abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209056470
Hét bewijs voor een moordende elite die ons kapot wil maken is vooralsnog een vaag Twitter-filmpje waarbij een oud-premier van een weinigzeggend land als Maleisië wat dingen roept, hoogstwaarschijnlijk voor eigen gewin?
pi_209056517
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:52 schreef Raw85 het volgende:
Hét bewijs voor een moordende elite die ons kapot wil maken is vooralsnog een vaag Twitter-filmpje waarbij een oud-premier van een weinigzeggend land als Maleisië wat dingen roept, hoogstwaarschijnlijk voor eigen gewin?
Wie zal het zeggen? Ik weet het niet.
De shit is al bezig toch? De USA zit al in Taiwan nog voor ze klaar (denken te zijn) met de Russen. De banken zijn naar de klote. Ik weet verder niet wat de intenties zijn van deze Minister.
Bepaal jij dat maar zelf.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209056770
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ondanks veel gemor heeft toch de overgrote meerderheid meegewerkt aan het bestrijden van Covid, inclusief vaccineren.
Ik denk dat het op zich wel gaat meevallen.
Bij Covid zagen we een lage mortaliteit en vooral letsel bij ouderen en mensen met een zwakke gezondheid.
Die mogen van sommigen best wel het slachtoffer worden van een pandemie. Natuurlijke selectie.
Of een volgende pandemie ook die bevolkingsgroepen target is natuurlijk afwachten. Op het moment dat die geen onderscheid maakt op leeftijd of gezondheid, of juist kinderen of jongeren gaat treffen, dan zien veel ontkenners van nu ook wel de ernst van de situatie en zal er meer bereidheid zijn om maatregelen op te volgen.
Het narratief van de ontkenners zal overigens niet veranderen:
-De ziekte is minder erg dan men doet denken
-Vaccins zijn gevaarlijk
-Vaccins werken niet
-Vrijheid!

Dat was het geval bij Spaanse griep, bij de introductie van het polio-vaccin, SARS-CoV-2, en zal ook bij een volgende weer hetzelfde het geval zijn.

Dit boek, Pale Rider, uit 2018, over de Spaanse Griep, legt heel veel paralellen bloot met SARS-CoV-2: https://www.bol.com/nl/nl/p/pale-rider/9200000087001641/?bltgh=vjsaYQFj5hRrMneTEKlMrQ.2_11.23.ProductTitle
pi_209056863
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 23:32 schreef BjG956 het volgende:

[..]

De anti vaxers hadden een waanzinnig idee over de overheid. Als je er logisch over nadenkt dan is het waanzinnig. Zij deden namelijk alsof de overheid expres foute dingen in de vaccins zou doen om de mensheid te decimeren. Maar dat de overheid daarmee juist de volgzame schaapjes zou verwijderen en niet de mensen waar ze niets aan hadden (die rebels waren) ontging ze blijkbaar.. Dan zou de overheid wel heel dom zijn om de volgzamen dood te laten gaan en de rebellen te sparen..

Dit heb ik ook meermaals aangehaald, ook hier, maar er is nog nooit iemand op ingegaan.
pi_209061205
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:56 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Wie zal het zeggen? Ik weet het niet.
De shit is al bezig toch? De USA zit al in Taiwan nog voor ze klaar (denken te zijn) met de Russen. De banken zijn naar de klote. Ik weet verder niet wat de intenties zijn van deze Minister.
Bepaal jij dat maar zelf.
De VS zit al decennialang in Taiwan.
Verder is Oekraïene een soevereine staat, die mag zelf beslissen of ze de VS binnen laten of niet.
En Rusland kan de oorlog vandaag stoppen door gewoon Oekraïene te verlaten.
Vreemd genoeg komt dat nooit bij iemand op.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209061214
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:35 schreef Samhain het volgende:

[..]
Dit heb ik ook meermaals aangehaald, ook hier, maar er is nog nooit iemand op ingegaan.
Nee, dat soort ongemakkelijke vragen worden snel vergeten.
pi_209062322
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
De VS zit al decennialang in Taiwan.
Verder is Oekraïene een soevereine staat, die mag zelf beslissen of ze de VS binnen laten of niet.
En Rusland kan de oorlog vandaag stoppen door gewoon Oekraïene te verlaten.
Vreemd genoeg komt dat nooit bij iemand op.
Ik ga nog even Redacted kijken. Misschien heeft Douglas Macgregor nog wat te melden.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  maandag 8 mei 2023 @ 19:25:59 #283
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_209062349
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:23 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ga nog even Redacted kijken. Misschien heeft Douglas Macgregor nog wat te melden.
Ja maar dit zie je niet terug in de cijfers van de onverklaarbare oversterfte.
Dare to embark on a visionary journey through the fragmented unconscious of the West, and with courage, face the Shadow.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 mei 2023 @ 20:02:40 #284
485843 crew  Jippie
pi_209063026
Gekibbel en off-topic weggeveegd }:|
  maandag 8 mei 2023 @ 20:07:52 #285
238543 Buuvie
FOK!ster des Vaderlands
pi_209063126
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O- _O- :W
[..]
8)7

Anyway, Rusland mag dus gewoon de inwoners van dat gebied vermoorden.
Ik ga niet serieus daarop reageren.
Dat zeg ik niet.
Voor de duidelijkheid: NIEMAND mag klooien met mensenlevens.
Maar dat wordt wel gedaan.

En daar vind ik wat van.
Dare to embark on a visionary journey through the fragmented unconscious of the West, and with courage, face the Shadow.
pi_209063207
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef Buuvie het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet.
Voor de duidelijkheid: NIEMAND mag klooien met mensenlevens.
Maar dat wordt wel gedaan.

En daar vind ik wat van.
Het is wel supervaag dat je het bestaan ontkent van een land dat zelfs door Rusland is erkend als een onafhankelijk soeverein land.
pi_209066431
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_209066520
quote:
Je roept maar wat in het wilde weg. Correlatie is ver te zoeken.
pi_209066784
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:46 schreef illusions het volgende:

[..]
Je roept maar wat in het wilde weg. Correlatie is ver te zoeken.
Op zich heeft hij wel gelijk.
Niemand gelooft natuurlijk dat je naar de klote kunt gaan door drugs...
Zeker niet van die pillen, want daarvan is exact bekend wat er in zit en wat het (op latere termijn) met je lichaam doet.
pi_209066793
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 00:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op zich heeft hij wel gelijk.
Niemand gelooft natuurlijk dat je naar de klote kunt gaan door drugs...
Zeker niet van die pillen, want daarvan is exact bekend wat er in zit en wat het (op latere termijn) met je lichaam doet.
Oh,vertel eens? wat doet het op latere termijn met je lichaam?
pi_209067002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 00:38 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Oh,vertel eens? wat doet het op latere termijn met je lichaam?
Niks natuurlijk.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 07:52:06 #292
16715 Mylene
*schatje*
pi_209067380
Vaccinatieschadeclaim bij Janssen kan de eerste van vele worden

quote:
Janssen heeft die claim reeds afgewezen en verwijst in een reactie aan het FD naar een eerdere uitspraak van minister Ernst Kuipers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). Die liet weten in antwoord op Kamervragen van Wybren van Haga (Groep van Haga) dat de voorwaarden waaronder de staat bereid is schade te vergoeden 'zijn geregeld in de aankoopcontracten van de vaccins tussen de overheid en de producenten'. Dat betekent dat Janssen meent dat de man zijn claim bij de staat moet indienen. Bovendien staat een causale relatie volgens Janssen niet vast, de man zou de aandoening ook 'spontaan' hebben kunnen krijgen, zo schrijft Janssens advocaat aan de man.

Het ministerie van VWS erkent echter ook geen aansprakelijkheid, zo heeft het de man inmiddels laten weten. Het ministerie vindt - zo blijkt uit een reactie van diens advocaat aan de man - dat hij met klachten over de gebrekkige werking juist bij de farmaceut zelf moet zijn. Ook claimt het ministerie in zijn antwoord aan de man dat de staat niet aansprakelijk is omdat vaccinatie 'vrijwillig' heeft plaatsgevonden.
pi_209068840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 07:52 schreef Mylene het volgende:
Vaccinatieschadeclaim bij Janssen kan de eerste van vele worden
[..]
Ook claimt het ministerie in zijn antwoord aan de man dat de staat niet aansprakelijk is omdat vaccinatie 'vrijwillig' heeft plaatsgevonden.
Wat dat betreft blijven het natuurlijk smeerlappen.
pi_209100231
twitter
pi_209100267
quote:
‘Als je miljoenen mensen gaat vaccineren, moet je de ogen niet sluiten voor het feit dat sommigen daar schade of ernstige schade van ondervinden.’

Als je dat 2 jaar geleden zei was je een extreemrechtse wappie _O-
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:09:17 #296
16715 Mylene
*schatje*
pi_209100569
twitter
pi_209100751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ twitter ]
twitter
pi_209103104
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
‘Als je miljoenen mensen gaat vaccineren, moet je de ogen niet sluiten voor het feit dat sommigen daar schade of ernstige schade van ondervinden.’

Nee, dat type wappie probeert hiermee te verdoezelen dat ze destijds riepen dat iedereen er binnen 2 jaar aan zou gaan.
pi_209103140
pi_209104441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Als je honderden miljoenen mensen met een placebo prikt, en waarschijnlijk zelfs als je ze niet eens prik, maar zegt dat je ze prikt, zullen er ook mensen ziek worden in de dagen erna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')