SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Daarom zei ik dat ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
De reis van Symph eindigt natuurlijk in zijn huidige woonplaats.
Hint: een heel iconisch 80s-nummer over een stad die vanavond al een keer eerder voorbij kwam.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik, ik heb namelijk nog geen idee
Vienna?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hint: een heel iconisch 80s-nummer over een stad die vanavond al een keer eerder voorbij kwam.
Ah die, die had ik er niet in, maar die kan welquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hint: een heel iconisch 80s-nummer over een stad die vanavond al een keer eerder voorbij kwam.
Dit is ZZ Top met ..... Chicago.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Mannen met baarden.... ik had ZZ Top verwacht met Viva Las Vegas
het is wel ZZ top, maar niet via las vegasquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Mannen met baarden.... ik had ZZ Top verwacht met Viva Las Vegas
Niet erin?!quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah die, die had ik er niet in, maar die kan wel
Ook primaquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel ZZ top, maar niet via las vegasZZ Top - Jesus just left Chicago
Inderdaad... nu je het zegt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt best veel op Gerard Cox met 't is weer voorbij, die mooie zomer.
Net een beetje anders, maar er is wel een sterke gelijkenis.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt best veel op Gerard Cox met 't is weer voorbij, die mooie zomer.
Net een beetje anders, maar er is wel een sterke gelijkenis.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Utereg me stadsie komt zeker niet meer?
Ja, kan me voorstellen dat die nog op je lijst staat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nog nooit in New Orleans geweest, wel vlakbij. Staat op de lijst van steden waar ik nog heen moet.
Ben je er geweest?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat die nog op je lijst staat.
Nee, dat niet. Maar staat ook wel op mijn lijst.quote:
Zolang je maar niks in het haardvuur mietertquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef Fogel het volgende:
Dit is vet lekker
Met goede muziek en drank is een kutte thesis minder kut
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang je maar niks in het haardvuur mietert
Kingston trio - tijuana jailquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:51 schreef Melting het volgende:
Stem komt me bekend voor. Wie is dit ook alweer?
Het zuiden, als je even niet op alle racisten let enzo, is lekker toevenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar staat ook wel op mijn lijst.
Sowieso zou ik wel eens naar een zuidelijke staat willen.
Dat zegt me dan weer niets.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kingston trio - tijuana jail
Echt de meest nare plek waar ik ook geweest ben, ben direct omgedraaid en terug gegaan, ik was serieus bang
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Utereg me stadsie komt zeker niet meer?
Wanneer ben je er geweest, dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kingston trio - tijuana jail
Echt de meest nare plek waar ik ook geweest ben, ben direct omgedraaid en terug gegaan, ik was serieus bang
Maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In 1992. Mijn ouders woonden toen in Laguna Beach (Orange County)quote:
Oeh, die is fantastischquote:
Leuk is nou niet direct het woord waar ik aan denkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In 1992. Mijn ouders woonden toen in Laguna Beach (Orange County)
Dacht leuk, ga even kijken daar, nou het was echt heel luguber.
Ik weet niet wanneer je wil beginnen aan je lijstje, maar ik zou niet te lang meer wachten, als je ze allemaal nog af wil strepen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Vienna staat ook nog steeds ergens op mijn lijst.
Ik verwacht er eigenlijk geen een af te strepen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je wil beginnen aan je lijstje, maar ik zou niet te lang meer wachten, als je ze allemaal nog af wil strepen.
Op mijn lijstje ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Vienna staat ook nog steeds ergens op mijn lijst.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk geen een af te strepen.
Barcelonaquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Melting het volgende:
Ik begin zo meteen overigens met een toepasselijk nummer.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk geen een af te strepen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Symphwas een erg leuke stedentrip
Volgende keer wel graag efficiënter je reis plannen, anders krijg je Rob Jetten op je dak.
Treinmuziek is goede muziek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Ik vond dit nummer wel toepasselijk om als eerste te draaien.
Wat is het onderwerp eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:03 schreef Fogel het volgende:
Nog 27 paginas met waarschijnlijk hoogwaardige prut
Zoals een wijs man ooit zei "you cannot polish a turd". Dat gevoel heb ik.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Symphwas een erg leuke stedentrip
Volgende keer wel graag efficiënter je reis plannen, anders krijg je Rob Jetten op je dak.
Kan er niet teveel over zeggen wegen zowel mijn eigen als hun privacy. Maar in het algemeen hoe je graph technology kan gebruiken om dingen in kaart te brengen waarvan er een groot aantal onzekerheden zijn. En die onzekerheden kunnen elkaar versterken of verzwakken.quote:
* Fogel gooit nog een muntje in de botsautoquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef Fogel het volgende:
Wel gvd, nu moet ik de muziek alweer harder zetten
Kan wel interessant zijn. Op mijn werk maken we er ook gebruik van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan er niet teveel over zeggen wegen zowel mijn eigen als hun privacy. Maar in het algemeen hoe je graph technology kan gebruiken om dingen in kaart te brengen waarvan er een groot aantal onzekerheden zijn. En die onzekerheden kunnen elkaar versterken of verzwakken.
Maar hun onderbouwing is gewoon *schenkt nog een glas rum in* ... dat dus.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:10 schreef DJ11 het volgende:
"From Paris to the Amsterdam Hilton"
We reizen rustig verder, hoor ik al
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef Fogel het volgende:
Zou 10cl rum genoeg zijn voor de resterende 20 paginas?
Als je heel snel leest welquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef Fogel het volgende:
Zou 10cl rum genoeg zijn voor de resterende 20 paginas?
20?quote:
Mag ik voorstellen het bieden te beginnen vanaf 25cl.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Dit is leuke muziek om poppetjes uit een thesis te knippen
Daar dachten ze in 1972 anders over.quote:
Is je vriendin niet thuis, of begint de rum te werken?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:27 schreef Fogel het volgende:
Geloof het of niet, maar ook dit gaat harder
Ze is in Londen, maar dat staat hier los van. De rum begint ook te werken, maar ook dat staat hier los van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Is je vriendin niet thuis, of begint de rum te werken?
Zeker...... smaak heb je wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze is in Londen, maar dat staat hier los van. De rum begint ook te werken, maar ook dat staat hier los van.
Je moet onderhand toch wel doorhebben dat ik een vrij uhhh gevarieerde muzieksmaak heb.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze staan al klaar om het te gaan repareren zie ik
De Antwerpse zanger:quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ben het label even kwijt, maar zo fijn dit
[..]
[..]
Het is bijna nieuwjaar, dus het kan weer.quote:
In onze vorige woonplaats was het iedere week oud en nieuw, en hier ook regelmatigquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ehhh.. Betty Boo, samen met Salt 'n Pepa ofzo?
quote:
Ik snap niet wat mensen daar leuk aan blijven vinden.quote:
Blijf het een raar iets vinden, op de gekste momenten vuurwerk. Vorige week 's nachts ook ineens, maar dat was waarschijnlijk de aankomst van PEC Zwolle bij het stadion...quote:
Ik snap daar ook niets vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen daar leuk aan blijven vinden.
Zeker, deze zingt een stuk beterquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Dit kind kan zo voor Nederland naar het Songfestival
Ze hebben het liedje aangepast, heb je dat gehoord? Anderhalve toon omhoog en flink wat backing vocals erbij.quote:
Ik heb het idee dat het gewoon op moet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Blijf het een raar iets vinden, op de gekste momenten vuurwerk. Vorige week 's nachts ook ineens, maar dat was waarschijnlijk de aankomst van PEC Zwolle bij het stadion...
Maar meestal is het totaal onverklaarbaar.
Die zijn momenteel aan het voetballen sinds 21.00.quote:
Zou ook kunnenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het gewoon op moet.
Ja, ik hoorde het gisteren. Was wel echt een verbetering overigens.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben het liedje aangepast, heb je dat gehoord? Anderhalve toon omhoog en flink wat backing vocals erbij.
Het blijft erg… ze gaan af als een gieter, maar op het esf forum blijft iedereen positief.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het gisteren. Was wel echt een verbetering overigens.
Mag hopen dat dat positieve tegen beter weten in is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het blijft erg… ze gaan af als een gieter, maar op het esf forum blijft iedereen positief.
Het is gewoon pure bagger
Blijft dan ook een geweldige plaat.quote:
Ze vinden het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat positieve tegen beter weten in is.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft dan ook een geweldige plaat.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen daar leuk aan blijven vinden.
Het lijkt erop dat ze het in deze versie wel een beetje fatsoenlijk kunnen zingen, maar het liedje is gewoon niet sterk genoeg. Het heeft totaal geen wow-factor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze vinden het helemaal geweldig.
Hoe dan?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt me bekend voor. Is het geen Noel Coward-liedje? (door hem geschreven, althans)
Het fatsoenlijk kunnen zingen was al wel een hele opluchting. Ik had wel medelijden met ze hoor, hoe ze heel Nederland over zich heen kregen. Het was natuurlijk verschrikkelijk en vals, maar dat wisten ze zelf ook wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het in deze versie wel een beetje fatsoenlijk kunnen zingen, maar het liedje is gewoon niet sterk genoeg. Het heeft totaal geen wow-factor.
Het getuigt van een slechte voorbereiding. Checken of nummers in de goede toonhoogte staan voor zanger en/of zangeres is zo'n beetje het eerste dat wij in onze coverband doen als we een nummer selecteren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het fatsoenlijk kunnen zingen was al wel een hele opluchting. Ik had wel medelijden met ze hoor, hoe ze heel Nederland over zich heen kregen. Het was natuurlijk verschrikkelijk en vals, maar dat wisten ze zelf ook wel natuurlijk.
Het is nog steeds niet toonzuiver. Wel iets minder vals maar de autotune vat nog steeds spontaan vlam, en haar timing is om te jankenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het fatsoenlijk kunnen zingen was al wel een hele opluchting. Ik had wel medelijden met ze hoor, hoe ze heel Nederland over zich heen kregen. Het was natuurlijk verschrikkelijk en vals, maar dat wisten ze zelf ook wel natuurlijk.
Objectionquote:
Ja, eens. En wat mij betreft mag de hele organisatie ook wel onder de loep worden genomen. Maar om de zangers zo af te branden vlak voor het ESF werkt wat mij betreft contra-productief. Hou hen juist in de luwte, zou ik zeggen. Ze moeten immers toch door.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het getuigt van een slechte voorbereiding. Checken of nummers in de goede toonhoogte staan voor zanger en/of zangeres is zo'n beetje het eerste dat wij in onze coverband doen als we een nummer selecteren.
De mensen achter de schermen daarentegen verdienen wel meer kritiek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doneer je mijn 0 punten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ObjectionIk was alleen maar één seconde later omdat ik "(part 1)" erachter typte.
Ik eis mijn 0 punten op.
Ja, inderdaad. Dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De mensen achter de schermen daarentegen verdienen wel meer kritiek.
Jan Smit is niet voor niets vertrokken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De mensen achter de schermen daarentegen verdienen wel meer kritiek.
Tja, het is gewoon allemaal het gevolg van de wijze van selecteren: interne selectie zonder bemoeienis van het publiek. Heeft successen gebracht (Anouk, Common Linnets, Duncan Laurence) maar inherent aan de methode is dat je ook mindere inzendingen hebt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eens. En wat mij betreft mag de hele organisatie ook wel onder de loep worden genomen. Maar om de zangers zo af te branden vlak voor het ESF werkt wat mij betreft contra-productief. Hou hen juist in de luwte, zou ik zeggen. Ze moeten immers toch door.
Het is nog geen 00.30 he. Reken je niet rijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet mooi op. Ik loop ineens fors in.
Jan Smit was in 2011 totaal lyrisch toen z'n vriendjes van 3JS optraden. "Dit kan niet meer mis", riep hij uitzinnig. De 3JS eindigden stijf onderaan in de halve finale.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Jan Smit is niet voor niets vertrokken.
Nu heb ik geen hoge pet van hem op, maar hierin steun ik hem wel.
Er is inderdaad nog genoeg keer 0 punten te verdienen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is nog geen 00.30 he. Reken je niet rijk.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:16 schreef Fogel het volgende:
Glas is leeg, nog 15 paginas te gaan.
Met wat interpolatie is dat dus 30cl rum te gaan.
En dan bel je hem op: zszssodeknetter gozer, wat heb jij een kutopstel geschrevenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:16 schreef Fogel het volgende:
Glas is leeg, nog 15 paginas te gaan.
Met wat interpolatie is dat dus 30cl rum te gaan.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan bel je hem op: zszssodeknetter gozer, wat heb jij een kutopstel geschreven
Fruitcake was een Nederlandse muziekband.quote:
My feet won't move ken ik wel. Vrolijk liedje.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Fruitcake was een Nederlandse muziekband.
De discogroep werd in 1980 werd opgericht door Jan-Paul Driessen en Rob Taekema. Jan-Paul Driessen is een broer van Ellert Driessen van de band Spargo. Hun eerste single "My Feet Won't Move" werd veel gedraaid op Hilversum 3 en bereikte begin 1981 de 8e positie in zowel de Nederlandse Top 40 als de Nationale Hitparade. In de TROS Top 50 werd zelfs de 7e positie bereikt. Het nummer zou in Nederland hun grootste succes blijven.
"I Like The Way" bereikte in het najaar van 1982 de 26e positie in de Nederlandse Top 40, de 30e positie in de Nationale Hitparade en de 29e positie in de TROS Top 50. De verdere singles waren minder succesvol en de band sterft een stille dood in 1984.
Hierna een bekende plaat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit kennelijk het onbekende hoekje van de uitzending
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zo kan je ook je muziek proberen te verkopen
Nee, ik kende hen niet. Moest ze googelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze artiesten wel kent.
[ afbeelding ]
Groenveld en Kokquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze artiesten wel kent.
[ afbeelding ]
Je kent ze wel, Melting draait ze om de week ofzo en hun hit Only lies ken je echt welquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kende hen niet. Moest ze googelen.
Met de nadruk op proberenquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze deden het niet onverdienstelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ga Only Lies later wel even draaien. Zegt me nu nog even niks.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kent ze wel, Melting draait ze om de week ofzo en hun hit Only lies ken je echt wel
Ik zou ze gewoon in rekening brengen als onkostenvergoeding voor je werk.quote:
Ik heb die momenten ook wel eens. Ook op mijn werk. Gelukkig controleer ik het dan meestal nog wel voor dat ik op versturen klik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al dagen last van niet meer normaal kunnen typen, ik weet best dat het met een q enzo was, ik ben spontaan dyslectisch geworden denk ik. Straks ga ik ook nog ‘ik wordt’ typen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb die momenten ook wel eens. Ook op mijn werk. Gelukkig controleer ik het dan meestal nog wel voor dat ik op versturen klik.
Maar ja, bij Melting draait het om de miliseconden natuurlijk
Dat heb je zojuist gedaanquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al dagen last van niet meer normaal kunnen typen, ik weet best dat het met een q enzo was, ik ben spontaan dyslectisch geworden denk ik. Straks ga ik ook nog ‘ik wordt’ typen
En dan gaad hij je nog kwotten ook voor je kunt verbederen. Altijdquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb die momenten ook wel eens. Ook op mijn werk. Gelukkig controleer ik het dan meestal nog wel voor dat ik op versturen klik.
Maar ja, bij Melting draait het om de miliseconden natuurlijk
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan gaad hij je nog kwotten ook voor je kunt verbederen. Altijd
Kijk zorro, die ontblote bovenlijven doen het toch goed, kennelijk.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk zorro, die ontblote bovenlijven doen het toch goed, kennelijk.
En sommige woorden ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging een weekmenu maken en typte 3 keer ratatouille opnieuw omdat het er voor mijn gevoel gek uitzag, maar elke keer typte ik uiteindelijk toch steeds hetzelfde en het was uiteraard gewoon goed.
Hersenen zijn raar
Oh ja, die dus. Ik kwam niet op zijn naam.quote:
Ook niet vervelendquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu aan de wijn in Frankrijk…
amateursquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar de rest ligt nu voor pampus op bed daardoor…
Gisteren en vandaag enkele wijnproeverijen gedaan.quote:
Protip; als je wijn wil proeven zonder dronken te worden, ga dan naar Jena. die wijn daar is gewoon niet weg te krijgen. Nog nooit een spuugbak zo vol gezien na een tastingquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag enkele wijnproeverijen gedaan.
Dat gaat soms wel hard, als je het niet uitspuugt…
Yep, de bestemming is Frankrijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
Goedenavond MadMaster. Ik dacht echt dat jij in Duitsland zat, maar kennelijk is het Frankrijk?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Protip; als je wijn wil proeven zonder dronken te worden, ga dan naar Jena. die wijn daar is gewoon niet weg te krijgen. Nog nooit een spuugbak zo vol gezien na een tasting
Dat doe je goed. Zoveel mogelijk landen aandoen. Maar een mooi gebied is het daar bij het drielandenpunt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, de bestemming is Frankrijk.
Ben wel door Duitsland gereden en op de terugweg overnachten we bij het drielandenpunt van Luxemburg, Duitsland en België…
Ik ken het niet, ben zelden in Luxemburg geweest…quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Zoveel mogelijk landen aandoen. Maar een mooi gebied is het daar bij het drielandenpunt.
Daar ben ik ooit een keer behoorlijk scheef op gegaan (niet goed maar wel lekker)quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag enkele wijnproeverijen gedaan.
Dat gaat soms wel hard, als je het niet uitspuugt…
Als je in Luxemburg bent, zou je even bij de Amerikaanse begraafplaats in Hamm langs kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het niet, ben zelden in Luxemburg geweest…
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je in Luxemburg bent, zou even bij de Amerikaanse begraafplaats in Hamm langs kunnen gaan.
Mooie begraafplaats. Best flink, maar niet te groot. Liggen er ook 5 van de originele Band of Brothers begraven.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Hier wordt het bedtijd.
Dank Melting! Fijne avond nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |