abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209054185
Ik wou eigenlijk zeggen dat tijdens de ¨pandemie¨, en daarna heel veel lopen en jezelf afsluiten van de schaapachtige samenleving mijn vaccine was, maar dan erken ik dat er een pandemie gaande was. Wat niet het geval was. Ben sinds het begin van de ¨pandemie¨ letterlijk 2/3 dagen (licht) ziek geweest, geen snotneus griepje van niks. Godzijdank.

Ben wel blij dat ik het ¨vaccine¨ niet heb genomen. Wat ook nooit gaat gebeuren. En ook nooit ben getest(ben mishandeld), wat ook nooit gaat gebeuren. En nooit een masker heb gedragen (1 keer ,moest van mn ouders:) ) Maar dat gaat ook nooit gebeuren. Laat de nieuwe ¨pandemie¨ maar komen. We hebben ze door die mensen :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh wow! Een oorlog vergelijking, dit terwijl wanneer dit gedaan werd in BNW tijdens lockdowns de wereld op de kop stond als mensen zich opgesloten voelden :)

Kampioenuh :)

[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 08-05-2023 00:28:36 ]
  maandag 8 mei 2023 @ 00:29:49 #252
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209054194
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:26 schreef PSVCL het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen dat tijdens de ¨pandemie¨, en daarna heel veel lopen en jezelf afsluiten van de schaapachtige samenleving mijn vaccine was, maar dan erken ik dat er een pandemie gaande was. Wat niet het geval was. Ben sinds het begin van de ¨pandemie¨ letterlijk 2/3 dagen (licht) ziek geweest, geen snotneus griepje van niks. Godzijdank.

Ben wel blij dat ik het ¨vaccine¨ niet heb genomen. Wat ook nooit gaat gebeuren. En ook nooit ben getest(ben mishandeld), wat ook nooit gaat gebeuren. En nooit een masker heb gedragen (1 keer ,moest van mn ouders:) ) Maar dat gaat ook nooit gebeuren. Laat de nieuwe ¨pandemie¨ maar komen. We hebben ze door die mensen :)
[..]
[ afbeelding ]

Kampioenuh :)
Let op je taalgebruik richting anderen!

En kampioenen nu uh! Maar 2e voelt wel als kampioenschap :)
Lach met een schone bips
pi_209054210
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Let op je taalgebruik richting anderen!

En kampioenen nu uh! Maar 2e voelt wel als kampioenschap :)
Met ratten bedoel ik oplichters als Koopmans, Van Ranst etc :7

Nee bedoel de bekerwinst :) die voelde een dag als kampioenschap. Plek 2 is sowieso niet goed genoeg. voor PSV.
pi_209054247
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dezelfde griepvaccins die maar een gok zijn of ze werken?
En waarom is dat een gok volgens jou, en welke ontwikkelingen zijn er gaande om in de toekomst dat gokelement te verwijderen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209054250
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
opsluiten van bejaarden? jeugd die niet uit kon gaan om zich te ontwikkelen zoals wij konden is dan maar een opoffering?

Dat is pas egoisme!
Dus niet uit kunnen gaan is erger dan in een gebouw opgesloten zitten en geen direct contact met anderen mogen hebben.

Bijzonder.
pi_209054254
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het onmenselijke waren de lockdowns, ieder weldenkend mens weet dat ze niet bij een zwak oud familielid langs moeten gaan...
Dus iemand die kwetsbaar is voor het virus had 3 jaar lang geen contact met anderen mogen hebben.
pi_209054255
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik speel hier niet op de man, ik reageer precies op de manier die jij vaak doet. En ik noem je geen naam, dus op de man? neh, wel leuk dat je het weer probeert te draaien :)
...noemt zegt meer dan genoeg over hoe jij je laat zien als mens. Misschien moet je even een "time out" nemen. Want wat jij hiermee beweert staat dus voor jou als mens...

Dat is op mij persoonlijk gericht, dus op de man.
pi_209054258
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:16 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Poeh poeh, dat was erg hoor.. Die jongeren hadden niet in een oorlog geboren moeten worden.. "we mogen niet uit" o wat erg.
In oorlogstijd mag je je niet verdedigen, want dan ben je de agressor en zorg je voor onnodig veel slachtoffers, weet ik van een ander topic.
pi_209054347
Als ik dit topic zo lees maak ik me meer zorgen eigenlijk over een volgende pandemie. Aangezien uitbraken van nieuwe ziektekiemen toenemen met een toenemende bevolking, en dan ook meer kans hebben uit te groeien tot een pandemie, komt die er zeker wel. Dat zie je ook in de toename van epidemien van nieuwe ziekten de afgelopen 50-100 jaar (Spaanse griep, ebola, HIV, SARS, MERS, SARS-CoV-2, Mexicaanse griep, west-Nijl, Crimea-Congo, Marburg, etc).
Zeker als het geen coronavirus is, zullen we weer moeten handelen met weinig kennis. En als het wel een coronavirus is, kan het goed dat die behoorlijk anders te werk gaat en veel meer impact kan hebben. Ik denk dat er redelijk wat meer mensen dan weigeren voorzichtig te zijn, omdat het met Covid ook allemaal wel meeviel (voor een groot deel door de vaccins, maar dat vergeten ze dan even, altijd lastig in te schatten hoe vaak je niet ziek werd, of hoeveel minder je ziek werd). Het grote probleem nu was dat er een nieuw virus was waar niemand mee te maken had gehad, ook niet in hun jeugd. Niemand had immuniteit. Er is heel veel gezondheidsschade voorkomen door mensen een eerste natuurlijke infectie door te laten maken nadat ze gevaccineerd waren. Inmiddels is het immuunsysteem van vrijwel iedereen meerdere keren uitgedaagd, en heeft een infectie minder impact, daar hebben de vaccins, ook al werken ze nu niet meer, en werken ze bij huidige varianten minder, een flinke rol in gespeelt. De T-cellen zijn geprimed en gediversifieerd, de immuunsystemen kunnen het steeds beter 'alleen' af. Ik verwacht wel dat kwetsbare groepen jaarlijks een booster aangeboden zullen krijgen, en als ik in zo'n groep zou vallen zou ik die ook zeker nemen als ik bij eerdere prikken geen of weinig bijwerkingen had gehad.
pi_209054488
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Welk werk is dat dan?
32 jaar werkzaam binnen in een grote zorginstelling waarvan zo'n 18 jaar als beveiligingsbeambte /meldkamer
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209054504
---- Verwijderd bericht

Laat maar ook eigenlijk. Zit ik straks na m'n werk weer m'n vrije avond te typen.
Deze discussie gaat toch eindeloos door.

Succes allen! :)

Bonus:

Voor Covid was alles beter.
In 2015 bijvoorbeeld.

De prime Minister van Maleisië: Mahathir Mohamad beweerde in 2015 dat de elite de wereldbevolking drastisch wil in krimpen. Stukje van deze meer dan 7 uur durende bijeenkomst "Full International Conference “The New World Order” a Recipe of War & Peace. 9 Maart 2015 Putrajaya International Convention Centre"

[ Bericht 17% gewijzigd door Monomeism op 08-05-2023 06:38:14 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209054652
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:16 schreef BjG956 het volgende:

[..]
Poeh poeh, dat was erg hoor.. Die jongeren hadden niet in een oorlog geboren moeten worden.. "we mogen niet uit" o wat erg.
Zelfs in de oorlog gingen jongeren uit.
Je zou maar 15-16 zijn geweest in 2019.
Sommigen van die jongeren (best veel) zijn er echt door beschadigd.
Maar dat maakt de angstige Boomer toch geen zak uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 08-05-2023 07:26:02 ]
Vakman pur sang
pi_209054663
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 02:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Als ik dit topic zo lees maak ik me meer zorgen eigenlijk over een volgende pandemie.
Wat is er eigenlijk zo erg aan wat meer oversterfte?
Dat heb ik nooit gesnapt.
Ouder vaccin
Mocht je toch overlijden, als het je tijd is is het je tijd.

We zijn zo bang voor de dood dat we voor een 0,02% kans daarvoor probleemloos ons (leuke)leven geven.
En jaren in eenzaamheid thuis vegeteren.
Vakman pur sang
pi_209055458
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 07:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelfs in de oorlog gingen jongeren uit.
Je zou maar 15-16 zijn geweest in 2019.
Sommigen van die jongeren (best veel) zijn er echt door beschadigd.
Maar dat maakt de angstige Boomer toch geen zak uit.
Nou, dan zijn dat sukkels, veel jongeren gingen gewoon op een andere manier uit.
Beetje flexibiliteit die je op die leeftijd wel hebt..
pi_209055521
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 06:08 schreef Monomeism het volgende:
---- Verwijderd bericht

Laat maar ook eigenlijk. Zit ik straks na m'n werk weer m'n vrije avond te typen.
Deze discussie gaat toch eindeloos door.

Succes allen! :)

Bonus:

Voor Covid was alles beter.
In 2015 bijvoorbeeld.

De prime Minister van Maleisië: Mahathir Mohamad beweerde in 2015 dat de elite de wereldbevolking drastisch wil in krimpen. Stukje van deze meer dan 7 uur durende bijeenkomst "Full International Conference “The New World Order” a Recipe of War & Peace. 9 Maart 2015 Putrajaya International Convention Centre"

Tja, iedereen snapt wel dat we met teveel zijn op deze planeet en daardoor een probleem hebben..
Dat is niet van de laatste jaren en ook niet exclusief voor de elite.
Probleem is echter hoe je dat gaat keren.
China had vroeger het eenkind beleid. Dat heeft niet echt gewerkt en kun je alleen maar doen bij een totalitaire staat.
Een andere techniek is het opschroeven van de welvaart.
Maar dat heeft als nadeel dat welvarende mensen meer grondstoffen etc verbruiken en meer uitstoten.
pi_209055804
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, iedereen snapt wel dat we met teveel zijn op deze planeet en daardoor een probleem hebben..
Dat is niet van de laatste jaren en ook niet exclusief voor de elite.
Probleem is echter hoe je dat gaat keren.
China had vroeger het eenkind beleid. Dat heeft niet echt gewerkt en kun je alleen maar doen bij een totalitaire staat.
Een andere techniek is het opschroeven van de welvaart.
Maar dat heeft als nadeel dat welvarende mensen meer grondstoffen etc verbruiken en meer uitstoten.
Hoe goed ben jij eigenlijk in de Engelse taal? Hoe krijg je het voor elkaar er een gezellige draai aan te geven? Hij heeft het hier niet over gezonde oplossingen en goede bedoelingen met deze wereld maar over een fanatiek moordende en oorlogszuchtige landen verslindende elite. Ik zal je vertellen. De rest van de wereld is het Westen spuugzat.
― Thomas Sowell
pi_209055897
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hoe goed ben jij eigenlijk in de Engelse taal? Hoe krijg je het voor elkaar er een gezellige draai aan te geven? Hij heeft het hier niet over gezonde oplossingen en goede bedoelingen met deze wereld maar over een fanatiek moordende en oorlogszuchtige landen verslindende elite. Ik zal je vertellen. De rest van de wereld is het Westen spuugzat.
Ik bewonder je naïviteit richting deze politicus.
  maandag 8 mei 2023 @ 10:48:56 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209055931
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
opsluiten van bejaarden? jeugd die niet uit kon gaan om zich te ontwikkelen zoals wij konden is dan maar een opoffering?

Dat is pas egoisme!
Kinderen die niet meer bij hun ouders op bezoek gingen, oudjes die geen mens meer zagen en werden opgesloten op hun kamertje, oudjes die een speciaal ouderenuurtje kregen om hun boodschapjes te kunnen doen, iedereen moest met een boog om ze heen lopen. Waanzin aangepraat door politici en de zogenaamde experts.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209055945
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 02:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Als ik dit topic zo lees maak ik me meer zorgen eigenlijk over een volgende pandemie. Aangezien uitbraken van nieuwe ziektekiemen toenemen met een toenemende bevolking, en dan ook meer kans hebben uit te groeien tot een pandemie, komt die er zeker wel. Dat zie je ook in de toename van epidemien van nieuwe ziekten de afgelopen 50-100 jaar (Spaanse griep, ebola, HIV, SARS, MERS, SARS-CoV-2, Mexicaanse griep, west-Nijl, Crimea-Congo, Marburg, etc).
Zeker als het geen coronavirus is, zullen we weer moeten handelen met weinig kennis. En als het wel een coronavirus is, kan het goed dat die behoorlijk anders te werk gaat en veel meer impact kan hebben. Ik denk dat er redelijk wat meer mensen dan weigeren voorzichtig te zijn, omdat het met Covid ook allemaal wel meeviel (voor een groot deel door de vaccins, maar dat vergeten ze dan even, altijd lastig in te schatten hoe vaak je niet ziek werd, of hoeveel minder je ziek werd). Het grote probleem nu was dat er een nieuw virus was waar niemand mee te maken had gehad, ook niet in hun jeugd. Niemand had immuniteit. Er is heel veel gezondheidsschade voorkomen door mensen een eerste natuurlijke infectie door te laten maken nadat ze gevaccineerd waren. Inmiddels is het immuunsysteem van vrijwel iedereen meerdere keren uitgedaagd, en heeft een infectie minder impact, daar hebben de vaccins, ook al werken ze nu niet meer, en werken ze bij huidige varianten minder, een flinke rol in gespeelt. De T-cellen zijn geprimed en gediversifieerd, de immuunsystemen kunnen het steeds beter 'alleen' af. Ik verwacht wel dat kwetsbare groepen jaarlijks een booster aangeboden zullen krijgen, en als ik in zo'n groep zou vallen zou ik die ook zeker nemen als ik bij eerdere prikken geen of weinig bijwerkingen had gehad.
Ondanks veel gemor heeft toch de overgrote meerderheid meegewerkt aan het bestrijden van Covid, inclusief vaccineren.
Ik denk dat het op zich wel gaat meevallen.
Bij Covid zagen we een lage mortaliteit en vooral letsel bij ouderen en mensen met een zwakke gezondheid.
Die mogen van sommigen best wel het slachtoffer worden van een pandemie. Natuurlijke selectie.
Of een volgende pandemie ook die bevolkingsgroepen target is natuurlijk afwachten. Op het moment dat die geen onderscheid maakt op leeftijd of gezondheid, of juist kinderen of jongeren gaat treffen, dan zien veel ontkenners van nu ook wel de ernst van de situatie en zal er meer bereidheid zijn om maatregelen op te volgen.
pi_209055961
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik bewonder je naïviteit richting deze politicus.
Leg jij dan maar eens uit waar hij het over heeft. Ik ben echt heel erg benieuwd.
― Thomas Sowell
pi_209056125
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, dan zijn dat sukkels, veel jongeren gingen gewoon op een andere manier uit.
Beetje flexibiliteit die je op die leeftijd wel hebt..
Inderdaad de zwakkeren, degene die niet durven, de meer verlegen figuren.
Maar die golden niet tijdens de crisis toch.
Het was het recht voor de Boomers die bang waren.
Vakman pur sang
pi_209056183
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Leg jij dan maar eens uit waar hij het over heeft. Ik ben echt heel erg benieuwd.
Heel kort samengevat, hij verspreidt propaganda voor zijn eigen gewin. Het is nogal naïef om te denken dat zo'n politicus het beste met je voor heeft.
pi_209056196
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Inderdaad de zwakkeren, degene die niet durven, de meer verlegen figuren.
Maar die golden niet tijdens de crisis toch.
Het was het recht voor de Boomers die bang waren.
Alsof die wel uit mochten gaan...

Verder is het ook een stukje solidariteit, als je een jongere in je midden hebt die verlegen is, die erbij te betrekken.
  maandag 8 mei 2023 @ 11:34:31 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209056274
twitter

Wat een man liegen en bedriegen met een stalen gezicht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209056295
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:35 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je Engels is kut 😆 Duidelijk draaikont.
Blijf maar lekker naïef :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')