abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208972155
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:33 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Hij kan dat wel zeggen, maar toch zie ik graag een wetenschappelijk onderzoek waar gesteld wordt dat N1-methylpseudouridine het mRNA tot maandenlang beschermd tegen afbraak.
Nou, dat blijkt ook wel weer mee te vallen...

quote:
De vetbolletjes zijn nodig omdat dit mrna buiten de cel direct vermorzeld zou worden
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208972328
quote:
Je hebt het over 2 verschillende dingen. Ik heb het over de nano’s.
Niet over virussen. Een virus wordt altijd lokaal bestreden, en wel daar waar de ontsteking(en) zich bevind(en). Virussen gaan niet via de weg van het endotheel
Je hebt het over het complement system, dat volgens jou de bloedvaten verwijdt, met als gevolg dat de indringer zich door het hele lichaam verspreid.

Nu beweer je dat dat niet zo is.

Tja, dan spreek je jezelf tegen.
pi_208972398
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je beweert gewoon dat als ik in een splinter sta, mijn immuunsysteem zo ongelooflijk dom is om de micro organismen die binnen zijn gedrongen zo snel mogelijk door mijn lichaam te verspreiden, wat dus betekent dat ik een scepsis krijgt
Die micro organismen van jouw splintertje komen niet ver door c3 bij binnenkomst. Die worden in de meest gevallen on-middelijk herkent en aangepakt door c3 met veel succes in de meeste gevallen. De Nano's zijn een ander verhaal. Die versmelten zich met jouw cellen en dan word de bestrijding wat ingewikkelder dan een paar micro organismen die vrij rondzwemmen. Begrijp je dit?

quote:
Tja, je kunt desnoods Einstein erbij halen, dat betekent niet dat wat je zegt juist is.
Volgens mij begrijp je gewoon niet hoe het werkt.
Ik begrijp inmiddels voldoende hoe het werkt. En hoe het niet goed werkt. En hoe het tegen werkt.
Het is een heel interessante materie. En elke dag leer ik meer.

En zit ik er een keer naast dan heb ik niet goed opgelet.
En dan bekijk ik de video of whatever nog eens.
Ik verwijs dan ook graag naar de experts.
Het is voor mij ook niet zo heel belangrijk

quote:
Weet je überhaupt wel wat bedoeld wordt met cascade effect?
Weet je überhaupt wel dat dat jou eigenlijk veel meer zou moeten interesseren dan mij? :)

Cascade effect daarmee wordt bedoeld dat van C3 een niet te stoppen kettingreactie ontstaat die loopt van C3 naar C5a met alles wat daartussen zit aan hele ingewikkelde processen en een hoop gedoe met aansturing van cytokinen. En als ik eerlijk ben. Weet ik van dergelijke details helemaal niets.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 01-05-2023 21:01:56 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208972695
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt het over het complement system, dat volgens jou de bloedvaten verwijdt, met als gevolg dat de indringer zich door het hele lichaam verspreid.

Nu beweer je dat dat niet zo is.

Tja, dan spreek je jezelf tegen.
Ik weet niet wat het is met jou, maar het is in ieder geval niet je sterkste punt.

Ik ga nog ff genieten van m'n avond.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_208972888
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Die micro organismen van jouw splintertje komen niet ver door c3 bij binnenkomst. Die worden in de meest gevallen on-middelijk herkent en aangepakt door c3 met veel succes in de meeste gevallen. De Nano's zijn een ander verhaal. Die versmelten zich met jouw cellen en dan word de bestrijding wat ingewikkelder dan een paar micro organismen die vrij rondzwemmen. Begrijp je dit?
[..]
Op het moment dat de mRNA in een cel zit gaat die zich niet door het lichaam verspreiden.
Dat soort tegenstellingen bedoel ik.

quote:
Ik begrijp inmiddels voldoende hoe het werkt. En hoe het niet goed werkt. En hoe het tegen werkt.
Het is een heel interessante materie. En elke dag leer ik meer.

En zit ik er een keer naast dan heb ik niet goed opgelet.
En dan bekijk ik de video of whatever nog eens.
Ik verwijs dan ook graag naar de experts.
Het is voor mij ook niet zo heel belangrijk
[..]
Weet je überhaupt wel dat dat jou eigenlijk veel meer zou moeten interesseren dan mij? :)

Cascade effect daarmee wordt bedoeld dat van C3 een niet te stoppen kettingreactie ontstaat die loopt van C3 naar C5a met alles wat daartussen zit aan hele ingewikkelde processen en een hoop gedoe met aansturing van cytokinen. En als ik eerlijk ben. Weet ik van dergelijke details helemaal niets.
.
Het cascade effect van het complement system is een kettingreactie van een 30 tal verschillende eiwitten die zich opsplitsen en met elkaar samenvoegen.
Door die opsplitsingen en samenvoegingen ontstaan eiwitten die onder andere immuuncellen wakker schudden, die micro organismen kunnen markeren, afblokken, grijpbaar maken en doorboren, waardoor ze leeg lopen.

Je zei dat door cascade van het complement system de aderen verwijden. Dat klopt niet, het complement system maakt eiwitten die het immuunsysteem activeren, en 1 van de immuunresponses is het verwijden van bloedvaten, zodat meer vocht naar de geïnfecteerde locatie wordt getransporteerd en die plek gaat opzetten..
pi_208972915
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik weet niet wat het is met jou, maar het is in ieder geval niet je sterkste punt.

Ik ga nog ff genieten van m'n avond.
Da's ook een manier van geen antwoord geven..
pi_208973147
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's ook een manier van geen antwoord geven..
Ik begrijp 1 ding niet. Waarom onderzoek jij (en anderen) persoonlijk deze dingen niet zelf tot op de bodem uit?
Ik leg net uit dat ik voldoende begrijp van de materie om deze gevaarlijke mrna never nooit te nemen.

De afgelopen drie jaar was het Robert W Malone, Peter McCullough, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Andrew Wakefield, Jay Bhattacharya, Sunetra Gupta, Sucharrit Bhakti, John Campbell, Mattias Desmet, Theo Schetters, Pierre Capel, Dick Bijl, etc.

Allen, en die ik vergeten ben, heb ik bekeken en beluisterd.

Jij hebt het wel genomen. Zie je dan niet in dat alles wat jij mij vraagt over immunologie aan de verkeerde vraagt?
Sterker nog. Dat het mij eigenlijk geen reet uitmaakt omdat ik niet degene ben die zich er zorgen over zou moeten maken?

En nu ga ik echt nokken voor vandaag en misschien wel de rest van de week
― Thomas Sowell
pi_208973225
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:41 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik begrijp 1 ding niet. Waarom onderzoek jij (en anderen) persoonlijk deze dingen niet zelf tot op de bodem uit?
Ik leg net uit dat ik voldoende begrijp van de materie om deze gevaarlijke mrna never nooit te nemen.

De afgelopen drie jaar was het Robert W Malone, Peter McCullough, Luc Montagnier, Geert van den Bossche, Martin Kulldorff, John P.A. Ioannidis, Michael Yeadon, Anders Tegnell, Andrew Wakefield, Jay Bhattacharya, Sunetra Gupta, Sucharrit Bhakti, John Campbell, Mattias Desmet, Theo Schetters, Pierre Capel, Dick Bijl, etc.

Allen, en die ik vergeten ben, heb ik aangehoord en beluisterd.

Jij hebt het wel genomen. Zie je dan niet in dat alles wat jij mij vraagt over immunologie aan de verkeerde vraagt?
Sterker nog. Dat het mij eigenlijk geen reet uitmaakt omdat ik niet degene ben die zich er zorgen over zou moeten maken?

En nu ga ik echt nokken voor vandaag en misschien wel de rest van de week
Ik heb het onderzocht, en wat jij zoal aanhaalt komt daar totaal niet mee overeen.
En ik daar niet de enige in merk ik

Bijvoorbeeld over dat mRNA, je beweert dat dat maandenlang in het lichaam blijft zitten omdat het moeilijk afbreekbaar 8.

Vervolgens beweer je dat diezelfde mRNA zonder bescherming onmiddellijk wordt afgebroken door het lichaam.

Dat is tegenstrijdig.

Eenmaal in de cel is de mRNA veilig en kan het zijn werk doen.

Maar hoezo maandenlang?

Zodra de cel de spike eiwitten op zijn celwand propageert merken immuuncellen dat op en krijgt de cel opdracht tot zelfvernietiging.

Hoezo is die mRNA dan onoverwinnelijk...
pi_208973281
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb het onderzocht, en wat jij zoal aanhaalt komt daar totaal niet mee overeen.
En ik daar niet de enige in merk ik

..
Je onderzoekt helemaal niets. Dan zou je namelijk anders piepen
Kom jij ooit wel eens buiten de lijntjes? Of is alles helemaal Ernst Kuipers proof bij jou thuis?

Objectief : Het is jouw probleem mocht die er zijn
― Thomas Sowell
pi_208973471
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Kom jij ooit wel eens buiten de lijntjes? Of is alles helemaal Ernst Kuipers proof bij jou thuis?

Je kunt niet verklaren waarom je enerzijds beweert dat de mRNA moeilijk afbreekbaar is, terwijl je anderszijds beweert dat het onmiddellijk wordt afgebroken als er geen vetbolletje omheen zit.

Dat is wat ik objectief constateer.

Verder is het een compliment waard dat je de complexe materie van het immuunsysteem probeert te doorgronden.
Maar zelfs de wetenschap weet nog heel veel niet van het immuunsysteem. Het is een van de meest complexe processen in ons lichaam.
Heb dus niet de illusie dat je mbv van wat artikelen en videos dat wel weet te doorgronden en precies weet te vertellen wat er gebeurt met dat mRNA uit de vaccins.
pi_208973654
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op het moment dat de mRNA in een cel zit gaat die zich niet door het lichaam verspreiden.
Dat soort tegenstellingen bedoel ik.
[..]
Het cascade effect van het complement system is een kettingreactie van een 30 tal verschillende eiwitten die zich opsplitsen en met elkaar samenvoegen.
Door die opsplitsingen en samenvoegingen ontstaan eiwitten die onder andere immuuncellen wakker schudden, die micro organismen kunnen markeren, afblokken, grijpbaar maken en doorboren, waardoor ze leeg lopen.

Je zei dat door cascade van het complement system de aderen verwijden. Dat klopt niet, het complement system maakt eiwitten die het immuunsysteem activeren, en 1 van de immuunresponses is het verwijden van bloedvaten, zodat meer vocht naar de geïnfecteerde locatie wordt getransporteerd en die plek gaat opzetten..
Het gaat hier slechts om de kettingreactie die mrna lipiden in je bloedbaan sleurt doordat c3 een kettingreactie geeft die leidt tot c5a

"In biology, according to Mold and Stein, the term cascade refers to "a process that, once started, proceeds stepwise to its full, seemingly inevitable". https://en.wikipedia.org/wiki/Cascade_effect#In_medicine

Ok? Haal er dus niet 'wijs' van alles bij

We hadden het over nano's die in de bloedbaan raken en zich versmelten met celweefsel.
Kortom de stelling is: Het lichaam heeft mrna in allerlei celweefsel waar je het niet wilt hebben.

Daarmee zijn al mijn berichten samengevat.
De kennis moet je bij de experts halen.
― Thomas Sowell
pi_208973789
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt niet verklaren waarom je enerzijds beweert dat de mRNA moeilijk afbreekbaar is, terwijl je anderszijds beweert dat het onmiddellijk wordt afgebroken als er geen vetbolletje omheen zit.

Dat is wat ik objectief constateer.
Als je dat van dat vetbolletje niet eens kunt vatten dat mrna buiten de cel zonder dat jasje de sigaar is en in de cel toch moeilijk afbreekbaar is dan heb ik geen hoop op meer punten voor jou.

Jij bent degene die hier op onderzoek uit zou moeten gaan. Jij hebt met je mouw omhoog gezeten en niet ik.
Voel je je meer gerustgesteld wanneer je mijn kennis test?

[ Bericht 5% gewijzigd door Monomeism op 01-05-2023 22:36:32 ]
― Thomas Sowell
pi_208974206
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Maar doe jij ook echt onderzoek of kijk je alleen filmpjes van een minderheid aan wetenschappers die jouw beeld bevestigen?
Ik lees wetenschappelijke artikelen, maar ben nog nergens tegengekomen dat door de Ψ-modificatie het mRNA niet meer afgebroken kan worden.
Цой жив
pi_208974876
twitter

#gehacked
pi_208975332
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar doe jij ook echt onderzoek of kijk je alleen filmpjes van een minderheid aan wetenschappers die jouw beeld bevestigen?
Ik lees wetenschappelijke artikelen, maar ben nog nergens tegengekomen dat door de Ψ-modificatie het mRNA niet meer afgebroken kan worden.
Minderheid aan wetenschappers? Geen idee. Jij zit in het officiële WHO narratief te pielen. Daar moet je eerst uit.
Alleen als je de kritiek volgt of kent krijg je contrast te zien.

Maar meer bevestiging dan die van Hugo de Jonge is voor de meerderheid helemaal niet nodig. Die man was destijds een meerderheid aan wetenschappers op zichzelf. En de ene viroloog of emeritus hoogleraar is ook de andere niet immers. Het is volkomen veilig en effectief en het stopt transmissie. Er zijn ook helemaal geen functie veranderingen na vaccinatie waargenomen. Je doet immers ook niet moeilijk voor een frikandel?
Het heeft allemaal prima geholpen.

Ik ga weer aan het werk.
― Thomas Sowell
pi_208975448
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:19 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het gaat hier slechts om de kettingreactie die mrna lipiden in je bloedbaan sleurt doordat c3 een kettingreactie geeft die leidt tot c5a
Klinkt spannend, maar is nietszeggend.
Hieruit blijkt niet dat doordat het lichaam meer vloeistof naar de geïnfecteerde plek transporteert, de vetbolletjes altijd in de bloedbaan terecht komen.

quote:
"In biology, according to Mold and Stein, the term cascade refers to "a process that, once started, proceeds stepwise to its full, seemingly inevitable". https://en.wikipedia.org/wiki/Cascade_effect#In_medicine

Ok? Haal er dus niet 'wijs' van alles bij
Jawel, want je refereert aan het cascade effect van het complement system.

quote:
We hadden het over nano's die in de bloedbaan raken en zich versmelten met celweefsel.
Kortom de stelling is: Het lichaam heeft mrna in allerlei celweefsel waar je het niet wilt hebben.
Nee de stelling is dat door een fout in het immuunsysteem dit altijd gebeurt bij vaccinatie met mRNA vaccins, en dat dat altijd maandenlang door gaat.

En dat is niet aangetoond.
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:28 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Als je dat van dat vetbolletje niet eens kunt vatten dat mrna buiten de cel zonder dat jasje de sigaar is en in de cel toch moeilijk afbreekbaar is dan heb ik geen hoop op meer punten voor jou.

Jij bent degene die hier op onderzoek uit zou moeten gaan. Jij hebt met je mouw omhoog gezeten en niet ik.
Voel je je meer gerustgesteld wanneer je mijn kennis test?
Punt blijft dat het immuunsysteem de cellen opmerkt die de spikes aanmaken, en die opdracht geven zichzelf te vernietigen.

Het hele idee dat een cel maandenlang eiwitten produceert omdat het zogenaamd niet van het mRNA af kan komen, omdat 1 stukje ervaren is gewijzigd, klopt niet.
pi_208975539
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klinkt spannend, maar is nietszeggend.
Hieruit blijkt niet dat doordat het lichaam meer vloeistof naar de geïnfecteerde plek transporteert, de vetbolletjes altijd in de bloedbaan terecht komen.
[..]
Jawel, want je refereert aan het cascade effect van het complement system.
[..]
Nee de stelling is dat door een fout in het immuunsysteem dit altijd gebeurt bij vaccinatie met mRNA vaccins, en dat dat altijd maandenlang door gaat.

En dat is niet aangetoond.
[..]
Punt blijft dat het immuunsysteem de cellen opmerkt die de spikes aanmaken, en die opdracht geven zichzelf te vernietigen.

Het hele idee dat een cel maandenlang eiwitten produceert omdat het zogenaamd niet van het mRNA af kan komen, omdat 1 stukje ervaren is gewijzigd, klopt niet.
Ik zei eerdere berichten terug al dat het mij geen reet kan schelen wat jij zelf met de informatie doet.
Geweldig treurig dat je gerustgesteld raakt van het testen van mijn kennis en niet begrijpt dat je niet bij mij moet zijn voor jouw probleem .
De injectie is jouw zorg en de inhoud en werking ervan jouw probleem. Ik bekijk het zelf vanaf een rationele afstand.
― Thomas Sowell
pi_208975998
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Punt blijft dat het immuunsysteem de die de spikes aanmaken, en die opdracht geven zichzelf te vernietigen.
Alleen hierom moet men wel stapelgek zijn om dit te laten injecteren. Je eigen lichaam dat spikes van je eigen lichaamscellen bakt. Dat gegeven alleen al. “What can possibly go wrong”! 🤪 Ga anders even uitzoeken hoeveel aan mrna er precies in een enkele dosis zit. Wat bovendien aangetoond niet eens werkt. De boosters verergeren de chaos in je immuunsysteem alleen maar.
― Thomas Sowell
pi_208976008
…dubbel
― Thomas Sowell
pi_208976473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 00:39 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

#gehacked
Precies. Zover wilde ik deze ‘discussie’ nog niet eens uitrekken. Dat kunnen de neuronen van deze die-hard “er is niets aan de hand” typjes al helemaal niet verwerken. 😁 Bij alleen al de naam noemen van de kale baas van het WEF of Noa Harrari klimmen ze al in de gordijnen. Complot! Complot! Haha
― Thomas Sowell
pi_208976512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Alleen hierom moet men wel stapelgek zijn om dit te laten injecteren.
Hoezo, dit gebeurt 24/7 met miljoenen cellen in je lichaam.

quote:
Je eigen lichaam dat spikes van je eigen lichaamscellen bakt. Dat gegeven alleen al. “What can possibly go wrong”!
Klinkt eng natuurlijk, vooral dat spikes. Daarover gaan de gekste theorieën, dat al die naaldjes al je cellen kapotmaken en de host daardoor een langzame pijnlijke dood sterft.
Iemand heeft mij na gedegen onderzoek voorspeld dat iedereen binnen 2 jaar daaraan gaat overlijden.

Terwijl het gewoon gaat om een eiwit.

quote:
🤪 Ga anders even uitzoeken hoeveel aan mrna er precies in een enkele dosis zit. Wat bovendien aangetoond niet eens werkt. De boosters verergeren de chaos in je immuunsysteem alleen maar.
Tja, als we naar de feiten kijken, je krijgt 3mm in je bovenarm, je geeft zelf toe dat het lichaam die vetbolletjes niet aanvalt, dus er gebeurt eerst niets, dan nemen de cellen die bolletjes op, maken eiwitten, presenteren die aan hun oppervlak, en dan gaat het immuunsysteem reageren en begint die cascade waar je het steeds over hebt.

Maar dan zijn die bolletjes al opgenomen.

Hoeveel mRNA er in zit?
Jij spreekt van miljarden.
Dat aantal zegt in feite niets.
pi_208976892
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 09:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo, dit gebeurt 24/7 met miljoenen cellen in je lichaam.
[..]
Klinkt eng natuurlijk, vooral dat spikes. Daarover gaan de gekste theorieën, dat al die naaldjes al je cellen kapotmaken en de host daardoor een langzame pijnlijke dood sterft.
Iemand heeft mij na gedegen onderzoek voorspeld dat iedereen binnen 2 jaar daaraan gaat overlijden.

Terwijl het gewoon gaat om een eiwit.
[..]
Tja, als we naar de feiten kijken, je krijgt 3mm in je bovenarm, je geeft zelf toe dat het lichaam die vetbolletjes niet aanvalt, dus er gebeurt eerst niets, dan nemen de cellen die bolletjes op, maken eiwitten, presenteren die aan hun oppervlak, en dan gaat het immuunsysteem reageren en begint die cascade waar je het steeds over hebt.

Maar dan zijn die bolletjes al opgenomen.

Hoeveel mRNA er in zit?
Jij spreekt van miljarden.
Dat aantal zegt in feite niets.
Ik wens jou heel veel succes verder 😉
― Thomas Sowell
pi_208977401
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik lees wetenschappelijke artikelen, maar ben nog nergens tegengekomen dat door de Ψ-modificatie het mRNA niet meer afgebroken kan worden
Hier nog een uitleg erover van Pierre. Zou hij het allemaal uit zijn duim zuigen? Of zit hij gewoon op het juiste spoor. Ik zou het jou niet met zekerheid kunnen zeggen.
― Thomas Sowell
pi_208977887
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 11:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hier nog een uitleg erover van Pierre. Zou hij het allemaal uit zijn duim zuigen? Of zit hij gewoon op het juiste spoor. Ik zou het jou niet met zekerheid kunnen zeggen.
Ik vind het jammer dat hij geen links naar de onderzoeken onder z'n filmpje zet, zodat ik het zelf ook kan nalezen. Valt me best tegen dat een wetenschapper dat niet doet.

Trouwens, hij noemt zichzelf in het begin van het filmpje een roepende in de woestijn. Dan klopt het toch dat hij bij een minderheid van wetenschappers hoort? Iets waar jij het niet mee eens was.
Цой жив
pi_208978394
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 11:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Nogmaals, cellen die lichaamsvreemde eiwitten aanmaken worden door het immuunsysteem vernietigd.
Dus hoezo kan dat mRNA maandenlang overleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')