Wel een goede timing om met een kampioenschap te starten met deze sponsor. Anders krijg je 1000x dezelfde grap (geen prijs=prijsvrij)quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prijsvrij zou rond zijn met Feyenoord voor het rugsponsorschap.
[ afbeelding ]
Ik vind het geen porem.
quote:Op maandag 1 mei 2023 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dirk gaat de huidige technische staf even vertellen hoe ze het in 2017 allemaal deden hoor
Wat?quote:Richting het mogelijke kampioenschap kan de club de ervaringen van de kampioensheld uit 2017 goed gebruiken.
Vast een kleine geste naar Dirkie om hem toch weer bij de club te betrekken na de gebroken afspraak na Dickie.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Wat?Met hoeveel kratjes bier er gehaald moeten worden, of wat? Voor voetbaltechnische zaken liever niet...
Namen horen boven het rugnummer.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het geen porem.
Announce Gertrude Kuyt voor de spelersvrouwen dan.quote:Op maandag 1 mei 2023 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dirk gaat de huidige technische staf even vertellen hoe ze het in 2017 allemaal deden hoor
quote:Op maandag 1 mei 2023 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mee eens. Sponsorvrij was mooier geweest.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het geen porem.
Ja, dit zou echt verschrikkelijk zijn. Spuuglelijk.quote:
Allang gescheiden inmiddels.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Announce Gertrude Kuyt voor de spelersvrouwen dan.
Dat is nog een slagje erger. Announce bilsponsor.quote:Op maandag 1 mei 2023 09:48 schreef bbuddybb het volgende:
Europarcs en Prijsvrij![]()
Niveautje Zweedse competitie is het wat de sponsoring betreft.
daar zou het logo dus er eerder zo uitzien op het shirtquote:Op maandag 1 mei 2023 09:48 schreef bbuddybb het volgende:
Europarcs en Prijsvrij![]()
Niveautje Zweedse competitie is het wat de sponsoring betreft.
Announce taco bellquote:Op maandag 1 mei 2023 10:31 schreef hhh38 het volgende:
Maar dit is nu ook de verantwoordelijkheid van Te Kloese toch?
Dat is dan wel een duidelijk minpunt.
Je zit in het verkeerde topic, Pietje Aids.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gisteren vooral genoten van Berghuis die weer totaal onzichtbaar was en uiteindelijk met een zuur gezicht zonder prijs bleef.
Per definitie.quote:Op maandag 1 mei 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, Pietje Aids.
Pietjepukked @De_Kraamquote:Op maandag 1 mei 2023 10:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gisteren vooral genoten van Berghuis die weer totaal onzichtbaar was en uiteindelijk met een zuur gezicht zonder prijs bleef.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-flink-huisgehoudenquote:Reactie Feyenoord
Stadiondirecteur Lilian de Leeuw: ,,Het was de eerste keer dat ik als directeur mocht meemaken dat Ajax- en PSV-supporters voor een bekerfinale de Kuip bezochten. Hoewel ik niet naïef ben en vooraf was gewaarschuwd voor vernielingen, was het toch schrikken toen ik na afloop met eigen ogen de aangerichte schade zag en de eerste rapportages en foto's ontving van wat er allemaal is vernield of beschadigd."
Om te vervolgen tegenover De Telegraaf: ,,Door het hele stadion, maar met name bij de vakken met Ajax-fans en aan de Olympiazijde waar supporters van beide teams door elkaar zaten, is flink huisgehouden. Daarbij moet je denken aan een flink aantal gesneuvelde toiletgroepen, gesloopte stoelen en het massaal met stickers beplakken van muren en overige zaken."
Wat het gaat kosten om dit alles snel weer te verhelpen, is nog niet te zeggen. De komende dagen wordt een inventarisatie gemaakt waarna de eerste inschatting als claim naar de KNVB gaat als huurder van de Kuip voor de bekerfinale. Naar verwachting zal de bond op haar beurt de schade dan weer verhalen op de betrokken clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |