En kreeg geen tijd om het goed te maken.quote:
Heb het idee dat hij dat wel van plan wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:44 schreef Gremen het volgende:
De vries is echt een sukkel. Zet dan eerst iig een tijd neer.
Zelfde als gisteren
Dat deed hij. Was alleen niet snel genoegquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:44 schreef Gremen het volgende:
De vries is echt een sukkel. Zet dan eerst iig een tijd neer.
Zelfde als gisteren
Zoals een staande start na een rode vlag aan het einde van de race?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En kreeg geen tijd om het goed te maken.
Ze zouden hetzelfde moeten doen als in de IndyCar. Bij een rode vlag met te weinig tijd nog een vliegende ronde om je tijd te verbeteren.
Dat doen ze niet in de IndyCarquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals een staande start na een rode vlag aan het einde van de race?
De F1 had ook ooit one lap qualifying. Kwamen ze allemaal een voor een voor een ronde de baan op. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En kreeg geen tijd om het goed te maken.
Ze zouden hetzelfde moeten doen als in de IndyCar. Bij een rode vlag met te weinig tijd nog een vliegende ronde om je tijd te verbeteren.
Als ik hun was, zou ik me lekker afmelden voor de sprint race.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:47 schreef xzaz het volgende:
Max heeft wel gelijk
Dit is gewoon kut voor williams. Nog voor de race en je hebt niks.
Ik heb hier meer moeite mee dan met die staande start van vorige race.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals een staande start na een rode vlag aan het einde van de race?
Mag dat?quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik hun was, zou ik me lekker afmelden voor de sprint race.
En punten weggeven? Neuh.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik hun was, zou ik me lekker afmelden voor de sprint race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |