abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209017996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 14:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het maakt niet uit wat ik hier aandraag want je zult er toch verder niet meer naar (kunnen) kijken. Je hebt de onderhuidse borg al betaald. Hoe vaak ben je geweest? Waarom zou je dan (na drie jaar) nog van mening willen veranderen? Ik blijf steeds vergeefs uitleggen dat wanneer je het perse wel wil weten je niet bij mij moet zijn maar bij de experts en immunologen die al drie jaar voor die spuit waarschuwen. En die jij charlatans noemt etc.
Prima toch! Niet mijn probleem

Er is een hele pagina uit dit topic verwijderd zonder uitleg.
Daarna werd het hier even stil in dit topic.
En ploep daar ben je weer.
Hou het maar lekker bij jezelf.
Dat er een pagina mist moet je even in feedback vragen.
Verder heb ik gek genoeg ook nog een leven naast BNW, ik reageer dus niet altijd direct.

Enfin, om terug te komen op het onderwerp, je stelde eerder dat ik meegedaan heb aan het experiment, en jij niet.
Of dat zo is hangt af van wat je als experiment ziet.
Want als ik naar het hele plaatje rond Covid kijk, dan heb jij ook meegedaan aan het experiment.
Niemand ontkwam daaraan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209018419
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat er een pagina mist moet je even in feedback vragen.
Verder heb ik gek genoeg ook nog een leven naast BNW, ik reageer dus niet altijd direct.

Enfin, om terug te komen op het onderwerp, je stelde eerder dat ik meegedaan heb aan het experiment, en jij niet.
Of dat zo is hangt af van wat je als experiment ziet.
Want als ik naar het hele plaatje rond Covid kijk, dan heb jij ook meegedaan aan het experiment.
Niemand ontkwam daaraan.
Ah daar ben je eindelijk. :)
Zo terug.

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209022816
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_209022941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 14:29 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het maakt niet uit wat ik hier aandraag want je zult er toch verder niet meer naar (kunnen) kijken. Je hebt de onderhuidse borg al betaald. Hoe vaak ben je geweest? Waarom zou je dan (na drie jaar) nog van mening willen veranderen? Ik blijf steeds vergeefs uitleggen dat wanneer je het perse wel wil weten je niet bij mij moet zijn maar bij de experts en immunologen die al drie jaar voor die spuit waarschuwen. En die jij charlatans noemt etc.
Prima toch! Niet mijn probleem
Dat is wel een héél erg slechte beredenering om je standpunt maar niet te hoeven onderbouwen. Persoonlijk juist als ik al 3 jaar iets denk te geloven, en jij zou het tegendeel kunnen bewijzen, dan heel graag - hoe langer, hoe grager eigenlijk.

quote:
Er is een hele pagina uit dit topic verwijderd zonder uitleg.
Daarna werd het hier even stil in dit topic.
En ploep daar ben je weer.
Hou het maar lekker bij jezelf.
Dus je ziet wel vaker onverklaarbare dingen?
pi_209022970
quote:
Dat een groep wetenschappers onderzoek doet naar een verband tussen blindheid en covid19 vaccins betekent niet automatisch dat er dus een link is.
pi_209023032
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat een groep wetenschappers onderzoek doet naar een verband tussen blindheid en covid19 vaccins betekent niet automatisch dat er dus een link is.
Een snelle zoekopdracht leert: Retinal vein occlusion is one of the most common blinding conditions

Ik denk persoonlijk dat de overgrote meerderheid van gevaccineerden na verloop van tijd slechtere ogen krijgt. Ongevaccineerden ook trouwens. :P
pi_209023105
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef illusions het volgende:

Persoonlijk juist als ik al 3 jaar iets denk te geloven, en jij zou het tegendeel kunnen bewijzen, dan heel graag - hoe langer, hoe grager eigenlijk.
Wat geloof je dan? dat corona echt bestaat?Waarom denk je dat? Ik schat even in dat je je laat manipuleren wat ze je wijsmaken...allemaal op angst gebaseerd...
watje ben je, dat je erin trapt..met je bek...en mocht je geïnjecteerd zijn ben je gewoon de lul straks
pi_209023179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Wat geloof je dan? dat corona echt bestaat?Waarom denk je dat? Ik schat even in dat je je laat manipuleren wat ze je wijsmaken...allemaal op angst gebaseerd...
watje ben je, dat je erin trapt..met je bek...en mocht je geïnjecteerd zijn ben je gewoon de lul straks
Prachtige onderbouwing, literair ook erg sterk. Chapeau.

Met je bek. _O-
pi_209023189
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:53 schreef illusions het volgende:

[..]
Prachtige onderbouwing, literair ook erg sterk. Chapeau.

Met je bek. _O-
Je hebt dus geen antwoord..ok dan

[ Bericht 99% gewijzigd door koosbasterd op 06-05-2023 01:04:01 ]
pi_209023194
edit

[ Bericht 70% gewijzigd door koosbasterd op 06-05-2023 01:04:23 ]
pi_209023264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:14 schreef illusions het volgende:

[..]
Dat is wel een héél erg slechte beredenering om je standpunt maar niet te hoeven onderbouwen.
Pssst

Ik hoef niets te onderbouwen.
Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.

Onderbouwen kunnen alleen de experts die er iets negatiefs over hebben gezegd en waar ik in dit topic al lang naar verwezen heb: Robert W Malone, Peter McCullough, Sucharit Bhakti, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Theo Schetters, Pierre Capel, John Campbell, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, etc.

Beredeneringen en onderbouwingen over mrna etc.etc. zijn belangrijker voor jou dan voor mij daar ikzelf niet meedeed aan het experiment.

Je moet niet bij mij zijn. Ik neem nog een biertje

Heel veel terugwerkende kracht en succes gewenst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 06-05-2023 01:26:56 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209023296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:14 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Pssst

Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.

Onderbouwen kunnen alleen de experts die er iets negatiefs over hebben gezegd en waar ik in dit topic al lang naar verwezen heb: Robert W Malone, Peter McCullough, Sucharit Bhakti, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Theo Schetters, Pierre Capel, John Campbell, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, etc.

Beredeneringen en onderbouwingen over mrna etc.etc. zijn belangrijker voor jou dan voor mij daar ikzelf niet meedeed aan het experiment.

Je hebt wel met het experiment meegedaan.
pi_209023303
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt wel met het experiment meegedaan.
Ik ben niet geprikt.
― Thomas Sowell
pi_209023326
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 00:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Wat geloof je dan? dat corona echt bestaat?
Yup, bestaat.

quote:
Waarom denk je dat?
Zelf gehad.

quote:
Ik schat even in dat je je laat manipuleren wat ze je wijsmaken...allemaal op angst gebaseerd...
Dus al mijn collegas, familie en vrienden zitten in een complot tegen mij.

quote:
Wat gebeurt er straks?
pi_209023327
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:31 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ben niet geprikt.

Precies.
pi_209023347
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, bestaat.

Inderdaad Covid bestaat gewoon, en al vele jaren zelfs.

Pierre legt het een en ander uit.

― Thomas Sowell
pi_209023363
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, bestaat.
Welnee, je weet wel beter, tenzij ze je niet alles vertellen..best wel slim..zo hoort het ook.

quote:
Zelf gehad.
Ja goeie, ik ook..tjesus wat erg, ik heb me ziek gemeld...zucht.

Snap eens dat het oa door die pcr testen komt...waarom zo diep in je neus denk je?

quote:
Dus al mijn collegas, familie en vrienden zitten in een complot tegen mij.
Jongen, ik ken je al langer dan vandaag. Je bent allang door de mand gevallen..heb het zo door met wijsneusjes.. maar ga lekker door joh, je baasjes willen dan nu eenmaal.
[..]
quote:
Wat gebeurt er straks?
Jij bent de lul omdat je er achter komt dat je gebruikt bent. ze geven geen fuck om je..snap dat eens
pi_209023373
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209023384
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 02:05 schreef illusions het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, jeetje..echt triest jij en je maatjes..oh, ik zie nog geen duimpjes..komen hopelijk voor jou later..dat zal je steunen
pi_209023566
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 02:01 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Welnee, je weet wel beter, tenzij ze je niet alles vertellen..best wel slim..zo hoort het ook.
[..]
Ben niet de enige:
Inderdaad Covid bestaat gewoon, en al vele jaren zelfs.

quote:
Ja goeie, ik ook..tjesus wat erg, ik heb me ziek gemeld...zucht.

Snap eens dat het oa door die pcr testen komt...waarom zo diep in je neus denk je?
[..]
Ik heb 2 weken geleden nog een dubbele pcr test gehad.
Beide negatief.

Hoezo veroorzaakt die Covid?

Verder heb ik covid gehad, en de test kwam pas nadat ik flink ziek werd.
Dus hoezo heeft de PCR test Covid veroorzaakt. Ik was al ziek voordat de test werd gedaan

quote:
Jongen, ik ken je al langer dan vandaag. Je bent allang door de mand gevallen..heb het zo door met wijsneusjes.. maar ga lekker door joh, je baasjes willen dan nu eenmaal.
Ja, dan heb je geen antwoord en ga je op de man spelen.
Je kent me helemaal niet.

quote:
[..]
[..]
Jij bent de lul omdat je er achter komt dat je gebruikt bent. ze geven geen fuck om je..snap dat eens
Dus je kunt niet vertellen wat er gaat gebeuren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Wantie op 06-05-2023 05:32:49 ]
pi_209024017
Wat ik maar niet blijf snappen: als het de bedoeling is dat veel mensen overlijden, of op zijn minst ziek worden, waarom er dan niet voor iets is gekozen waardoor dat zeker weten zou gebeuren? Waarom dan iets zo ingewikkelds waarbij mensen dan ook nog de keuze hadden om zich niet te laten vaccineren? En het is toch ook niet handig om over te blijven met mensen die precies weten hoe het zit?
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:46:44 #122
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_209025187
quote:

[..]
Pssst

Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.

Ej dude, jij claimed dat "vaccins are bad!!!!!!!!" dus jij moet dan zeker met onderbouwing komen..
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:52:35 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209025252
quote:

[..]
Pssst

Ik ben niet geprikt.
Jij bent dat.

Al deze academici (ik ken ze trouwens niet allemaal) schijnen kwakzalvers te zijn omdat ze het gewenste narratief van overheden en de media tegenspraken. Bijzonder eigenlijk wel, voor de pandemie waren sommigen nog vooraanstaande en gerenommeerde medische wetenschappers. Maar je moet natuurlijk wel zeggen wat gewenst is, anders ben je klaar. Het benadrukt dat ook de medische wetenschap vol zit met ideologen en enige scepsis op zijn plaats is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209025389
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Al deze academici (ik ken ze trouwens niet allemaal) schijnen kwakzalvers te zijn omdat ze het gewenste narratief van overheden en de media tegenspraken. Bijzonder eigenlijk wel, voor de pandemie waren sommigen nog vooraanstaande en gerenommeerde medische wetenschappers. Maar je moet natuurlijk wel zeggen wat gewenst is, anders ben je klaar. Het benadrukt dat ook de medische wetenschap vol zit met ideologen en enige scepsis op zijn plaats is.
Om eentje toe te voegen, Willem Engel is een academicus die als kwakzalver is weggezet omdat hij het gewenste narratief niet uitsprak.
pi_209025482
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat erom of wat deze academici zeggen daadwerkelijk uit wetenschappelijk onderzoek naar voren komt. Daar zie ik maar weinig van terug.
Ik vind het opvallend dat sommigen zich krampachtig vast proberen te houden aan een klein groepje dat absoluut een minderheid vormt binnen de wetenschap. Het komt op mij een beetje over alsof ze heel erg op zoek zijn naar een bevestiging dat ze toch echt wel een hele verstandige keuze gemaakt hebben door zich niet te vaccineren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 06-05-2023 13:54:21 ]
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')