Het interesseert me echt geen klote.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er maar druk mee he.quote:Op zondag 30 april 2023 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb jij meer met Ajax-PSV dan @:GGMM
1 minder is al voldoende.quote:Op zondag 30 april 2023 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
Heitinga geeft even aan dat ze 1 doelpunt meer moeten scoren dan psv.
quote:Op zondag 30 april 2023 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen klote.Ik ook maar ik wil eigenlijk ook wel dat Heitinga als trainer blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Welkom!quote:
quote:Op zondag 30 april 2023 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen klote.De neus op de dekselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel godverdomme.quote:Op zondag 30 april 2023 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik trap niet in de ‘neus op zijn deksel’ meme.
Ja, ßedankt.quote:
Dombo wel.quote:Op zondag 30 april 2023 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik trap niet in de ‘neus op zijn deksel’ meme.
Ik kan me niet voorstellen dat die blijft.quote:Op zondag 30 april 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook maar ik wil eigenlijk ook wel dat Heitinga als trainer blijft.
Of veel mensen met een vooruitziende blik.quote:Op zondag 30 april 2023 20:24 schreef bbuddybb het volgende:
Dat de finale niet eens is uitverkocht is best beschamend.
Als er een grotere club komt is ie weg.quote:Op zondag 30 april 2023 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die blijft.
Veel stadionverboden.quote:Op zondag 30 april 2023 20:24 schreef bbuddybb het volgende:
Dat de finale niet eens is uitverkocht is best beschamend.
Ja, het is niet om aan te zien.quote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Haringkop het volgende:
God, zit tien minuten te kijken. Maar gaat dit heel de wedstrijd al zo?
t was nog veel ergerquote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Haringkop het volgende:
Ik kende hem ook niet.quote:
Ja.quote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben niet zo haatdragendquote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In al die jaren Feyenoord supporten heb je nooit opgemerkt dat Ajacieden (((👃)))
Draak van een wedstrijd.quote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Haringkop het volgende:
Tegen joden of Ajax?quote:Op zondag 30 april 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo haatdragend
Nee het gaat nu beterquote:Op zondag 30 april 2023 20:25 schreef Haringkop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |