Jaaa, Gerne.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:05 schreef Sableheart het volgende:
@:saboo, moet ik je aan de reminder list toevoegen?
Ik denk dat de meeste zangers van tegenwoordig met de technologie van destijds nog steeds prima zouden klinken. De nummers daarentegen zijn volgens mij wel heel erg afhankelijk van de techniek. Het verdwijnen van steeds meer melodie is iig deels het gevolg van de mogelijkheden van al die effecten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:13 schreef Saboo het volgende:
Lekker dit hoor, zonder al die galm en autotune. Af en toe een vals nootje is toch ook wel fijn.
Je vraagt je toch af hoeveel van de zang van vandaag de dag overeind zouden blijven met de technologie van toen.
Nouja onze eigen inzending dit jaar is wel het leidend voorbeeld dat technologie ook niet alles doet idd, qua zangtalent.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste zangers van tegenwoordig met de technologie van destijds nog steeds prima zouden klinken. De nummers daarentegen zijn volgens mij wel heel erg afhankelijk van de techniek. Het verdwijnen van steeds meer melodie is iig deels het gevolg van de mogelijkheden van al die effecten.
Grappig om te zien hoeveel ze met klanken doen, als ze in hun eigen taal moeten zingen. Al dat bang a bang en ding a dong (ok, niet dit jaar, maar tochquote:
Dit is Zweden, maar ligt inderdaad dicht bij Noors. Ik ken een paar woorden Noors, en kreeg aardig wat mee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:33 schreef Saboo het volgende:
Ik mis telkens welk land het is. Mijn vriend heeft in Denemarken gewoond en ik ben ooit begonnen met Zweeds leren. We hebben nu een weddenschap. (Ik denk Noors.
)
Leuk ditquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:38 schreef Sableheart het volgende:
Zwitserland daarentegen is weer vrolijk en melodisch
Nou inderdaad. Leuk hoor. De 4 leukste liedjes nog een keer. Dat ze daar de tijd voor konden maken...quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:31 schreef Sableheart het volgende:
Dus we gaan nog eens naar 4 liedjes luisteren...
Wow
Ach, we zijn nog altijd ruim voor 11 uur klaar. Da's tegenwoordig wel andersquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:36 schreef Saboo het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Leuk hoor. De 4 leukste liedjes nog een keer. Dat ze daar de tijd voor konden maken...
Klopt, maar toch. Je zit toch met je programmering.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ach, we zijn nog altijd ruim voor 11 uur klaar. Da's tegenwoordig wel anders
Geboren in 1950, ze was hier 19quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:39 schreef Saboo het volgende:
[..]
Klopt, maar toch. Je zit toch met je programmering.
Wat klinkt Leny Kuhr eigenlijk ouwelijk (niet negatief). Unieke stem. Zo oud was ze hier helemaal niet toch
Het kan zijn dat er volgende week een watch party is met 2022quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:46 schreef Sableheart het volgende:
volgende week is het 1 week voor het daadwerkelijke festival. Ik kan me voorstellen dat er dan meer te kijken is, maar mocht dat niet het geval zijn, zien we elkaar dan voor 1979?
In ieder geval tot dan, en bedankt voor je gezelschap, @:saboo !
(note to self: gebruik de reminder uit dit topic, die is completer)
En dit vind ik ook wel een goed idee mocht er animo voor zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht dat er nog een watch party georganiseerd zou worden maar dat ziet er toch niet naar uit. Is het misschien leuk idee om morgen de editie van 2022 terug te kijken ipv een oud jaar? Dan kunnen we over twee weken weer starten met de volgende retro
Ik heb in de SC al een paar mensen (half) weten over te halenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dit vind ik ook wel een goed idee mocht er animo voor zijn.
Ja het lijkt me alleen leuk als er een beetje een aardig aantal meedoetquote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb in de SC al een paar mensen (half) weten over te halen
Zit er ook nog een knappe vent aan die banaan van je?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk. ik ben er toch bijEn ik heb een banaan voor straks!
Ik blijf ook niet tot het bittere eind, maar de liedjes zijn wel weer leuk om mee te pikken.quote:
Haha ja maar wel confronterend om zo in beeld te zienquote:
Ja same denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik blijf ook niet tot het bittere eind, maar de liedjes zijn wel weer leuk om mee te pikken.
Haha, als dat zo was, dan was ik hier niet bijquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Zit er ook nog een knappe vent aan die banaan van je?![]()
Een groot deel daarvan is puntentelling, die kan je gerust overslaanquote:
Haha nee begrijpelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, als dat zo was, dan was ik hier niet bij
IK HOOR DE TWIIIIIIJFFFEEEEEEEEEEEL IN JE STEEEEMquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb 'm nu nog op mute staan want dit geloof ik allemaal wel.
heb zin in BITI ZDRAVAquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Zit even de running order te bekijken, en wel een paar waar ik echt weer zin in heb!
En een paar waarvan ik alweer vergeten was dat ze door waren naar de finaleBelgië, Finland oa
JEZEBEEEEEEEEEELquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Zit even de running order te bekijken, en wel een paar waar ik echt weer zin in heb!
En een paar waarvan ik alweer vergeten was dat ze door waren naar de finaleBelgië, Finland oa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |