JEZEBEEEEEEEEEELquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Zit even de running order te bekijken, en wel een paar waar ik echt weer zin in heb!
En een paar waarvan ik alweer vergeten was dat ze door waren naar de finaleBelgië, Finland oa
Ja dat was echt top met dat klappenquote:
Ik was deze hele opening al vergeten, moet ik eerlijk zeggen. Volgens mij heb ik pas bij het voorstellen van de landen ingeschakeldquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Zit even de running order te bekijken, en wel een paar waar ik echt weer zin in heb!
En een paar waarvan ik alweer vergeten was dat ze door waren naar de finaleBelgië, Finland oa
quote:
Ja met die doodenge ballonnenquote:
Ja dat was echt mooi en strakquote:
Ik bescherm hem met mijn leven Meke! Komt goed.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:09 schreef Meke het volgende:
@:billdauterive, kijk uit voor je banaan met Noorwegen in de buurt
Ja ik dacht even: HOE heeft die zich gekwalificeerd maarja big fivequote:
Ja prima! Ik ben oma toch wel zatquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik bescherm hem met mijn leven Meke! Komt goed.
Daar had Electric Callboy moeten staanquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dacht even: HOE heeft die zich gekwalificeerd maarja big five
Mehquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar had Electric Callboy moeten staan
Gelukkig gaan ze dit jaar in de herkansingquote:
Ja!!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Sam was ook wel geweldig hè. Vond het zo enig voor de UK.
Die hebben echt hun Anouk momentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Sam was ook wel geweldig hè. Vond het zo enig voor de UK.
Daar zat gewoon helium in hoor, het was geen hekserij dat die konden opstijgenquote:
Mwoah denk dat ze m iets minder sterk doorzetten dit jaar, maar geloof dat Mae iig niet laatste wordtquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar zat gewoon helium in hoor, het was geen hekserij dat die konden opstijgen
Hoop ik ook voor zequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dan moeten ze die kwaliteit wel vasthouden.
Ik had vanochtend nog Sentimentai aan, terwijl dat normaal helemaal niet mijn muziek isquote:
Wat kan ze zingen he, die meid?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Nu al moe van die schelle krijsstem van Laura Pausini.
Ja en dit met Fransquote:
Ja kan er niet iemand doorspoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |