En kreeg geen tijd om het goed te maken.quote:
Heb het idee dat hij dat wel van plan wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:44 schreef Gremen het volgende:
De vries is echt een sukkel. Zet dan eerst iig een tijd neer.
Zelfde als gisteren
Dat deed hij. Was alleen niet snel genoegquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:44 schreef Gremen het volgende:
De vries is echt een sukkel. Zet dan eerst iig een tijd neer.
Zelfde als gisteren
Zoals een staande start na een rode vlag aan het einde van de race?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En kreeg geen tijd om het goed te maken.
Ze zouden hetzelfde moeten doen als in de IndyCar. Bij een rode vlag met te weinig tijd nog een vliegende ronde om je tijd te verbeteren.
Dat doen ze niet in de IndyCarquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals een staande start na een rode vlag aan het einde van de race?
De F1 had ook ooit one lap qualifying. Kwamen ze allemaal een voor een voor een ronde de baan op. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En kreeg geen tijd om het goed te maken.
Ze zouden hetzelfde moeten doen als in de IndyCar. Bij een rode vlag met te weinig tijd nog een vliegende ronde om je tijd te verbeteren.
Als ik hun was, zou ik me lekker afmelden voor de sprint race.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:47 schreef xzaz het volgende:
Max heeft wel gelijk
Dit is gewoon kut voor williams. Nog voor de race en je hebt niks.
Ik heb hier meer moeite mee dan met die staande start van vorige race.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals een staande start na een rode vlag aan het einde van de race?
Mag dat?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik hun was, zou ik me lekker afmelden voor de sprint race.
En punten weggeven? Neuh.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
gewoon het normale programma volgen. Dus tijdens de sprint race doen alsof het tweede vrije training is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daardoor mist hij downforce. En moet hij eigenlijk eerder remmen, wat hij niet deed.quote:
Dat is wat anders hahaquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon de auto niet op tijd repareren.
tja hij zat al in de top15 dus dit was niet echt nodigquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:49 schreef heywoodu het volgende:
"Hij had hem sowieso niet in de muur moeten gooien."
We danken de heer Van der Garde voor de scherpe analyse.
Stukje emotieregulatiequote:Op zaterdag 29 april 2023 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat heeft een psycholoog te maken met een beetje gevloek?
Er is een reden waarom dat snel weer afgeschaft werdquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:48 schreef Nober het volgende:
[..]
De F1 had ook ooit one lap qualifying. Kwamen ze allemaal een voor een voor een ronde de baan op. Niks mis mee.
Kunnen ze gewoon weer invoeren voor stratencircuits.
Oh bedoel je Williams? Ik dacht dat je het over Max hadquote:
Want?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:50 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Hopelijk nooit weer dit format.
Helaas, nog 5 te gaan...quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:50 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Amerikanen willen spektakel dus wij krijgen sprntraces.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:50 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Je zit naar de zoveelste rode vlag te kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar zit ik nu naar te kijken? Een speciaal kwalificatieformat voor de sprintrace van vanmiddag, want de kwali voor de race was gisteren?
NIEMAND snapt het meerquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Waar zit ik nu naar te kijken? Een speciaal kwalificatieformat voor de sprintrace van vanmiddag, want de kwali voor de race was gisteren?
Jup.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoezo, het is toch vrij duidelijk allemaal?quote:
Antwoord van de FIA op jouw vraag: oh je vind dit raar? dan schaffen we de Q van de vrijdag ook afquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Heel simpel, de zaterdag staat op zichzelf. Dan is opeens alles duidelijk, tenzij je echt heel dom bent.quote:
Inderdaad beter heel houden voor de race waar ze.... eeeh... ook geen punten halen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh bedoel je Williams? Ik dacht dat je het over Max had
Nee inderdaad, teams als Williams, Haas, AT maken toch geen kans op punten, die kunnen beter het spul heel houden ja
Dit staat echt niet op zichzelfquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heel simpel, de zaterdag staat op zichzelf. Dan is opeens alles duidelijk, tenzij je echt heel dom bent.
Het gaat niet eens zozeer om spektakel maar meer kijkers. Dat levert meer geld op. Zowel voor Liberty als de teams. Daarom stemmen die ook voor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Amerikanen willen spektakel dus wij krijgen sprntraces.
en ... dit gaat de norm worden.
Op dit circuit is het sowieso niet wat nee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:50 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Te veel sessies waar wat vanaf hangt. Je merkt dat vooral rookiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je in zin 2 zelf al het antwoord geeft op de vraag in zin 2quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ze willen juist meer van wat nét leuk genoeg is om reclameblokken mee te pikken en evt een abbo te betalen. Groot spektakel, iets heel erg boeiends en spannends is commercieel niet interessant.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Amerikanen willen spektakel dus wij krijgen sprntraces.
en ... dit gaat de norm worden.
Ik welquote:
Baku is niet de beste plek om een sprintrace te houden, nee.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:56 schreef Adames het volgende:
Zou leclerc vanmiddag al motorplof krijgen, of morgen pas?
Morgen zijn er meer punten te verliezen, dus ik denk morgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:56 schreef Adames het volgende:
Zou leclerc vanmiddag al motorplof krijgen, of morgen pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |