gedoe bij Simons. Lekker mee provoceren. Liefste zou hij zelf het veld in stappen tijdens een opstootje .
Iedere idioot kan dat wel bedenken hoor. De sterkste 11 op papier zetten met deze selectie is geen hogere wiskunde. Blijkbaar zijn trainers slecht in rekenenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben het wel eens met ze dat beginnen met Berghuis op het midden en Fransico ernaast nog best leuk had geweest. Wellicht wat voor de volgende wedstrijd?
Precies.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Simeone gespeeld hè, z'n grote voorbeeld, maar dan ben je bij Ajax als trainer niet op je plek, niet alleen vanwege dat maar ook de manier van voetballen, al had ik nog wel respect gehad als hij het verdedigend beter had neergezet.
Weer met 10 man? Ik zou eens kijken hoevaak beide heren rood hebben gepakt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jezus wat zwart wit zeg. Allereerst vond ik sommige tackles van Martinez of Nico ook niet om over naar huis te schrijven. Ik was blij met de vechtlust maar ze hebben de club ook vaak benadeeld als ze dan weer met 10 man verder moesten. Verder waren dit dan toch nog de uitzonderingen dit gebeurde af en toe.
Nu heb ik in korte tijd meerdere topwedstrijden gezien waarbij een groot gedeelte van het elftal zich gedroeg op een vreselijke manier. Dus ja dat is Ajax onwaardig. Als je van dit soort voetbal houdt moet je misschien steeds met een bak popcorn aanschuiven bij FC Getaffe ofzo.
Het was uiteindelijk een inschattingsfout door ze uit te nodigen maar het was toch niet zo dat dat echt zijn persoonlijke vriendjes waren?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Maar is gewoon een dorpsidioot. Ook wat @:caland telkens aangeeft door dat hooligangedoe.
Inschattingsfout hou toch op manquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk een inschattingsfout door ze uit te nodigen maar het was toch niet zo dat dat echt zijn persoonlijke vriendjes waren?
Nouja. Het is erg rustig op de sites van die afdelingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk een inschattingsfout door ze uit te nodigen maar het was toch niet zo dat dat echt zijn persoonlijke vriendjes waren?
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Het is erg rustig op de sites van die afdelingen.
Is hij echt zo dom om te denken dat het een goed idee was en leuk voor de sfeer, of is hij onder druk gezet door die gasten? Ajax had ook gelijk kunnen of eigenlijk moeten zeggen dat ze daar niet aan wilden beginnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Inschattingsfout hou toch op manDie heitinga is echt een dorpsmongool en de directie van ajax is misschien wel even dom om hem aan te stellen als hoofdcoach
Mijn inschatting is dat heitinga net zo dom is als dat tuig wat op de f-side zit, ik denk niet dat hij doelbewust die gasten binnen heeft gelaten om rotzooi te trappen. Maar ik denk wel dat hij oprecht te achterlijk is om de gevolgen van zo'n beslissing in te zien. En dat is opzich niet erg, maar hou die vent dan lekker bij posities vandaan waar je dit soort beslissingen kan maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij echt zo dom om te denken dat het een goed idee was en leuk voor de sfeer, of is hij onder druk gezet door die gasten? Ajax had ook gelijk kunnen of eigenlijk moeten zeggen dat ze daar niet aan wilden beginnen.
Alleen al omdat er nooit politie aanwezig is bij die mini-klassiekers. Zegt ook wel wat over de invloedsfeer van dat soort figuren binnen je club dat zoiets triests heeft kunnen gebeuren, of dat ze überhaupt werden toegelaten.
Vind het toch vooral heel bijzonder dat hij daar kennelijk over kan en moet beslissen. Lijkt me meer iets voor het bestuur van Ajax die die afwegingen maakt in het veiligheidsdossier.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat heitinga net zo dom is als dat tuig wat op de f-side zit, ik denk niet dat hij doelbewust die gasten binnen heeft gelaten om rotzooi te trappen. Maar ik denk wel dat hij oprecht te achterlijk is om de gevolgen van zo'n beslissing in te zien. En dat is opzich niet erg, maar hou die vent dan lekker bij posities vandaan waar je dit soort beslissingen kan maken.
Meer met het enige Nederlandse voetbal van afgelopen weekend.quote:
Bullshit. Topic loopt al tijden vol met kakkies. Soms om een gezonde discussie aan te gaan, maar veel vaker niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Meer met het enige Nederlandse voetbal van afgelopen weekend.
Zo koddig wel, hoe jullie jezelf altijd weer aanpraten dat iedereen geeft om dat subtoppertje ajax.
ik kom hier ook als ajax kampioen wordtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Bullshit. Topic loopt al tijden vol met kakkies. Soms om een gezonde discussie aan te gaan, maar veel vaker niet.
Maar lekker blijven ontkennen
Mits een normale discussie is dat prima tochquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kom hier ook als ajax kampioen wordt
wordt erg gewaardeerd denk ik zo
Het is heel ijverig, wil veel naar voren en waar je heen wil maar is nooit effectief. Heeft bij toeval pas 1 doelpunt in 1 gescoord maar dat kon Jules de Korte nog...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb heel weinig van Conceicao gezien waarvan ik zeg ja die moet in basis. Leuk zijn snelheid en snelle draaien maar qua kansen is het wel heel pover. Heb hem geen voorzet zien geven naar 2e paal a la Ziyech of buitenom gegaan waarna het gevaarlijk werd.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
Bullshit. Topic loopt al tijden vol met kakkies. Soms om een gezonde discussie aan te gaan, maar veel vaker niet.
Maar lekker blijven ontkennen
Er gebeurd iig wel wat als ie invalt. In 18 eredivisie wedstrijden nog geen 500 minuten is gewoon te weinig nog. Wil het nog wel zien als ie meer speelt en idd nog verder ontwikkeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 01:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is heel ijverig, wil veel naar voren en waar je heen wil maar is nooit effectief. Heeft bij toeval pas 1 doelpunt in 1 gescoord maar dat kon Jules de Korte nog...
Tsja das aan het einde v/d wedstrijd vaak, vermoeide tegenstanders etc, counteren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:20 schreef Malavita het volgende:
[..]
Er gebeurd iig wel wat als ie invalt. In 18 eredivisie wedstrijden nog geen 500 minuten is gewoon te weinig nog. Wil het nog wel zien als ie meer speelt en idd nog verder ontwikkeld.
Apart dat hij helemaal terugvalt op zijn Noord-Veluwse accent.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hartblessure.Mooi wel hoe Marc dingen weet te verwoorden.
Moet hij niet gewoon een paar potjes in de basis staan i.p.v. die halve invalbeurten?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb heel weinig van Conceicao gezien waarvan ik zeg ja die moet in basis. Leuk zijn snelheid en snelle draaien maar qua kansen is het wel heel pover. Heb hem geen voorzet zien geven naar 2e paal a la Ziyech of buitenom gegaan waarna het gevaarlijk werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |