Te vroeg binnengehaaldquote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Hoezo is Max genaaid? Ik snap het even niet.
Kijk eens naar de huidige stand.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Je kan niet voorspellen dat het een SC wordtquote:Op zondag 30 april 2023 13:25 schreef DX11 het volgende:
Zelfs ik zag dat Max beter 1 rondje kon wachten met de stop, ruim voordat hij de opdracht kreeg. Waarom zag red bull het dan niet?
De vraag die we ons allemaal stellen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:25 schreef DX11 het volgende:
Zelfs ik zag dat Max beter 1 rondje kon wachten met de stop, ruim voordat hij de opdracht kreeg. Waarom zag red bull het dan niet?
Door Nyck DeCrash.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Omdat die nu 3e staat ipv 1equote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Je kan het wel even afwachten omdat de kans bestaatquote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan niet voorspellen dat het een SC wordt
Pitstop tijdens race 20 secondenquote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Voor hetzelfde geld is die safety car ook een ronde later inderdaad.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op een straat circuit met een auto die overdwars staat? Natuurlijk wel. (En ja dat gebeurde ruim voor het box commando)quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De slaven uit Qatar gaan nu op de boot.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat iemand nog die auto opruimen daar?
Waaat?? Alle races buiten de eerste keer zijn topquote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef PzKpfw het volgende:
Baku is wel by far het saaiste circuit op de kalender.
Ging in de pit vlak voor de SC, daarmee verliest hij op de auto's die tijdens de SC pitten en verliest zo 2 posities.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Breekfast het volgende:
Ja, daarom haalden ze Verstappen binnen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef MoreDakka het volgende:
Domme beslissing van Red Bull, dit werd 100% een SC, dat kon iedereen zien.
False.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef PzKpfw het volgende:
Baku is wel by far het saaiste circuit op de kalender.
Dit ademt toch totaal geen sfeer man. Saaie rechte stukken, amper publiek in beeld. Het lijkt net een spookstad.quote:Op zondag 30 april 2023 13:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waaat?? Alle races buiten de eerste keer zijn top
Zijn ophanging breekt af.quote:Op zondag 30 april 2023 13:26 schreef Newone82 het volgende:
Ik werd gisteren nog verketterd dat Nyck zo slecht was.
Hij is gewoon geen F1 materiaal. Rot op Nyck uit F1, je hebt er niks te zoeken
Ah ja, hij werd dus nog net voor de safety car binnengehaald. Ik dacht even dat dit exact gelijk liep.quote:Op zondag 30 april 2023 13:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ging in de pit vlak voor de SC, daarmee verliest hij op de auto's die tijdens de SC pitten en verliest zo 2 posities.
Dat commando wat wij horen is niet live hè.quote:Op zondag 30 april 2023 13:27 schreef DX11 het volgende:
[..]
Op een straat circuit met een auto die overdwars staat? Natuurlijk wel. (En ja dat gebeurde ruim voor het box commando)
Dan pit je een ronde later in plaats van ervoor?quote:Op zondag 30 april 2023 13:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is die safety car ook een ronde later inderdaad.
Prima races hier. Top circuitquote:Op zondag 30 april 2023 13:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit ademt toch totaal geen sfeer man. Saaie rechte stukken, amper publiek in beeld. Het lijkt net een spookstad.
Je hebt hier gewoon drs. Perez is prima in te halen.quote:Op zondag 30 april 2023 13:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit wou ik net posten. Het had erger kunnen zijn maar de overwinning wordt wel lastig nu.
Live opgenomenquote:Op zondag 30 april 2023 13:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat commando wat wij horen is niet live hè.
Wisten ze bij RB al van de crash van DEV? als dat zo was dan snap ik het inderdaad ook niet.quote:Op zondag 30 april 2023 13:29 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Dan pit je een ronde later in plaats van ervoor?
quote:Mention Alert
30-04-2023 @ 13:29:41
@Wereldgozer heeft je zojuist genoemd in topic "Darts / PDC European Tour #26: Snackpot Lewis a bye"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |