abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208971941
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
Uit je verwijderde bericht
[..]
gewoon niet meer doen!
Dat gebeurt toch ook gewoon op scholen? En dan wordt er bij gezegd dat de kinderen niets aan anderen (vooral de ouders) mogen vertellen. Alsof ze weten dat ze met iets onwenselijks organiseren.
pi_208972030
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:25 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Die lijst van mensen die door mensen zoals jij worden beschuldigd van pedofilie is waarschijnlijk te lang om te plaatsen. Ik zal er een kleine greep uit doen:

Joe Biden
Mark Rutte
Prinses Beatrix
Jaap van Dissel
Ik zal even aan Ashley Biden vragen wat zij denkt. De rest heb ik niks mee.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:37:23 #78
323401 Kijkertje
met filter
pi_208972130
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat gebeurt toch ook gewoon op scholen? En dan wordt er bij gezegd dat de kinderen niets aan anderen (vooral de ouders) mogen vertellen. Alsof ze weten dat ze met iets onwenselijks organiseren.
Nee dat gebeurt niet.

Jouw eerdere voorbeeld:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208972265
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Drag shows zijn prima hoor, leuk voor de volwassenen die het willen zien. En de geschikte plek daarvoor was altijd in 21+ clubs en bars. Waarom er sinds kort ineens de drang is dit te richten op een jonger en minderjarig publiek is juist de vraag.
Van mij hoeft het ook niet, maar laat die keuze lekker aan de ouders. Waarom zou de overheid zich daarmee moeten bemoeien?

Nogmaals, waarom denken figuren in jouw hoek direct aan misbruik? Wat heb je dan voor smerige gedachten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208972282
quote:
85s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee dat gebeurt niet.

Jouw eerdere voorbeeld:

[ twitter ]
quote:
However, unedited versions of the image show that the performer was wearing opaque nude tights that covered their genitals, a fact that Yetman confirmed to the AP in a phone interview Monday.
Wanneer bijvoorbeeld de contouren zichtbaar zijn kan het nog steeds binnen indecent exposure vallen. Naakt is geen vereiste.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 1 mei 2023 @ 20:48:13 #81
485843 crew  Jippie
pi_208972322
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hard bewijs? of is het een via via/ onderbuikgevoelens bericht geweest? Gewoon geen koppeling maken met grooming als daar geen hard bewijs/ veroordeling van is. Ik blijf niet waarschuwen.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:48:16 #82
323401 Kijkertje
met filter
pi_208972325
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Wanneer bijvoorbeeld de contouren zichtbaar zijn kan het nog steeds binnen indecent exposure vallen. Naakt is geen vereiste.
Kijk dat is dus de manier waarop de republikeinen misbruik maken van zo'n wet. Nee dat is geen 'indecent exposure'.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208972385
quote:
81s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kijk dat is dus de manier waarop de republikeinen misbruik maken van zo'n wet. Nee dat is geen 'indecent exposure'.
quote:
Indecent exposure is the act of revealing one's genitals in public in a manner that is likely to offend others. Exposure is indecent under the law whenever a reasonable person would or should know that his act may be seen by others--for example, in a public place or through an open window--and that it is likely to cause affront or alarm. Indecent exposure is considered a misdemeanor in most states.

In U.S. v. Ferguson, the U.S. Court of Appeals for the Armed Forces laid down the elements of indecent exposure as:

“(1) That the accused exposed a certain part of the accused's body to public view in an indecent manner;

(2) That the exposure was willful and wrongful; and

(3) That, under the circumstances, the accused's conduct was to the prejudice of good order and discipline.”
En ook aan de drie voorwaarden wordt voldaan. Het is indecent exposure.

Wanneer je je benen opent en je draagt "opaque nude tights", dan mag je er van uit gaan dat het strak zit en er iets zichtbaar is. Daar hoeft het niet naakt voor te zijn. Verder is zijn handelen in overeenkomstig met de gestelde voorwaarden voor indecent exposure.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:55:22 #84
323401 Kijkertje
met filter
pi_208972416
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:53 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
En ook aan de drie voorwaarden wordt voldaan. Het is indecent exposure.

Wanneer je je benen opent en je draagt "opaque nude tights", dan mag je er van uit gaan dat het strak zit en er iets zichtbaar is. Daar hoeft het niet naakt voor te zijn. Verder is zijn handelen in overeenkomstig met de gestelde voorwaarden voor indecent exposure.
Nee daar valt het niet onder. Is er al een aanklacht dan? Nee dus.
pi_208972437
quote:
85s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee daar valt het niet onder. Is er al een aanklacht dan? Nee dus.
Daar valt het wel onder. Een aanklacht of gebrek daar aan is irrelevant.
  maandag 1 mei 2023 @ 20:56:51 #86
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208972440
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Van mij hoeft het ook niet, maar laat die keuze lekker aan de ouders. Waarom zou de overheid zich daarmee moeten bemoeien?

Nogmaals, waarom denken figuren in jouw hoek direct aan misbruik? Wat heb je dan voor smerige gedachten?
Je draait het weer om.

Drag optredens waren altijd gebonden aan deze criteria om dezelfde reden dat bv. optredens met strip of paaldansen dit zijn. Het is dus niet zo dat de overheid zich hier ineens mee is gaan bemoeien, dit was tot letterlijk een jaar of wat geleden common sense. Totdat progressieven (figuren in jouw hoek) het heldere idee kregen Drag Queen Shows te organiseren voor kinderen. Waarom? Waar komt ineens die drang vandaan? Tien jaar geleden was die er namelijk niet.
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hard bewijs? of is het een via via/ onderbuikgevoelens bericht geweest? Gewoon geen koppeling maken met grooming als daar geen hard bewijs/ veroordeling van is. Ik blijf niet waarschuwen.
Er is hier volgens mij wel een voorbeeld van geweest in de media. Newsweek had hier nog een artikel over geschreven. Of je het hier nu mee eens bent of niet, transparantie richting ouders is natuurlijk altijd belangrijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208972682
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je draait het weer om.

Drag optredens waren altijd gebonden aan deze criteria om dezelfde reden dat bv. optredens met strip of paaldansen dit zijn. Het is dus niet zo dat de overheid zich hier ineens mee is gaan bemoeien, dit was tot letterlijk een jaar of wat geleden common sense. Totdat progressieven (figuren in jouw hoek) het heldere idee kregen Drag Queen Shows te organiseren voor kinderen. Waarom? Waar komt ineens die drang vandaan? Tien jaar geleden was die er namelijk niet.
Geen idee, waarom is dat relevant? Als ouders hun kinderen mee willen nemen naar zo'n drag show, moeten ze dat toch zelf weten?

Of zie jij dat anders? En zo ja, waarom dan precies? Wat speelt er zich volgens jou allemaal af bij die drag shows? Of beter gezegd: in jouw hoofd?

Niemand verplicht conservatieve ouders om aan die maffe hype mee te doen. Zolang ze niemand kwaad doen, is er toch niks mis met drag shows voor kids?

Ik denk ook dat kinderen meer risico lopen om misbruikt te worden in een katholieke kerk.
pi_208972775
"Zolang ze niemand kwaad doen, is er toch niks mis"

He kijk, dat is het perfecte argument voor het Tweede Amendement en open carry.
  maandag 1 mei 2023 @ 21:23:31 #89
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208972859
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Geen idee, waarom is dat relevant? Als ouders hun kinderen mee willen nemen naar zo'n drag show, moeten ze dat toch zelf weten?

Of zie jij dat anders? En zo ja, waarom dan precies? Wat speelt er zich volgens jou allemaal af bij die drag shows? Of beter gezegd: in jouw hoofd?

Niemand verplicht conservatieve ouders om aan die maffe hype mee te doen. Zolang ze niemand kwaad doen, is er toch niks mis met drag shows voor kids?

Ik denk ook dat kinderen meer risico lopen om misbruikt te worden in een katholieke kerk.
Haha, natuurlijk is dat relevant, immers als het nog een algemene consensus zou zijn dat Drag Shows in 21+ clubs en bars behoren, was deze discussie er niet. Jij wilt langs de eigenlijke oorzaak heendraaien om vervolgens het probleem te leggen bij de reactie op de voorafgaande actie.

Nee Koos, die reactie is begrijpelijk, de voorafgaande actie is het probleem. En de vraag blijft dan ook hoe het komt dat er ineens een drang is ontstaan bij sommigen om Drag Shows te organiseren voor kinderen. Waarom moeten kinderen dat zien? Wat voegt dat toe? Waarom is dit nu ineens geschikt voor kinderen maar tien jaar geleden niet?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 1 mei 2023 @ 21:53:59 #90
485843 crew  Jippie
pi_208973290
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je draait het weer om.

[..]
Er is hier volgens mij wel een voorbeeld van geweest in de media. Newsweek had hier nog een artikel over geschreven. Of je het hier nu mee eens bent of niet, transparantie richting ouders is natuurlijk altijd belangrijk.
Was hier dan sprake van grooming? Want met die opmerking heb ik een probleem , zoals je weet.
Gewoon niet meer doen, niemand niet, ik blijf niet waarschuwen.
  maandag 1 mei 2023 @ 21:55:45 #91
323401 Kijkertje
met filter
pi_208973309
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Daar valt het wel onder. Een aanklacht of gebrek daar aan is irrelevant.
Natuurlijk valt dat er niet onder :D

Niks 'indecent' aan en als men dat toch vindt is er een rechter die daar over kan oordelen maar daar gaat het de Republikeinen niet om anders hadden ze wel een aanklacht ingediend dus is het wel degelijk relevant.
pi_208973328
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, natuurlijk is dat relevant, immers als het nog een algemene consensus zou zijn dat Drag Shows in 21+ clubs en bars behoren, was deze discussie er niet. Jij wilt langs de eigenlijke oorzaak heendraaien om vervolgens het probleem te leggen bij de reactie op de voorafgaande actie.

Nee Koos, die reactie is begrijpelijk, de voorafgaande actie is het probleem. En de vraag blijft dan ook hoe het komt dat er ineens een drang is ontstaan bij sommigen om Drag Shows te organiseren voor kinderen. Waarom moeten kinderen dat zien? Wat voegt dat toe? Waarom is dit nu ineens geschikt voor kinderen maar tien jaar geleden niet?
Maar waarom laat je die keuze nu gewoon aan de ouders? Waarom wil jij voor anderen bepalen dat drag shows ongepast zijn voor hun kids?

Dat begrijp ik oprecht niet.
pi_208973355
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:17 schreef QuidProJoe het volgende:
"Zolang ze niemand kwaad doen, is er toch niks mis"

He kijk, dat is het perfecte argument voor het Tweede Amendement en open carry.
Gezien de vele schietpartijen in de VS wordt er dus wel iemand kwaad gedaan. Die vergelijking slaat dus als een lul op een drumstel.

Verder moeten Amerikanen helemaal zelf weten hoe ze met wapens omgaan. Het zal mij persoonlijk een rotzorg zijn als er weer een schoolklas overhoop wordt geschoten.
pi_208973444
twitter

Laten we hopen dat DeSantis de Republikeinse nominatie verovert. Wat een circus wordt dat.
pi_208973446
quote:
85s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Natuurlijk valt dat er niet onder :D

Niks 'indecent' aan en als men dat toch vindt is er een rechter die daar over kan oordelen maar daar gaat het de Republikeinen niet om anders hadden ze wel een aanklacht ingediend dus is het wel degelijk relevant.
Sorry, ik vergeet steeds dat enkel de Autoriteit de werkelijkheid mag bepalen. De Aarde wachtte immers geduldig tot het toestemming van de Kerk kreeg om om de zon heen te mogen draaien.
pi_208973479
quote:
2s.gif Op maandag 1 mei 2023 21:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Was hier dan sprake van grooming? Want met die opmerking heb ik een probleem , zoals je weet.
Gewoon niet meer doen, niemand niet, ik blijf niet waarschuwen.
Kunnen we dan concluderen dat men niet eens mag afvragen of een handeling binnen de definitie van grooming valt of niet en daarover discussiëren? Dat moet toch kunnen? Het is immers geen beschuldiging.
pi_208973499
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Sorry, ik vergeet steeds dat enkel de Autoriteit de werkelijkheid mag bepalen. De Aarde wachtte immers geduldig tot het toestemming van de Kerk kreeg om om de zon heen te mogen draaien.
Grap is juist dat conservatief rechts juist gelooft dat dat niet zo is.
  maandag 1 mei 2023 @ 22:11:17 #98
323401 Kijkertje
met filter
pi_208973522
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tja dat jij het principe van een democratie/rechtsstaat niet begrijpt is jouw probleem. Dat jij iets 'indecent' vindt betekent niet dat iedereen dat vindt.
pi_208973557
quote:
10s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja dat jij het principe van een democratie/rechtsstaat niet begrijpt is jouw probleem. Dat jij iets 'indecent' vindt betekent niet dat iedereen dat vindt.
"Indecent exposure", niet "indecent".
  maandag 1 mei 2023 @ 22:14:40 #100
323401 Kijkertje
met filter
pi_208973580
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 22:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
"Indecent exposure", niet "indecent".
Precies. Daar valt dit dus niet onder. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')