Verveling voornamelijk en een kleine pilseman.quote:Op zondag 30 april 2023 20:18 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat een zin![]()
Wat voor happy pils heb jij op joh?
Wie kunnen er nog wel dan?quote:Op zondag 30 april 2023 20:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat Koeman gezien heeft dat Klaassen niet meer kan.
Dit soort dingetjes wel, maar het is ook een geniepige eikel qua overtredingen.quote:Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Alvarez zijn irritante gedrag kan ik ergens nog wel waarderen. Dat is gewoon puur stoken en etteren.
Ik een Erdinger weiBbier als achterafje.quote:Op zondag 30 april 2023 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verveling voornamelijk en een kleine pilseman.
Dat was een quote van Sangare.quote:Op zondag 30 april 2023 20:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Op VI.nl werd dit de Nederlandse El Clasico genoemd
Om bij psv te blijven, toivonen vond ik ook een leuke voetballer.quote:Op zondag 30 april 2023 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort dingetjes wel, maar het is ook een geniepige eikel qua overtredingen.
Ik gun hem wel een stevige griep.
ßquote:Op zondag 30 april 2023 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik een Erdinger weiBbier als achterafje.
Ondergewaardeerd biertje imo.
Het interesseert me echt geen klote.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er maar druk mee he.quote:Op zondag 30 april 2023 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij meer met Ajax-PSV dan @:GGMM
1 minder is al voldoende.quote:Op zondag 30 april 2023 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
Heitinga geeft even aan dat ze 1 doelpunt meer moeten scoren dan psv.
quote:Op zondag 30 april 2023 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen klote.Ik ook maar ik wil eigenlijk ook wel dat Heitinga als trainer blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |