abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208965150
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Allang gescheiden inmiddels.
Achternaam had ik niet paraat.
  maandag 1 mei 2023 @ 11:09:25 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208965160
quote:
Poolse klusservice bellen.
pi_208965208
Oprotten met die rugsponsor man. Ik heb echt het idee dat grote namen zich beetje afhouden vanwege 't rauwe randje, wat andere clubs ook hebben maar bij ons gewoonweg meer wordt uitgemeten in de media. Kost je gewoon miljoenen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_208965395
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oprotten met die rugsponsor man. Ik heb echt het idee dat grote namen zich beetje afhouden vanwege 't rauwe randje, wat andere clubs ook hebben maar bij ons gewoonweg meer wordt uitgemeten in de media. Kost je gewoon miljoenen.
wat maakt de naam daadwerkelijk uit voor je?
pi_208965406
ajax en psv hebben toch ook wat op hun rug voor de sponsors?

wat is dit voor gezeur om logische commerciële stappen? :')
  maandag 1 mei 2023 @ 11:37:59 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208965416
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat maakt de naam daadwerkelijk uit voor je?
Ik vind wel dat als je CL speelt, er best een positieve vibe om de club hangt je met wat beters op de proppen kan komen dan met name europarcs.

En zo'n rugsponsor, tsja als liefhebber is dat jammer maar volgens mij ontkom je er niet echt meer aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208965459
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind wel dat als je CL speelt, er best een positieve vibe om de club hangt je met wat beters op de proppen kan komen dan met name europarcs.

En zo'n rugsponsor, tsja als liefhebber is dat jammer maar volgens mij ontkom je er niet echt meer aan.
Je kunt het ook niet doen, maar het scheelt denk ik 1 of 2 topsalarissen :+
pi_208965500
Wat betalen ze voor die plek? Ik vind het godsgruwelijk lelijk daar niet van.
pi_208965554
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat maakt de naam daadwerkelijk uit voor je?
De naam? Het gaat erom dat we commercieel miljoenen mislopen omdat we nog met een goedkoop Europarcs rondlopen voor een jodenfooitje.

Nu ook weer met nieuwe trainingslijn, die betalen nog minder dan wat we ervoor hadden. Dat is toch niet gewenst lijkt me?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 mei 2023 @ 11:50:19 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208965569
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Je kunt het ook niet doen, maar het scheelt denk ik 1 of 2 topsalarissen :+
Ik lees her en der dat het nodig is om het verlies aan inkomsten door de verlenging van Europarcs te compenseren. Dat is gewoon commercieel wanbeleid.
pi_208965585
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:49 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
De naam? Het gaat erom dat we commercieel miljoenen mislopen omdat we nog met een goedkoop Europarcs rondlopen voor een jodenfooitje.

Nu ook weer met nieuwe trainingslijn, die betalen nog minder dan wat we ervoor hadden. Dat is toch niet gewenst lijkt me?
Ah zo, ja ik weet niet wat ze betalen en of dat een beetje marktconform is.

Of er easytoys op staat of een of andere goksite zou mij een worst wezen :+
pi_208965586
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik lees her en der dat het nodig is om het verlies aan inkomsten door de verlenging van Europarcs te compenseren. Dat is gewoon commercieel wanbeleid.
maar wie zegt dat?
pi_208965613
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ah zo, ja ik weet niet wat ze betalen en of dat een beetje marktconform is.

Of er easytoys op staat of een of andere goksite zou mij een worst wezen :+
Ajax en PSV krijgen resp. 9 en 8 miljoen per jaar, Feyenoord zit op 5.5 geloof ik. Dat is dus qua hoofd shirtsponsor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_208965645
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ajax en PSV krijgen resp. 9 en 8 miljoen per jaar, Feyenoord zit op 5.5 geloof ik. Dat is dus qua hoofd shirtsponsor.
Ajax is logisch en traditioneel een groter merk, makkelijker te pitchen bij adverteerders. Dat bij PSV is volgens mij zo'n overkoepelend iets met meerdere geldschieters? En is dat bedrag inclusief de rug of alleen de voorkant? :+

Op voetbalgebied zien we grote stappen, maar ik heb niet de illusie dat Don Te Kloese ineens met een Port Rotterdam brigade aan sponsors komt helaas.

Ik troost mijzelf met de gedachte dat de rechter schoen van jeugdspelers als Kokcu en Geertruida het veelvoudige gaan opleveren van deze deals.
  maandag 1 mei 2023 @ 12:00:10 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208965662
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ajax is logisch en traditioneel een groter merk, makkelijker te pitchen bij adverteerders. Dat bij PSV is volgens mij zo'n overkoepelend iets met meerdere geldschieters? En is dat bedrag inclusief de rug of alleen de voorkant? :+

Op voetbalgebied zien we grote stappen, maar ik heb niet de illusie dat Don Te Kloese ineens met een Port Rotterdam brigade aan sponsors komt helaas.

Ik troost mijzelf met de gedachte dat de rechter schoen van jeugdspelers als Kokcu en Geertruida het veelvoudige gaan opleveren van deze deals.
Je mag de lat echt wel wat hoger leggen. Dat gebeurt op technisch vlak, fysiek en qua faciliteiten ook.
pi_208965676
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je mag de lat echt wel wat hoger leggen. Dat gebeurt op technisch vlak, fysiek en qua faciliteiten ook.
Oke
pi_208965681
had toch wel op 7,8 miljoen gehoopt van droomparken
pi_208965690
en het is schandalig dat ze extra geld ophalen met een rugsponsor die geen internationale allure heeft
pi_208965755
Ik vond het altijd wel wat hebben dat bijvoorbeeld een Lazio überhaupt zonder shirtsponsor speelde. Als je geen goede deal kunt krijgen dan maar niks. Als we ons gaan verlagen tot rug en bilsponsors dan krijgen we helemaal een budget uitstraling. Ik voel me daar niet prettig bij.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_208965839
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond het altijd wel wat hebben dat bijvoorbeeld een Lazio überhaupt zonder shirtsponsor speelde. Als je geen goede deal kunt krijgen dan maar niks. Als we ons gaan verlagen tot rug en bilsponsors dan krijgen we helemaal een budget uitstraling. Ik voel me daar niet prettig bij.
je kan ook de eeuwige derde blijven ja met dit soort sentiment
  maandag 1 mei 2023 @ 12:17:13 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_208965853
Coca-cola als shirtsponsor ook prima
graag op anoniem
pi_208965908
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2023 11:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ajax is logisch en traditioneel een groter merk, makkelijker te pitchen bij adverteerders. Dat bij PSV is volgens mij zo'n overkoepelend iets met meerdere geldschieters? En is dat bedrag inclusief de rug of alleen de voorkant? :+

Nee alleen shirtsponsoren, dus Philips. Dat brainport is volgens mij nog anderhalf miljoen extra.

En het is juist mn hele punt dat het jammer is dat andere clubs relatief veel meer binnenhengelen met shirtsponsoring, dat is gewoon onnodig gezien de zichtbaarheid van Feyenoord. als je daar niks over hebt te zeggen...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_208965981
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En het is juist mn hele punt dat het jammer is dat andere clubs relatief veel meer binnenhengelen met shirtsponsoring, dat is gewoon onnodig gezien de zichtbaarheid van Feyenoord. als je daar niks over hebt te zeggen...
Daarom zou het misschien goed zijn om een jaartje geen shirtsponsor te hebben i.p.v. wanhopig een matige deal te pakken bij gebrek aan beter. Blijkbaar is wat Ajax en PSV krijgen marktconform, dan moet je als Feyenoord zijnde jezelf niet in de uitverkoop doen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_208966038
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 12:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Daarom zou het misschien goed zijn om een jaartje geen shirtsponsor te hebben i.p.v. wanhopig een matige deal te pakken bij gebrek aan beter.
Hoe is dat exact een onderhandelingstechniek?
Lijkt me sterk dat bedrijven meer gaan bieden als we een jaar geen sponsor hebben ofzo.

Wat ik zei, het zal ook beetje te maken hebben met het rauwe randje, dat als we Europees weer eens slecht in t nieuws komen de sponsoren daar ook niet happy mee zijn. Bij PSV/Ajax wordt het minder in de media uitgemeten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 mei 2023 @ 13:01:52 #200
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_208966317
Branco van den Boomen en Stijn Spierings. Zeg het maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')