Je weet dat de lijst met experts die daadwerkelijk onderzoek gedaan hebben, vele maar dan ook vele malen groter is?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Je bedoeld
Robert W Malone, Peter McCullough, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Andrew Wakefield, Jay Bhattacharya, Sunetra Gupta, Sucharrit Bhakti, John Campbell, Mattias Desmet, Theo Schetters, Pierre Capel, Dick Bijl, etc.
Dan weet ik waar ik mee te doen heb. Niet rot bedoeld
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je weet dat de lijst met experts die daadwerkelijk onderzoek gedaan hebben, vele maar dan ook vele malen groter is?
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:28 schreef PSVCL het volgende:
The people who received that nano-technology filled "vaccine" have now become cyborgs and androids connected to the Internet of Bodies, and this new species of people are now called Homo Borg Genesis instead of Homo Sapiens
Ik liet deze zelfde soort serieuze shit hier meer dan 2 jaar geleden al zien.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:52 schreef PSVCL het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9238147/
Inderdaad een gebed zonder einde, massahypnose volgens Mattias Desmet.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik liet deze zelfde soort serieuze shit hier meer dan 2 jaar geleden al zien.
Ik weet niet wat het is, of hoe het komt.
Je kan honderd linken sturen, maar het komt gewoon niet binnen bij deze mensen.
Oh, dat hebben we al lang in Nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik liet deze zelfde soort serieuze shit hier meer dan 2 jaar geleden al zien.
Ach, 10 jaar geleden hadden we Patrick Savalle die angst zaaide ovet de slimme meter, waarmee je energieleverancier precies zou kunnen zien wanneer je aan het douchen was.quote:Ik weet niet wat het is, of hoe het komt.
Vroeger had je Rasta Rostelli die je liet geloven dat je bijvoorbeeld een appel zat te eten terwijl je in aan een ui zat te knagen. Ik weet niet hoe de media en politiek dit allemaal klaarspeelt.
Serieus een mysterie voor mij.
Klopt. Maar is het wenselijk en verstandig om alles vol te stoppen met manieren om iedereen te volgen en volledig in kaart te brengen? Er zijn genoeg redenen om bezorgd te zijn over deze ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we al lang in Nederland.
[..]
Ondertussen heeft iedereen een smartphone, gebruikt software van Apple, Google, heeft Facebook, TikTok, etc, allemaal volgestopt met manieren om iedereen te volgen en volledig in kaart te brengen..
En wat gebeurd er dan werkelijk volgens jou?quote:Mensen gaan op zoek naar een bepaald angstbeeld en bijten zich daarin vast, maar hebben geen oog voor wat er werkelijk gebeurt.
Ja, wat is je puntquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:52 schreef PSVCL het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9238147/
Maar stuur dan eens een link van een echt onderzoek.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 21:14 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Jawel hoor. Fauci persoonlijk belt Ernst rechtstreeks als Albert Bourla niet thuis is of omdat hij met Bill aan de telefoon zit. Daarna belt Ernst jou.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is dus geen wetenschappelijk onderzoek ten grondslag.
Da's ook een manier van geen antwoord geven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:31 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Jawel hoor. Fauci persoonlijk belt Ernst rechtstreeks als Albert Bourla niet thuis is of omdat hij met Bill aan de telefoon zit. Daarna belt Ernst jou.
Ik ga nog even Redacted kijken
Waar kijken?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:20 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Uit jullie 2021 view van de stand van zaken
Er is van alles aan het foutlopen en jullie merken dat kennelijk niet.
En ernaar verwijzen helpt op een vreemde manier niet.
Volgen jullie dan geen nep nieuws?
Komen jullie dan niet daar, waar iedereen is heen gejaagd?
Ga er eens een paar dagen kijken.
Hoe kan je dan in hemelsnaam zeggen dat je rationeel aan het denken bent?quote:
Omdat jij in de macht trapt die jou in je reet naait. Fauci, Gates, Bourla, WEF, Davos, Rutte, Kaag… kortom.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in hemelsnaam zeggen dat je rationeel aan het denken bent?
Zo sta ik er ook in, ik hoef me daar in elk geval geen zorgen over te maken. Als die vaccinaties nou broodnodig waren geweest en je zonder gevaccineerd te zijn doodziek zou worden dan was het eventueel het overwegen waard geweest maar het was allemaal een storm in een glas water en schromelijk overdreven er is mensen onnodig angst aangejaagd bovendien het gros van de bevolking had niet eens die spuitjes nodig.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:45 schreef matigeuser het volgende:
Laten we het zo zeggen, ik ben verdomd blij en trots dat ik deze rotzooi niet in heb me laten spuiten.
Veel te veel ontrustende verhalen hierover naar buiten, zowel 'anecdotes' als wetenschappelijke verhalen van doktoren en onderzoekers.
Wat de toekomst gaat brengen is nog onzeker.
Je bent dus bevooroordeeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:13 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Omdat jij in de macht trapt die jou in je reet naait. Fauci, Gates, Bourla, WEF, Davos, Rutte, Kaag… kortom.
Je miste al eerder een paar cellen. Daarom zat jij bij de GGD met je mouw omhoog (5 keer ofzo?🤪)en ik dus niet
Als ik in mijn eigen omgeving kijk, dan zie ik toch een stuk meer mensen die lang ziek zijn geweest van Covid, mensen die long Covid hebben, ouderen die op de IC hebben gelegen of overleden zijn, terwijl ik maar een iemand ken (met zwaar overgewicht) die mogelijk een flinke negatieve bijwerking van een vaccinatie heeft gehad, maar die is ook weer volledig hersteld.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:45 schreef matigeuser het volgende:
Laten we het zo zeggen, ik ben verdomd blij en trots dat ik deze rotzooi niet in heb me laten spuiten.
Veel te veel ontrustende verhalen hierover naar buiten, zowel 'anecdotes' als wetenschappelijke verhalen van doktoren en onderzoekers.
Wat de toekomst gaat brengen is nog onzeker.
Het heeft zijn voor en nadelen, nadeel is onder andere dat je hiermee grote groepen mensen kunt aansturen, zonder dat ze dat zelf doorhebben.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:09 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Klopt. Maar is het wenselijk en verstandig om alles vol te stoppen met manieren om iedereen te volgen en volledig in kaart te brengen? Er zijn genoeg redenen om bezorgd te zijn over deze ontwikkelingen.
Oh, dat gaat niet stoppen. Het is vrijwel niet tegen te houden.quote:Als het ongecontroleerd doorzet dan hoor je daar over 100 jaar niets meer over want dan is iedereen over de schok heen en de mensen die de "event horizon" hebben meegemaakt zijn al lang overleden maar wat hebben we dan "geschapen"? Waar gaan we straks mee te maken krijgen? Het idee als mensheid als een soort "hive" te worden gekoppeld aan een A.I is mogelijk. Elon Musk, Noa Harrari, Klaus Schwab. En ga zo maar door ...Hebben het daar over.
In hoeverre raadpleegt men op dit moment al wat te doen bij moeilijke beslissingen en kansberekening.
Waar stopt het?
Een A.I. Generaal die de Generaal voorlicht wat hij strategisch zou moeten, of beter niet zou moeten doen?
[..]
Nou, in mijn voorbeeld van zo'n 20 jaar geleden zag ik het angstbeeld op internetsites te vergelijken met BNW dat men vooral bang was voor RFID chips en de slimme meter, en hoe dat mensen kan volgen en aansturen, terwijl op hetzelfde big data op komst was, waarbij iedereen aan de smartphone ging en aanvullende diensten gingen gebruiken die veel meer informatie opleverde.quote:En wat gebeurd er dan werkelijk volgens jou?
Het maakt niet uit wat ik hier aandraag want je zult er toch verder niet meer naar (kunnen) kijken. Je hebt de onderhuidse borg al betaald. Hoe vaak ben je geweest? Waarom zou je dan (na drie jaar) nog van mening willen veranderen? Ik blijf steeds vergeefs uitleggen dat wanneer je het perse wel wil weten je niet bij mij moet zijn maar bij de experts en immunologen die al drie jaar voor die spuit waarschuwen. En die jij charlatans noemt etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |