Mits er vooraf voldoende tijd is om buiten het stadion lekker te acclimatiseren. Niet dat je om 17:50u bij het Maasgebouw parkeert en je dan een rij door moet duwen om op tijd de aftrap te kunnen zien.quote:Op zondag 30 april 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Verreweg de beste tijd om een voetbalstadion binnen te komen toch
betere tijden!quote:Op zondag 30 april 2023 09:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha ik ga mooi 1 uur. Lekker naar Peter Beensegenot luisteren!
Dat is juist perfect. Één minuutje voor tijd binnen met de nodige stress, heerlijk.quote:Op zondag 30 april 2023 09:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mits er vooraf voldoende tijd is om buiten het stadion lekker te acclimatiseren. Niet dat je om 17:50u bij het Maasgebouw parkeert en je dan een rij door moet duwen om op tijd de aftrap te kunnen zien.
Ik ook 14.30, maar ik ga proberen in die van 13.00quote:Op zondag 30 april 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
Winnen vandaag! Veel plezier, zo ook maar heel heel rustig aan richting de arena gezien half 3 pas onze buscluster gaat
Maar bij het afzakken naar de conference League zijn ook af van Vd Sar die er dit jaar een puinhoop van heeft gemaakt!quote:Op zondag 30 april 2023 09:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Gaat vandaag vooral om het het veiligstellen van een ticket naar de Europa League, want het is niet uitgesloten dat Ajax nog tot onder AZ zakt in de Eredivisie.
Geweldig, dan krijgen we Hendriks en komt het allemaal weer goed natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2023 11:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Maar bij het afzakken naar de conference League zijn ook af van Vd Sar die er dit jaar een puinhoop van heeft gemaakt!
Ben je al wel tot een negatief oordeel over Heitinga gekomen? Of nog even wachten?quote:Op zondag 30 april 2023 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldig, dan krijgen we Hendriks en komt het allemaal weer goed natuurlijk.
Van wat ik tot nu toe gezien heb ben ik niet enorm onder de indruk, ook vorige week was het zowel tactisch als mentaal onder de maat, nu zal het niet meevallen om die verwende jongens aan het werk te krijgen maar dat is wel zijn taak.quote:Op zondag 30 april 2023 11:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben je al wel tot een negatief oordeel over Heitinga gekomen? Of nog even wachten?
Het is ook wel een beetje sneu voor die jongen want ik denk dat er maar weinig trainers zijn die dit matige zooitje aan de praat krijgt. Kan best nog een aardige trainer zijn met wat beter materiaal.quote:Op zondag 30 april 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gezien heb ben ik niet enorm onder de indruk, ook vorige week was het zowel tactisch als mentaal onder de maat, nu zal het niet meevallen om die verwende jongens aan het werk te krijgen maar dat is wel zijn taak.
Toen hij voor zijn eerste wedstrijd de ranglijst ging uitprinten om op te hangen in de kleedkamer tegen Excelsior wist je toch eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 30 april 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje sneu voor die jongen want ik denk dat er maar weinig trainers zijn die dit matige zooitje aan de praat krijgt. Kan best nog een aardige trainer zijn met wat beter materiaal.
Ik wist het al toen hij speler was.quote:Op zondag 30 april 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen hij voor zijn eerste wedstrijd de ranglijst ging uitprinten om op te hangen in de kleedkamer tegen Excelsior wist je toch eigenlijk al genoeg.
Ik vind het ook lastig om een trainer die het met de puinhoop van een ander moet doen goed te beoordelen. Ten Hag had het ook lastig in dat eerste halve jaar.quote:Op zondag 30 april 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje sneu voor die jongen want ik denk dat er maar weinig trainers zijn die dit matige zooitje aan de praat krijgt. Kan best nog een aardige trainer zijn met wat beter materiaal.
Hij kreeg jong Ajax ook niet aan de praat. Waarom denk je dat hij wel een aardige trainer zou kunnen zijn?quote:Op zondag 30 april 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, ben ook nooit zo’n fan van dat soort zaken maar ik vraag me af of je hem kan verwijten dat het zo matig is. Er staat gewoon (te) weinig kwaliteit op het veld.quote:Op zondag 30 april 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen hij voor zijn eerste wedstrijd de ranglijst ging uitprinten om op te hangen in de kleedkamer tegen Excelsior wist je toch eigenlijk al genoeg.
Dat zegt toch ook weer niet zoveel als jonge trainer. Ik ben zelf ook geen fan van trainers snel doorschuiven (laat het eerst maar ergens zien), maar vind het wat kort door de bocht om te stellen dat dit allemaal aan hem ligt en als trainer meteen af te schrijven. Kloteseizoen om in te stappen en matig materiaal. Succes ermee.quote:Op zondag 30 april 2023 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij kreeg jong Ajax ook niet aan de praat. Waarom denk je dat hij wel een aardige trainer zou kunnen zijn?
Ajax zit alleen niet in de situatie om een onervaren trainer die alle fouten nog moet maken en waarvan het onzeker is of hij het in zich heeft de kans te geven. Dit jaar missen we CL. Als dat volgend jaar weer gebeurt dan heeft dat flinke financiële consequenties. Top 2 is volgend jaar een must en die kans is groter met een ervaren trainer.quote:Op zondag 30 april 2023 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook weer niet zoveel als jonge trainer. Ik ben zelf ook geen fan van trainers snel doorschuiven (laat het eerst maar ergens zien), maar vind het wat kort door de bocht om te stellen dat dit allemaal aan hem ligt en als trainer meteen af te schrijven. Kloteseizoen om in te stappen en matig materiaal. Succes ermee.
Het gaat erom wat je doet met het materiaal wat je hebt, dat het niet helemaal klopt qua balans en het voetbal van achteruit dramatisch is ok, maar dat moet je dus oplossen en dat zie ik dan weer niet al was het tegen PSV ook nog eens qua inzet heel matig.quote:Op zondag 30 april 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook totaal niet boeiend wat de resultaten in jong zijn natuurlijk. Ze zijn ook een keer kampioen geworden en daar heeft niemand het eerste van gehaald geloof ik.quote:Op zondag 30 april 2023 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij kreeg jong Ajax ook niet aan de praat. Waarom denk je dat hij wel een aardige trainer zou kunnen zijn?
Vond het wel grappig om dit eens na te kijkenquote:Op zondag 30 april 2023 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook totaal niet boeiend wat de resultaten in jong zijn natuurlijk. Ze zijn ook een keer kampioen geworden en daar heeft niemand het eerste van gehaald geloof ik.
Waarom zou hij dat niet zijn? Was ook gewoon een grote man toen hij naar Atletico vertrok.quote:Op zondag 30 april 2023 15:57 schreef Intint het volgende:
Ik lees zojuist dat Heitinga blijkbaar een clubicoon is. Wist ik niet.
Toptalent uit de jeugdopleidingquote:Op zondag 30 april 2023 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet zijn? Was ook gewoon een grote man toen hij naar Atletico vertrok.
Ook in Amsterdam beseffen ze dat De Kuip het mooiste stadion van NL is.quote:
Dit is een zeer onsympathiek stel hoor, wat een kutseizoenquote:Op zondag 30 april 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
the man is an genius
En overal stickertjes gaan lopen plakken!quote:
Je zou bijna hopen dat een debiel een beker bier richting de Jong gooit en het een keilt en "we" automatisch 0-3 verliezen...quote:
Tel jij Klaassen en Tadic mee als actieve spelers?quote:Op zondag 30 april 2023 18:04 schreef BobW het volgende:
Grillitsch, Klaassen en Tadic op middenveld, dus eigenlijk 5-0-5
Allebeiquote:Op zondag 30 april 2023 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Staat PSV zo goed of hebben wij 0 voetballende kwaliteiten?
Het erge is nog dat ik het boven verwachting vind. Maar dat zegt vooral iets over mijn verwachtingenquote:Op zondag 30 april 2023 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
We zijn erg slecht. Wat een armoedig elftal is dit zonder voetbal
Gewoon iedereen van de toiletvrouw t/m sar eruit gooien en opnieuw beginnenquote:Op zondag 30 april 2023 18:39 schreef Scorpie het volgende:
Mijn hemel. We moeten gewoon een heel nieuw elftal kopen
dankje kale kokkiequote:Op zondag 30 april 2023 18:45 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig is de Jong weer de eeuwige pisvee-jankert die hij altijd al is.
Jaquote:Op zondag 30 april 2023 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Staat PSV zo goed of hebben wij 0 voetballende kwaliteiten?
Ja al doet ie aanvallend nauwelijks mee valt me op. Maar liever dit dan als een blind paard naar voren.quote:
Bij Alvarez is het gewoon een cultuur dingetje, die leren dat er meteen bij de F'jes.quote:Op zondag 30 april 2023 18:43 schreef Heeinz het volgende:
Jezus Alvarezhier zat De Jong al een tijdje op te wachten en dan ook zo applaudisseren
Dat is ook nooit geplaatst. Een user plaatste dat als Ajax vandaag kan winnen dat het ook de andere wedstrijden tegen PSV kan winnen. HMF maakt daaruit op dat de user bedoelde dat Ajax kampioen zou worden. Vervolgens post hij dat een keer of 20 in het Ajax topic om te trollen.quote:Op zondag 30 april 2023 18:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat iemand dat geplaatst heeft
Vlak die van PSV niet uitquote:Op zondag 30 april 2023 19:05 schreef Scorpie het volgende:
Johnny heeft trouwens wat Atletico Madrid DNA erin gestopt ofzo? Wat een afschuwelijk gedrag vandaag.
Dat is niet wat er stond maar okequote:Op zondag 30 april 2023 19:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dat is ook nooit geplaatst. Een user plaatste dat als Ajax vandaag kan winnen dat het ook de andere wedstrijden tegen PSV kan winnen. HMF maakt daaruit op dat de user bedoelde dat Ajax kampioen zou worden. Vervolgens post hij dat een keer of 20 in het Ajax topic om te trollen.
Het lijkt wel een Corona wappie.
Die eer heeft @PSVCL al..quote:Op zondag 30 april 2023 19:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dat is ook nooit geplaatst. Een user plaatste dat als Ajax vandaag kan winnen dat het ook de andere wedstrijden tegen PSV kan winnen. HMF maakt daaruit op dat de user bedoelde dat Ajax kampioen zou worden. Vervolgens post hij dat een keer of 20 in het Ajax topic om te trollen.
Het lijkt wel een Corona wappie.
Bijna.quote:Op zondag 30 april 2023 19:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik voel zo'n Luuk de Jong goal aankomen na een voorzet van El Ghazi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |