Keke Perez.quote:
3quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 4 minuten hopen dat Ham eruit gaat
Krijgt een mooie tow van Sainz zo in Q3. Let maar op!quote:
Laten we hopen van niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Krijgt een mooie tow van Sainz zo in Q3. Let maar op!
En Perez titelaspiratiesquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen vernietigt even de hoop van alle Ferrarifans.
Werd opgehouden door SAI zegt hijquote:
Ham had daar ook bij mogen voegenquote:
Ik kijk ookquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd opgehouden door SAI zegt hij
Vreselijk toch?quote:
Gelukkig hadden ze z'n 'crikey' dit keer wel weggepiept.quote:
Ja, maar was niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:10 schreef StephanL het volgende:
Maar Ocon was nog niet af gevlagd. Ze mogen toch de rondje af maken als ze nog niet af gevlagd zijn?
"Outqualified his massively talented teammate!"quote:
Goes Over All Terrain?quote:
Lewis mag Nyck ook wel bedanken, trouwens.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:12 schreef -XOR- het volgende:
Ook vrij dodelijk voor NdV dat Tsunoda hier een Q3 uitsleept.
Gezien de VT had Nyck dat ook gekund als hij hem uit de muur hsd gehouden.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:12 schreef -XOR- het volgende:
Ik vraag me af of DEV hier alles aan kon doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:12 schreef -XOR- het volgende:
ídd, met die eventuele remproblemenquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vraag me af of DEV hier alles aan kon doen.
Zolang je hem wint, is belangrijkerquote:
Nou ja, het helpt wel nu die RB zo snel is dat zelfs Perez makkelijk vooraan kan rijden. Vroegah kon ie Perez verslaan omdat ie te lang zat te kutten in de mix, maar nu is dat niet zo eenvoudig meer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Max hoeft gelukkig helemaal niet vooraan te starten om toch te winnen.
Hebben we nog wel Perez/Sainz voor nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |