abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2023 @ 16:14:05 #51
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208980069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:30 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik zei eerdere berichten terug al dat het mij geen reet kan schelen wat jij zelf met de informatie doet.
Geweldig treurig dat je gerustgesteld raakt van het testen van mijn kennis en niet begrijpt dat je niet bij mij moet zijn voor jouw probleem .
De injectie is jouw zorg en de inhoud en werking ervan jouw probleem. Ik bekijk het zelf vanaf een rationele afstand.
Euh een paar wetenschappers die iets anders claimen (zonder bewijzen te leveren, en alleen maar wat roepen) geloven en tig duizend andere experts die wel met onderzoek, cijfers en bewijzen komen; niet.

Ja heel rationeel....
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_208980137
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 09:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Precies. Zover wilde ik deze ‘discussie’ nog niet eens uitrekken. Dat kunnen de neuronen van deze die-hard “er is niets aan de hand” typjes al helemaal niet verwerken. 😁 Bij alleen al de naam noemen van de kale baas van het WEF of Noa Harrari klimmen ze al in de gordijnen. Complot! Complot! Haha
Ze zijn zichzelf niet meer.
pi_208980209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Euh een paar wetenschappers die iets anders claimen (zonder bewijzen te leveren, en alleen maar wat roepen) geloven en tig duizend andere experts die wel met onderzoek, cijfers en bewijzen komen; niet.

Ja heel rationeel....
Haha. Ook geprikt zeker
Wanneer ga je trouwens naar het front! LOL

[ Bericht 3% gewijzigd door Monomeism op 02-05-2023 16:42:02 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208980225
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:30 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik vind het jammer dat hij geen links naar de onderzoeken onder z'n filmpje zet, zodat ik het zelf ook kan nalezen. Valt me best tegen dat een wetenschapper dat niet doet.
Mij ook hier. Eens. Dat is inderdaad jammer. Ik wil ook bronnen zien. Maar ik vind zijn uitleg voor zover ik die volgen kan redelijk klinken. En gezien zijn CV en staat van dienst lijkt het me niet iets wat je zomaar kan negeren of iets waarin hij zich vergist. Vaak vermeld hij het wel in veel van zijn andere video’s.

Peter McCullough zegt overigens min of meer hetzelfde maar ik zoek me gek waar hij het er ook over had. Nog iemand die het hier over had is Sucharit Bhakdi. Ook niet de minste. Het is algemeen bekend in woestijnland.
En ook over wat er kennelijk is aangetroffen aan spike bij autopsies in de haarvaten van de hersenen, hart, lever, Wat doet dat daar? Hoe dan? Maar wel de woestijn ingedreven. Zou dat zijn omdat hij immunologische en biochemische onzin verkoopt voor de lol, of is het omdat deze vreselijke ellende die zich na het geprik openbaarde onder het tapijt moet blijven?

quote:
Trouwens, hij noemt zichzelf in het begin van het filmpje een roepende in de woestijn. Dan klopt het toch dat hij bij een minderheid van wetenschappers hoort? Iets waar jij het niet mee eens was.
Niet vreemd toch? Het zijn allemaal gecensureerd roependen in de crimineel gecreëerde woestijn die media, politiek en Big Pharma heet. Fata Morgana’s zien we ook bij onze grote vriend Ernst Kuipers in onze fijne transparante regering.

Ik weet niet of ik “het er mee eens” was/ben trouwens. Meerderheid of minderheid. Ze zijn beiden ondergeschikt aan feiten en nieuwe inzichten. Zo simpel is het. En daar word nu juist mee gegoocheld. Ik geloof nooit dat jij Albert Bourla vertrouwd. Of Bill Gates. Of Fauci?

Zo ja, waarom wel? Ik ben dan namelijk zeer benieuwd naar je uitleg. (!)

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 13:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nogmaals, cellen die lichaamsvreemde eiwitten aanmaken worden door het immuunsysteem vernietigd.
Dus hoezo kan dat mRNA maandenlang overleven.
‘Nogmaals”

ok dokter! lol

Ik wilde bijna op zoek gaan naar een andere uitgebreide video maar vanaf 6:53 in deze zelfde video heb je de trailer al.
En ik zou ze allemaal op bitchute volgen ipv YouTube.
Daar kan hij gewoon ongecensureerd praten.
Jij zou Pierre eigenlijk op de hoogte moeten brengen.van jouw ingevingen. Want die man verstaat volgens mij zijn vak helemaal niet, gezien jouw hier gloednieuw geopenbaarde kennis. 😁
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208980271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ze zijn zichzelf niet meer.
Laten we het daar maar liever helemaal niet over hebben. :{
― Thomas Sowell
  dinsdag 2 mei 2023 @ 16:50:00 #56
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208980311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Haha. Ook geprikt zeker
Wanneer ga je trouwens naar het front! LOL
En maar afvragen waar mensen je wappie noemen lol..
pi_208980387
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
En maar afvragen waar mensen je wappie noemen lol..
Dat vraag ik me inmiddels allang niet meer af.
Ik noem het on-macht
― Thomas Sowell
pi_208980516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 16:36 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Mij ook hier. Eens. Dat is inderdaad jammer. Ik wil ook bronnen zien. Maar ik vind zijn uitleg voor zover ik die volgen kan redelijk klinken. En gezien zijn CV en staat van dienst lijkt het me niet iets wat je zomaar kan negeren of iets waarin hij zich vergist. Vaak vermeld hij het wel in veel van zijn andere video’s.

Peter McCullough zegt overigens min of meer hetzelfde maar ik zoek me gek waar hij het er ook over had. Nog iemand die het hier over had is Sucharit Bhakdi. Ook niet de minste. Het is algemeen bekend in woestijnland.
En ook over wat er kennelijk is aangetroffen aan spike bij autopsies in de haarvaten van de hersenen, hart, lever, Wat doet dat daar? Hoe dan? Maar wel de woestijn ingedreven. Zou dat zijn omdat hij immunologische en biochemische onzin verkoopt voor de lol, of is het omdat deze vreselijke ellende die zich na het geprik openbaarde onder het tapijt moet blijven?
[..]
Niet vreemd toch? Het zijn allemaal gecensureerd roependen in de crimineel gecreëerde woestijn die media, politiek en Big Pharma heet. Fata Morgana’s zien we ook bij onze grote vriend Ernst Kuipers in onze fijne transparante regering.

Ik weet niet of ik “het er mee eens” was/ben trouwens. Meerderheid of minderheid. Ze zijn beiden ondergeschikt aan feiten en nieuwe inzichten. Zo simpel is het. En daar word nu juist mee gegoocheld. Ik geloof nooit dat jij Albert Bourla vertrouwd. Of Bill Gates. Of Fauci?

Zo ja, waarom wel? Ik ben dan namelijk zeer benieuwd naar je uitleg. (!)
[..]
‘Nogmaals”

ok dokter! lol

Ik wilde bijna op zoek gaan naar een andere uitgebreide video maar vanaf 6:53 in deze zelfde video heb je de trailer al.
En ik zou ze allemaal op bitchute volgen ipv YouTube.
Daar kan hij gewoon ongecensureerd praten.
Jij zou Pierre eigenlijk op de hoogte moeten brengen.van jouw ingevingen. Want die man verstaat volgens mij zijn vak helemaal niet, gezien jouw hier gloednieuw geopenbaarde kennis. 😁
Tja, da's ook een manier van toegeven dat je daar geen antwoord op hebt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208980547
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, da's ook een manier van toegeven dat je daar geen antwoord op hebt.
Je quote het hele bericht. Maar waar heb je het nu precies over?

Is dat een FOK bijwerking?

[ Bericht 4% gewijzigd door Monomeism op 02-05-2023 17:38:04 ]
― Thomas Sowell
  dinsdag 2 mei 2023 @ 17:40:41 #60
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208980700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:00 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat vraag ik me inmiddels allang niet meer af.
Ik noem het on-macht
Ik zie in dit topic alleen maar on-macht bij jou om de argumenten van @Wantie onderuit te halen... Alleen maar quotes en filmpjes zonder enige onderbouwing of eigen onderzoek.
pi_208980945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:40 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik zie in dit topic alleen maar on-macht bij jou om de argumenten van @:wantie onderuit te halen... Alleen maar quotes en filmpjes zonder enige onderbouwing of eigen onderzoek.
Dat doet hij zichzelf toch aan? Hij ziet niet in dat alles wat hij mij vraagt over immunologie aan de verkeerde vraagt. Hij zou het zelf moeten uitzoeken. Ik ben het nu ook wel een beetje zat eigenlijk.
Ik wilde eergisteren een paar berichten plaatsen en het daar bij laten. Maar je weet dan hoe het gaat. En eigenlijk is het de omgekeerde wereld omdat ik volgens mij niet degene ben die zich er zorgen over zou moeten maken. Dat begrijp ik dus niet. Het is volgens mij veel belangrijker voor jullie om hier in te duiken dan dat dat voor mij is.
Dan moeten we niet met z'n tweeën tegen elkaar onze 'kennis' gaan lopen vergelijken.

Ga naar die experts luisteren. Ik heb het meerdere keren gezegd.
― Thomas Sowell
  dinsdag 2 mei 2023 @ 18:10:36 #62
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_208980976
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat doet hij zichzelf toch aan? Hij ziet niet in dat alles wat hij mij vraagt over immunologie aan de verkeerde vraagt. Hij zou het zelf moeten uitzoeken. Ik ben het nu ook wel een beetje zat eigenlijk.
Ik wilde eergisteren een paar berichten plaatsen en het daar bij laten. Maar je weet dan hoe het gaat. En eigenlijk is het de omgekeerde wereld omdat ik volgens mij niet degene ben die zich er zorgen over zou moeten maken. Dat begrijp ik dus niet. Het is volgens mij veel belangrijker voor jullie om hier in te duiken dan dat dat voor mij is.
Dan moeten we niet met z'n tweeën tegen elkaar onze 'kennis' gaan lopen vergelijken.

Ik maak me totaal geen zorgen omdat ik luister naar experts. Raad ik jou aan ook te doen ipv wat idioten te geloven.
pi_208981016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:10 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik maak me totaal geen zorgen omdat ik luister naar experts. Raad ik jou aan ook te doen ipv wat idioten te geloven.
Je bedoeld

Robert W Malone, Peter McCullough, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Andrew Wakefield, Jay Bhattacharya, Sunetra Gupta, Sucharrit Bhakti, John Campbell, Mattias Desmet, Theo Schetters, Pierre Capel, Dick Bijl, etc.

Dan weet ik waar ik mee te doen heb. Niet rot bedoeld :)
― Thomas Sowell
pi_208981032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Waarom denk je toch steeds dat wij niet zelf op onderzoek uitgaan of naar experts luisteren?
Цой жив
pi_208981068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:16 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Waarom denk je toch steeds dat wij niet zelf op onderzoek uitgaan of naar experts luisteren?
Uit jullie 2021 view van de stand van zaken
Er is van alles aan het foutlopen en jullie merken dat kennelijk niet.
En ernaar verwijzen helpt op een vreemde manier niet.
Volgen jullie dan geen nep nieuws?
Komen jullie dan niet daar, waar iedereen is heen gejaagd?
Ga er eens een paar dagen kijken.
― Thomas Sowell
pi_208981091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Sorry, van dit warrige verhaal kan ik niks maken.
Цой жив
pi_208981115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:23 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Sorry, van dit warrige verhaal kan ik niks maken.
Daar ben ik niet verbaasd van.
― Thomas Sowell
pi_208981175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je quote het hele bericht. Maar waar heb je het nu precies over?

[ afbeelding ]

Is dat een FOK bijwerking?
Je weet toch zelf wat je naar mij geschreven hebt?
pi_208981182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:20 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Mja, wat loopt er op dit moment dan fout met betrekking tot de vaccins?
pi_208981237
Ik hoorde willem engel refereren naar een studie gedaan naar de effecten van de spike eiwit. Het schijnt zich op te hopen op plaatsen in het lichaam waardoor je dus hartproblemen en onvruchtbaarheid krijgt. Heeft iemand daar een link naar of kan iemand dit debunken?
pi_208981254
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:39 schreef Gunnter het volgende:
Ik hoorde willem engel refereren naar een studie gedaan naar de effecten van de spike eiwit. Het schijnt zich op te hopen op plaatsen in het lichaam waardoor je dus hartproblemen en onvruchtbaarheid krijgt. Heeft iemand daar een link naar of kan iemand dit debunken?
Nou, lees de reacties van monomeism...
pi_208981326
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mja, wat loopt er op dit moment dan fout met betrekking tot de vaccins?
Het antwoord dat ik je geef (en het is het laatste in dit topic) ligt in hetgeen je zojuist van mij quote.
Zelf uit zoeken.
Of niet.
:)
― Thomas Sowell
pi_208981341
Het is toch wel opmerkelijk om de verschuiving te zien. Voor Covid werd vaak geroepen dat mensen alleen onderzoek op YouTube deden, en nu worden er zonder te blikken en blozen eigenlijk alleen maar aan YouTube videos gerefereerd :')
pi_208981430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:47 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het antwoord dat ik je geef (en het is het laatste in dit topic) ligt in hetgeen je zojuist van mij quote.
Zelf uit zoeken.
Of niet.
:)
De vaccinaties zijn al maanden achter de rug, en volgens jouw informatie is de mRNA na enkele maanden afgebroken.
Dus wat dat betreft is er volgens mij nu niets aan de hand.
Of mis ik iets?
pi_208981448
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het is toch wel opmerkelijk om de verschuiving te zien. Voor Covid werd vaak geroepen dat mensen alleen onderzoek op YouTube deden, en nu worden er zonder te blikken en blozen eigenlijk alleen maar aan YouTube videos gerefereerd :')
Bitchute tegenwoordig, YouTube weert teveel onjuiste informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')