Schoenen effe iets op of in tekenen dat elkaar een kusje moet kunnen geven 👍🏻quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:16 schreef exode het volgende:
Juul had vorig schooljaar standaard haar schoenen verkeerd om aan na een gymdag. Benieuwd hoe dat dit schooljaar gaat.....
En ach, B is alweer 9,5 jaar en die komt van Scoutingkamp terug met broeken die niet van hem zijn, is al 2 keer 1 (?!) slipper kwijtgeraakt met het omkleden na reddingszwemmen. Dus het zal ook wel gewoon een soort van DNA zijn of zo.
Wij hebben er pijlen in staan die naar elkaar moeten wijzen. Ze weet het ook, we vermoeden dat ze het zelf hilarisch vindt om ze omgedraaid aan te doen. Maar wie weet werkt een kusje welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Schoenen effe iets op of in tekenen dat elkaar een kusje moet kunnen geven 👍🏻
Wat leuk!quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn kleuter had vandaag zijn eerste opkomst bij scouting. Zo schattig en grappig om hem daar te zien
Ja snap ik helemaal! Bas is net voor de zomervakantie op school begonnen en dat lijkt er ook wel in te hakken, maar het ging gisteren boven verwachting goed. Hij vond het vooral heel stom dat het na 2 uur alweer tijd was om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:38 schreef exode het volgende:
[..]
Wat leuk!
Eigenlijk zou Juul ook al beginnen maar het continuerooster, dansles en zwemles.....die hakken er in. Waarschijnlijk gaat ze na de Herfstvakantie een paar x meekijken.
Juul heeft een jaar op de wachtlijst gestaan voor zwemles. Ze mocht meteen na de zomervakantie beginnen.quote:Op zondag 17 september 2023 09:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja snap ik helemaal! Bas is net voor de zomervakantie op school begonnen en dat lijkt er ook wel in te hakken, maar het ging gisteren boven verwachting goed. Hij vond het vooral heel stom dat het na 2 uur alweer tijd was om naar huis te gaan. Hij staat op de wachtlijst van de zwemvereniging, dat duurt nog wel even denk ik
Wij hebben het met oudste gehad, op andere manier, meer met angst/te verlegen zijn. Ik heb toen een telefonisch consult gehad, zonder kind dus. Besproken wat er aan de hand was (naar ons idee), en wat we al deden (met beetje hulp van een maatschappelijk werkster). Daarmee was het voldoende om nooit weer iets over te horen. De arts gaf zelf ook al aan dat je niet perse hulp van hun hoeft aan te nemen, maar wel het aanbod geven mocht het kind, OF de ouder dat nodig hebben dat je een ingang hebt.quote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Schanu het volgende:
Heeft iemand van jullie hier eens mee te maken gehad? Heeft iemand enig idee wat er gebeurt als ik de afspraak helemaal afzeg? Of juist als ik deze door laat gaan? Ik weet op dit moment even niet waar ik goed aan doe.
Nee, ik ben (wij zijn) niet zo’n fan van hem. Maar we willen F ook (nog) niet zeggen niet met hem om te gaan. “Op school is hij wel aardig mama”, zei hij vrijdag nog. We zien wel even waar het schip gaat stranden. Hopelijk trekt dat kind nog bijquote:Op maandag 25 september 2023 09:38 schreef Schanu het volgende:
@:eponine, wat ontzettend sneu zeg, klinkt ook niet als een gezellig klasgenootje![]()
Dit inderdaad. Dat merk ik op m’n werk ook en dan is / kan CB een hele fijne ingang zijn. En soms weet het CB niet dat er al hulp ingezet is.quote:Op maandag 25 september 2023 14:28 schreef Ceviche het volgende:
Ik zou de bemoeienis van het cb vooral zien als een (onhandig) teken van behulpzaamheid. Ik kan me voorstellen dat veel ouders geen idee hebben waar ze moeten beginnen qua hulpverlening, en het cb kan daar wel in op weg helpen. En dan is het vaak ook wel fijn als dat op zo'n korte termijn kan, als er behoefte aan is.
Maar je hoeft er niks mee hè, zeker als je zelf al hulp hebt ingezet. Ik zou dat gewoon doorgeven en de afspraak bij het cb afzeggen.
Het is niet alsof er ernstige problemen zijn en alle hulp wordt afgehouden, het is alleen dat er al goede hulp is. Dat begrijpen ze daar ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |