Had ze geen vader(figuur) in Mexico dan?quote:Op zondag 30 april 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Eunice mist gewoon een vaderfiguur in haarvleven, die denkt te vinden in oudere ( witte) rijke mannen.
Die kent ze niet eens ( zei ze zelf,)quote:Op zondag 30 april 2023 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Had ze geen vader(figuur) in Mexico dan?
Dat zeg ik net in het vorige topic grapjasquote:Op zondag 30 april 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Ergens denk ik dat haar ex veel ouder is.
En wat doet zij dan, qua werk?quote:Op zondag 30 april 2023 16:59 schreef Judiwi het volgende:
Volgens mij hoorde ik Eunice zeggen in rl wel een man te willen gebben die werkt. Jw heeft al bijna zijn pensioen te pakken.
Nog veel ouder dan 11 jaar (grapjas) zo ziet hij er in ieder geval wel uit ( ouder dan 51)quote:Op zondag 30 april 2023 17:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik net in het vorige topic grapjas![]()
![]()
Haar ex is 11 jaar ouder en Eunie valt op oudere mannen
Daarom is alles wat ze over JW zijn leeftijd zegt ook behoorlijk tegenstrijdig
Lekker oppervlakkig weer.quote:Op zondag 30 april 2023 16:59 schreef Judiwi het volgende:
Volgens mij hoorde ik Eunice zeggen in rl wel een man te willen gebben die werkt. Jw heeft al bijna zijn pensioen te pakken.
Eunice (42)quote:
Nou ja ze had het over haar ex , dus is dat het enige referentie puntje waar wij het over kunnen hebbenquote:Op zondag 30 april 2023 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nog veel ouder dan 11 jaar (grapjas) zo ziet hij er in ieder geval wel uit ( ouder dan 51)
En wat houdt dat in?quote:Op zondag 30 april 2023 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice (42)
Allround medewerker textielbedrijf
Aan de foto's re zien schat ik hem ouder in.quote:Op zondag 30 april 2023 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja ze had het over haar ex , dus is dat het enige referentie puntje waar wij het over kunnen hebben
Nu met JW die 20 jaar ouder is kan het alle kanten op
Ik heb nooit foto's van haar ex gezien dus ik heb geen ideequote:Op zondag 30 april 2023 17:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Aan de foto's re zien schat ik hem ouder in.
Geen verkoopster denk ik.quote:
Vorige week ook al.toen ging hij uien hakken.quote:Op zondag 30 april 2023 17:14 schreef Puzzie het volgende:
JW die gaat helpen kokenDe wonderen zijn de wereld nog niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |