Hij slentert al vanaf de eerste minuut, hoe houdt hij dat vol???quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Bern is ondertussen ook behoorlijk aan het slenteren. Benieuwd of hij het gaat halen.
Ik vindt Bern tegenvallen qua conditie en dat als gymleraar.
Als gymleraar loop je toch niet dagelijks lange afstanden?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Bern is ondertussen ook behoorlijk aan het slenteren. Benieuwd of hij het gaat halen.
Gymleraren doen zelf geen moer, ze geven alleen aan wat JIJ moet doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
dat is spelletjes zitvleesquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Net zoals ICE ook regelmatig loopt te schreeuwen/commanderenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gymleraren doen zelf geen moer, ze geven alleen aan wat JIJ moet doen![]()
Da's mijn school ervaring tenminste
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wel jammer dat bijna iedereen nu naar binnen is gegaan en de lopers niet meer aanmoedigt, je merkt aan Isaac dat ze net even liepen te dollen en hem dat wel goed doet.
Ik zag hem niet, maar hoorde Bern ook lachen en kletsen
Niet alleen nu..ik vind vaak dat hij sloom is met sporten. Als je hem samen met Babette ziet sporten dan gaat Babette veel harder door terwijl Bern vaak niet voluit gaat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Als gymleraar loop je toch niet dagelijks lange afstanden?
Zijn tactiek is om heel rustig te lopen en dat doet hij net zo lang als dat de rest bezig is. Vind het daarom net zo knap.
Ik ben blij dat de rest daar ook de bullshit gaat inzienquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wel jammer dat bijna iedereen nu naar binnen is gegaan en de lopers niet meer aanmoedigt, je merkt aan Isaac dat ze net even liepen te dollen en hem dat wel goed doet.
Ik zag hem niet, maar hoorde Bern ook lachen en kletsen
Als ik hun samen die oefening zie voorbereiden zie ik ze allebei fanatiek bezig. Bern vind dat leuk om te doen. Nu loopt hij inderdaad heel langzaam maar hij loopt in tegenstelling tot genoeg anderen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet alleen nu..ik vind vaak dat hij sloom is met sporten. Als je hem samen met Babette ziet sporten dan gaat Babette veel harder door terwijl Bern vaak niet voluit gaat.
Tja en supportmanager Jeff doet helemaal niet mee...Valt me ook tegenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Sort ofquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
is dit ice's Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella
Er zijn véél belangrijker zaken gaande in de Loodsquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Ice zou hem alleen moeten lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn véél belangrijker zaken gaande in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Isaac begint zijn verstand én de greep te verliezen.. heel aangenaam om te zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice zou hem alleen moeten lopen
met elk uur een andere deelnemer op zijn rug
Hij begint idd in vol tempo maar voor een gymleraar is hij snel uitgeblust.. dat vind ik dan..quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik hun samen die oefening zie voorbereiden zie ik ze allebei fanatiek bezig. Bern vind dat leuk om te doen. Nu loopt hij inderdaad heel langzaam maar hij loopt in tegenstelling tot genoeg anderen.
ik vind Bern vlees noch visquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij begint idd in vol tempo maar voor een gymleraar is hij snel uitgeblust.. dat vind ik dan..
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja en supportmanager Jeff doet helemaal niet mee...Valt me ook tegen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Daar had Babette het vanmorgen over tegen Isaac, volgens mij had hij daar nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Babette is ook niet zo van het sporten, maar loopt vandaag zelfs Isaac eruitquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.
paddle en badmintonquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.
Nou Babette sport best wel hoor. Zeker nu het beter weer wordt en ze het buiten kunnen doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is ook niet zo van het sporten, maar loopt vandaag zelfs Isaac eruit
ik heb hem hier zien volleyballen, badmintonnen en tafeltennissen (en slagballen)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar nog altijd minder snel dan die andere die nu geen 9 uur gelopen hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij begint idd in vol tempo maar voor een gymleraar is hij snel uitgeblust.. dat vind ik dan..
jij gelooft dat Ice dit zelf heeft bedacht?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat Febo eerder pissed-off is met Isaacs mallotige loopgrapje.. extra avond en nachtshifts in het weekend ook nog
Volgens mij heeft hij geen idee waar dat ligtquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Nee, totaal niet sportief...Maar heeft sportmanagement gedaan.. Snap het ook niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gelooft dat Ice dit zelf heeft bedacht?![]()
![]()
Isaac=Febo dus dat is gewoon onderling geregeld.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat Febo eerder pissed-off is met Isaacs mallotige loopgrapje.. extra avond en nachtshifts in het weekend ook nog
Ah... U heeft een puntquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gelooft dat Ice dit zelf heeft bedacht?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |