Dat er een pagina mist moet je even in feedback vragen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik hier aandraag want je zult er toch verder niet meer naar (kunnen) kijken. Je hebt de onderhuidse borg al betaald. Hoe vaak ben je geweest? Waarom zou je dan (na drie jaar) nog van mening willen veranderen? Ik blijf steeds vergeefs uitleggen dat wanneer je het perse wel wil weten je niet bij mij moet zijn maar bij de experts en immunologen die al drie jaar voor die spuit waarschuwen. En die jij charlatans noemt etc.
Prima toch! Niet mijn probleem
Er is een hele pagina uit dit topic verwijderd zonder uitleg.
Daarna werd het hier even stil in dit topic.
En ploep daar ben je weer.
Hou het maar lekker bij jezelf.
Ah daar ben je eindelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat er een pagina mist moet je even in feedback vragen.
Verder heb ik gek genoeg ook nog een leven naast BNW, ik reageer dus niet altijd direct.
Enfin, om terug te komen op het onderwerp, je stelde eerder dat ik meegedaan heb aan het experiment, en jij niet.
Of dat zo is hangt af van wat je als experiment ziet.
Want als ik naar het hele plaatje rond Covid kijk, dan heb jij ook meegedaan aan het experiment.
Niemand ontkwam daaraan.
Dat is wel een héél erg slechte beredenering om je standpunt maar niet te hoeven onderbouwen. Persoonlijk juist als ik al 3 jaar iets denk te geloven, en jij zou het tegendeel kunnen bewijzen, dan heel graag - hoe langer, hoe grager eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:29 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ik hier aandraag want je zult er toch verder niet meer naar (kunnen) kijken. Je hebt de onderhuidse borg al betaald. Hoe vaak ben je geweest? Waarom zou je dan (na drie jaar) nog van mening willen veranderen? Ik blijf steeds vergeefs uitleggen dat wanneer je het perse wel wil weten je niet bij mij moet zijn maar bij de experts en immunologen die al drie jaar voor die spuit waarschuwen. En die jij charlatans noemt etc.
Prima toch! Niet mijn probleem
Dus je ziet wel vaker onverklaarbare dingen?quote:Er is een hele pagina uit dit topic verwijderd zonder uitleg.
Daarna werd het hier even stil in dit topic.
En ploep daar ben je weer.
Hou het maar lekker bij jezelf.
Dat een groep wetenschappers onderzoek doet naar een verband tussen blindheid en covid19 vaccins betekent niet automatisch dat er dus een link is.quote:
Een snelle zoekopdracht leert: Retinal vein occlusion is one of the most common blinding conditionsquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat een groep wetenschappers onderzoek doet naar een verband tussen blindheid en covid19 vaccins betekent niet automatisch dat er dus een link is.
Wat geloof je dan? dat corona echt bestaat?Waarom denk je dat? Ik schat even in dat je je laat manipuleren wat ze je wijsmaken...allemaal op angst gebaseerd...quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef illusions het volgende:
Persoonlijk juist als ik al 3 jaar iets denk te geloven, en jij zou het tegendeel kunnen bewijzen, dan heel graag - hoe langer, hoe grager eigenlijk.
Prachtige onderbouwing, literair ook erg sterk. Chapeau.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat geloof je dan? dat corona echt bestaat?Waarom denk je dat? Ik schat even in dat je je laat manipuleren wat ze je wijsmaken...allemaal op angst gebaseerd...
watje ben je, dat je erin trapt..met je bek...en mocht je geïnjecteerd zijn ben je gewoon de lul straks
Je hebt dus geen antwoord..ok danquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Prachtige onderbouwing, literair ook erg sterk. Chapeau.
Met je bek.
Pssstquote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is wel een héél erg slechte beredenering om je standpunt maar niet te hoeven onderbouwen.
Je hebt wel met het experiment meegedaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Pssst
Ik hoef niets te onderbouwen.
Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.
Onderbouwen kunnen alleen de experts die er iets negatiefs over hebben gezegd en waar ik in dit topic al lang naar verwezen heb: Robert W Malone, Peter McCullough, Sucharit Bhakti, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Theo Schetters, Pierre Capel, John Campbell, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, etc.
Beredeneringen en onderbouwingen over mrna etc.etc. zijn belangrijker voor jou dan voor mij daar ikzelf niet meedeed aan het experiment.
Je moet niet bij mij zijn. Ik neem nog een biertje
Heel veel terugwerkende kracht en succes gewenst.
Ik ben niet geprikt.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt wel met het experiment meegedaan.
Yup, bestaat.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat geloof je dan? dat corona echt bestaat?
Zelf gehad.quote:Waarom denk je dat?
Dus al mijn collegas, familie en vrienden zitten in een complot tegen mij.quote:Ik schat even in dat je je laat manipuleren wat ze je wijsmaken...allemaal op angst gebaseerd...
Wat gebeurt er straks?quote:watje ben je, dat je erin trapt..met je bek...en mocht je geïnjecteerd zijn ben je gewoon de lul straks
Inderdaad Covid bestaat gewoon, en al vele jaren zelfs.quote:
Welnee, je weet wel beter, tenzij ze je niet alles vertellen..best wel slim..zo hoort het ook.quote:
Ja goeie, ik ook..tjesus wat erg, ik heb me ziek gemeld...zucht.quote:Zelf gehad.
Jongen, ik ken je al langer dan vandaag. Je bent allang door de mand gevallen..heb het zo door met wijsneusjes.. maar ga lekker door joh, je baasjes willen dan nu eenmaal.quote:Dus al mijn collegas, familie en vrienden zitten in een complot tegen mij.
Jij bent de lul omdat je er achter komt dat je gebruikt bent. ze geven geen fuck om je..snap dat eensquote:Wat gebeurt er straks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 02:05 schreef illusions het volgende:
Precies, jeetje..echt triest jij en je maatjes..oh, ik zie nog geen duimpjes..komen hopelijk voor jou later..dat zal je steunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet de enige:quote:Op zaterdag 6 mei 2023 02:01 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Welnee, je weet wel beter, tenzij ze je niet alles vertellen..best wel slim..zo hoort het ook.
[..]
Ik heb 2 weken geleden nog een dubbele pcr test gehad.quote:Ja goeie, ik ook..tjesus wat erg, ik heb me ziek gemeld...zucht.
Snap eens dat het oa door die pcr testen komt...waarom zo diep in je neus denk je?
[..]
Ja, dan heb je geen antwoord en ga je op de man spelen.quote:Jongen, ik ken je al langer dan vandaag. Je bent allang door de mand gevallen..heb het zo door met wijsneusjes.. maar ga lekker door joh, je baasjes willen dan nu eenmaal.
Dus je kunt niet vertellen wat er gaat gebeuren.quote:[..]
[..]
Jij bent de lul omdat je er achter komt dat je gebruikt bent. ze geven geen fuck om je..snap dat eens
Ej dude, jij claimed dat "vaccins are bad!!!!!!!!" dus jij moet dan zeker met onderbouwing komen..quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Pssst
Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.
Onderbouwen kunnen alleen de experts die er iets negatiefs over hebben gezegd en waar ik in dit topic al lang naar verwezen heb: Robert W Malone, Peter McCullough, Sucharit Bhakti, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Theo Schetters, Pierre Capel, John Campbell, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, etc.
Beredeneringen en onderbouwingen over mrna etc.etc. zijn belangrijker voor jou dan voor mij daar ikzelf niet meedeed aan het experiment.
Al deze academici (ik ken ze trouwens niet allemaal) schijnen kwakzalvers te zijn omdat ze het gewenste narratief van overheden en de media tegenspraken. Bijzonder eigenlijk wel, voor de pandemie waren sommigen nog vooraanstaande en gerenommeerde medische wetenschappers. Maar je moet natuurlijk wel zeggen wat gewenst is, anders ben je klaar. Het benadrukt dat ook de medische wetenschap vol zit met ideologen en enige scepsis op zijn plaats is.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 01:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Pssst
Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.
Om eentje toe te voegen, Willem Engel is een academicus die als kwakzalver is weggezet omdat hij het gewenste narratief niet uitsprak.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al deze academici (ik ken ze trouwens niet allemaal) schijnen kwakzalvers te zijn omdat ze het gewenste narratief van overheden en de media tegenspraken. Bijzonder eigenlijk wel, voor de pandemie waren sommigen nog vooraanstaande en gerenommeerde medische wetenschappers. Maar je moet natuurlijk wel zeggen wat gewenst is, anders ben je klaar. Het benadrukt dat ook de medische wetenschap vol zit met ideologen en enige scepsis op zijn plaats is.
Het gaat erom of wat deze academici zeggen daadwerkelijk uit wetenschappelijk onderzoek naar voren komt. Daar zie ik maar weinig van terug.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al deze academici (ik ken ze trouwens niet allemaal) schijnen kwakzalvers te zijn omdat ze het gewenste narratief van overheden en de media tegenspraken. Bijzonder eigenlijk wel, voor de pandemie waren sommigen nog vooraanstaande en gerenommeerde medische wetenschappers. Maar je moet natuurlijk wel zeggen wat gewenst is, anders ben je klaar. Het benadrukt dat ook de medische wetenschap vol zit met ideologen en enige scepsis op zijn plaats is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |