Het is wel een oke nummertje, maar dat zoiets de winnaar wordt zegt wel iets over die periodequote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind dat een heerlijk guilty pleasure
Ja, maar dan ligt ie alvast klaar. Ik laat em ook rustig liggen, want er zit toch geen knappe man aan vast!quote:
Nee dat vind ik ook nog steeds bizarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Nee, dat was niet het publiek dat u hoorde
Ik vind de contrasten binnen ESF-subforum vaak mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, Finland, met dit lied had ik dus helemaal niets. Ik ga mijn tijd goed besteden en pak de banaan alvast.
Nee laten we het niet hopen, doen ze ineens de Hulk na op het podium ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop niet dat Finland dit jaar met weer zo'n raar liedje komt.
Ze gaan nu de Cha Cha Cha doenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop niet dat Finland dit jaar met weer zo'n raar liedje komt.
Sluwe truc, goed bedacht welquote:
Ja, maar ook een beetje valsspelerigquote:
Als ik geen bier meer had, had ik ook niet gewacht tot Portugal klaar was hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de contrasten binnen ESF-subforum vaak mooiIk kijk met plezier naar Jezebel maar ben wat te drinken gaan halen tijdens Saudade omdat ik daar niks mee heb, bij jou is het eigenlijk precies andersom
Traditionele dans, daar is niets geks aan. Prima keuze dusquote:
Gelukkig hebben ze ruim niet gewonnen, dus het heeft de competitie niet vervalstquote:
Traditionele dans in een ander jasje?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Traditionele dans, daar is niets geks aan. Prima keuze dus
Zelfs de Hulk kan hetquote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Traditionele dans, daar is niets geks aan. Prima keuze dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |