SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Daarom zei ik dat ook.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
De reis van Symph eindigt natuurlijk in zijn huidige woonplaats.
Hint: een heel iconisch 80s-nummer over een stad die vanavond al een keer eerder voorbij kwam.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik, ik heb namelijk nog geen idee
Vienna?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hint: een heel iconisch 80s-nummer over een stad die vanavond al een keer eerder voorbij kwam.
Ah die, die had ik er niet in, maar die kan welquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hint: een heel iconisch 80s-nummer over een stad die vanavond al een keer eerder voorbij kwam.
Dit is ZZ Top met ..... Chicago.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Mannen met baarden.... ik had ZZ Top verwacht met Viva Las Vegas
het is wel ZZ top, maar niet via las vegasquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Mannen met baarden.... ik had ZZ Top verwacht met Viva Las Vegas
Niet erin?!quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah die, die had ik er niet in, maar die kan wel
Ook primaquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel ZZ top, maar niet via las vegasZZ Top - Jesus just left Chicago
Inderdaad... nu je het zegt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt best veel op Gerard Cox met 't is weer voorbij, die mooie zomer.
Net een beetje anders, maar er is wel een sterke gelijkenis.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt best veel op Gerard Cox met 't is weer voorbij, die mooie zomer.
Net een beetje anders, maar er is wel een sterke gelijkenis.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Utereg me stadsie komt zeker niet meer?
Ja, kan me voorstellen dat die nog op je lijst staat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ben nog nooit in New Orleans geweest, wel vlakbij. Staat op de lijst van steden waar ik nog heen moet.
Ben je er geweest?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat die nog op je lijst staat.
Nee, dat niet. Maar staat ook wel op mijn lijst.quote:
Zolang je maar niks in het haardvuur mietertquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef Fogel het volgende:
Dit is vet lekker
Met goede muziek en drank is een kutte thesis minder kut
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang je maar niks in het haardvuur mietert
Kingston trio - tijuana jailquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:51 schreef Melting het volgende:
Stem komt me bekend voor. Wie is dit ook alweer?
Het zuiden, als je even niet op alle racisten let enzo, is lekker toevenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar staat ook wel op mijn lijst.
Sowieso zou ik wel eens naar een zuidelijke staat willen.
Dat zegt me dan weer niets.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kingston trio - tijuana jail
Echt de meest nare plek waar ik ook geweest ben, ben direct omgedraaid en terug gegaan, ik was serieus bang
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Utereg me stadsie komt zeker niet meer?
Wanneer ben je er geweest, dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kingston trio - tijuana jail
Echt de meest nare plek waar ik ook geweest ben, ben direct omgedraaid en terug gegaan, ik was serieus bang
Maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In 1992. Mijn ouders woonden toen in Laguna Beach (Orange County)quote:
Oeh, die is fantastischquote:
Leuk is nou niet direct het woord waar ik aan denkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In 1992. Mijn ouders woonden toen in Laguna Beach (Orange County)
Dacht leuk, ga even kijken daar, nou het was echt heel luguber.
Ik weet niet wanneer je wil beginnen aan je lijstje, maar ik zou niet te lang meer wachten, als je ze allemaal nog af wil strepen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Vienna staat ook nog steeds ergens op mijn lijst.
Ik verwacht er eigenlijk geen een af te strepen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je wil beginnen aan je lijstje, maar ik zou niet te lang meer wachten, als je ze allemaal nog af wil strepen.
Op mijn lijstje ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Vienna staat ook nog steeds ergens op mijn lijst.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk geen een af te strepen.
Barcelonaquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Melting het volgende:
Ik begin zo meteen overigens met een toepasselijk nummer.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht er eigenlijk geen een af te strepen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Symphwas een erg leuke stedentrip
Volgende keer wel graag efficiënter je reis plannen, anders krijg je Rob Jetten op je dak.
Treinmuziek is goede muziek.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Ik vond dit nummer wel toepasselijk om als eerste te draaien.
Wat is het onderwerp eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:03 schreef Fogel het volgende:
Nog 27 paginas met waarschijnlijk hoogwaardige prut
Zoals een wijs man ooit zei "you cannot polish a turd". Dat gevoel heb ik.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Symphwas een erg leuke stedentrip
Volgende keer wel graag efficiënter je reis plannen, anders krijg je Rob Jetten op je dak.
Kan er niet teveel over zeggen wegen zowel mijn eigen als hun privacy. Maar in het algemeen hoe je graph technology kan gebruiken om dingen in kaart te brengen waarvan er een groot aantal onzekerheden zijn. En die onzekerheden kunnen elkaar versterken of verzwakken.quote:
* Fogel gooit nog een muntje in de botsautoquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef Fogel het volgende:
Wel gvd, nu moet ik de muziek alweer harder zetten
Kan wel interessant zijn. Op mijn werk maken we er ook gebruik van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan er niet teveel over zeggen wegen zowel mijn eigen als hun privacy. Maar in het algemeen hoe je graph technology kan gebruiken om dingen in kaart te brengen waarvan er een groot aantal onzekerheden zijn. En die onzekerheden kunnen elkaar versterken of verzwakken.
Maar hun onderbouwing is gewoon *schenkt nog een glas rum in* ... dat dus.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:10 schreef DJ11 het volgende:
"From Paris to the Amsterdam Hilton"
We reizen rustig verder, hoor ik al
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef Fogel het volgende:
Zou 10cl rum genoeg zijn voor de resterende 20 paginas?
Als je heel snel leest welquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef Fogel het volgende:
Zou 10cl rum genoeg zijn voor de resterende 20 paginas?
20?quote:
Mag ik voorstellen het bieden te beginnen vanaf 25cl.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Dit is leuke muziek om poppetjes uit een thesis te knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |